Wie wordt wereldkampioen??

Gestart door Q-Racerke, 25 januari 2004 - 00:58:29

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen in 2004??

Schumacher M.
25 (37.3%)
Barrichello R.
3 (4.5%)
Montoya J.-P.
9 (13.4%)
Schumacher R.
1 (1.5%)
Coulthard D.
4 (6%)
Raikkonen K.
23 (34.3%)
Trulli J.
1 (1.5%)
Alonso F.
1 (1.5%)
Button J.
0 (0%)
Da Matta C.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 59

Poll gesloten: 25 januari 2004 - 00:58:29

Q-Racerke

Over dat eerste geef ik geen commentaar maar met dat tweede heb je 100% gelijk!!! En laat Irvine impersant ook maar terugkomen!
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Lender

groottse kanshebber is voor mij nog altijd Schumacher
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Bruno

Voorlopig nog niet aan de poll mee gedaan, simpelweg omdat ik al wel weet welke piloten ik het graag zou zien worden maar eigenlijk nu nog niet kan zeggen wie er de grootste kans maakt.
Of de poll moest zijn "Wie moet volgens jou wereldekampioen worden".

Staat de poll er na de drie eerste races nog dan doe ik een voorspelling.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bjorn

Ik ga voor Kimi, als McLaren fan natuurlijk... Het blijft afwachten wat die auto onder hun kont zal doen...  :roll:  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

Roel

waarop baseren de mensen zich die zeggen dat ferrari machtiger zal zijn dan in 2003????

Kimi is volgensmij de grootste kanshebber, het wordt in ieder geval eensuperseizoen!!!!
God save Mclaren

McChouffe

Citaat van: Roelwaarop baseren de mensen zich die zeggen dat ferrari machtiger zal zijn dan in 2003????

Kimi is volgensmij de grootste kanshebber, het wordt in ieder geval eensuperseizoen!!!!

Iedere fan hoopt dat toch van zijn favoriete team?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Alan Blues

Zonder enige twijfel: ICEMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

Q-Racerke

Komaaannnnnnn hé mensen, laat jullie stem eens horen. Zijn er slechts 52 forumbezoekers???  :?  :?  :shock:  :shock:  :?  :?
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

McChouffe

Citaat van: Q-RacerkeKomaaannnnnnn hé mensen, laat jullie stem eens horen. Zijn er slechts 52 forumbezoekers???  :?  :?  :shock:  :shock:  :?  :?

Misschien wacht de meerderheid wel enkele races voor ze beslissen?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Q-Racerke

Dan kan er een nieuwe komen, de bedoeling is nu vóór de races een idee te hebben hoe de favorieten in de markt liggen op het forum.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Q-Racerke

Iedereen een stem uitgebracht??  :roll:
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Bruno

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Q-RacerkeKomaaannnnnnn hé mensen, laat jullie stem eens horen. Zijn er slechts 52 forumbezoekers???  :?  :?  :shock:  :shock:  :?  :?

Misschien wacht de meerderheid wel enkele races voor ze beslissen?

Lijkt me ook het slimste, hoe kan je nu al weten wie er het meeste kans maakt om kampioen te worden. :shock:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Q-Racerke

Gewoon volledig natte vinger in de lucht...  :)
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Supermariobros

Citaat van: Q-RacerkeIedereen een stem uitgebracht??  :roll:


Nu wel   :wink:
Ik gok op Montoya, talent zat als hij het verstandig gebruikt en een goede wagen

Benja

Williams heeft een revolutionair concept, maar daar zullen ze nu mss nog wel enkele foutjes aan vinden en dat zal hen wel punten kosten.
Ferrari? hmmm, al te lang ongenaakbaar. Vorig jaar scheelde het niet veel, dit jaar zullen ze het niet meer halen.
McLaren: toonde vorig jaar dat ze weer de goede richting aan het opgaan zijn. Nu met de nieuwe wagen zou dat enkel mogen verbeteren.
Renault: na een verschrikkelijk eerste seizoen komen ze toch elk jaar dichter en dichter. Ik zie ze dan ook wel races winnen maar niet mee strijden voor het kampioenschap.
Mijn gok: kimi