WK Veldrijden

Gestart door IVY440, 02 februari 2004 - 21:07:47

« vorige - volgende »

IVY440

Het vebaast mij dat er hier nog niets gepost is over het WK Veldrijden van afgelopen weekend. Absoluut record voor de Belgen:3 keer goud en in totaal 5 medailles
Vooral de sprint bij de profs was echt wel zenuwslopend.

En de Nederlanders:  :roll: Daar zwijgen we maar over

Mikacouli

Fantastisch gewoon.De Belgen roeleren gewoon in het veldrijden.Niemand kan er mee met de Belgen .Dit bewijst het nog maar eens.Ben heel blij voor Wellens.Hij wint zowat alles wat er te winnen valt.

razzle_dazzle

Citaat van: MikacouliFantastisch gewoon.De Belgen roeleren gewoon in het veldrijden.Niemand kan er mee met de Belgen .Dit bewijst het nog maar eens.Ben heel blij voor Wellens.Hij wint zowat alles wat er te winnen valt.

Heb spijtig genoeg nog geen beelden gezien maar is idd een schitterende prestatie. Opvallend is ook de prestatie van Declerq: eerst afgeschreven worden en dan zo een wedstrijd. En natuurlijk ook chapeau voor Bart Wellens want Mario in een spurt kloppen :shock: .

Schumi nr1

'k ben in slaap gevallen in de laatste rond, zou dat zijn omdat de Belgen domineerden? :(

IVY440

Declerq heeft zich rustig gehouden dit seizoen om te kunnen pieken op het WK. Dus beetje verwacht. Wellens verdiende de titel het meest vanwege zijn suprematie dit seizoen.

KVDracer

Wellens heeft verdiend gewonnen, het was een wedstrijd waarin alles kon gebueren. Maar Declerq heeft slechts één nadeel, dat is dat hij steeds in een ander zijn wiel blijft rijden en nooit eens de kop zal overnemen, enkel als hij eens alleen valt, zoals Bart het heeft gedaan. Voor de rest kan ik hem alleen maar bewonderen voor hetgeen hij presteert op zijne leeftijd.,

Raikkonen MASTER

Vergeet ook niet de prestatie van de piepjonge Sven Vanthourenhout!

Ook Daniele Pontoni heeft mij enorm verrast, na een seizoen alleen gereden te hebben in Italië waar het niveau veel lager is als in België.

Kevin Pauwels en Niels Alberts ook hoedje af, net zoals voor Bart Wellens, knap gedaan mannen ;)

Raikkie

Jaja chapeau voor Niels Alberts  :D Ne streekgenoot én zo knap  :!:

Alan Blues

Ik volg wielrennen niet echt, maar ik heb wel een bewondering voor het uithoudingsvermogen van die kerels. Wat een inzet en karakter.

Dat de Belgen er goed in zijn is normaal. Net zoals Zwitsers, Oostenrijkers en Canadezen goed skiën. Die hebben sneeuw en wij hebben... euh... modder....  :?  :?