dan eindelijk eens een deftige spits?

Gestart door Mikacouli, 20 januari 2004 - 18:50:06

« vorige - volgende »

Mikacouli

En we blijven maar kopen.Nu is ook Jonathan Blondel van ons voor 3.5 jaar.

Raikkonen MASTER

Citaat van: MikacouliEn we blijven maar kopen.Nu is ook Jonathan Blondel van ons voor 3.5 jaar.
4.5 jaar dacht ik?

Het zegt veel dat Balaban, Blondel én Victor samen minder kostten dan Mbo Mpenza alleen :?

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: MikacouliEn we blijven maar kopen.Nu is ook Jonathan Blondel van ons voor 3.5 jaar.
4.5 jaar dacht ik?

Het zegt veel dat Balaban, Blondel én Victor samen minder kostten dan Mbo Mpenza alleen :?

Eerst was het 3.5 jaar maar is later verandert.

We hebben enkel moeten betalen voor Victor.Balaban en Blondel stonden gratis op de transfermarkt dus Brugge heeft een uitstekende zaak gedaan.

Dus het zegt niet veel of toch enkel in de positieve zin.

Raikkonen MASTER

Anderlecht heeft een mondeling akkoord met Mbo Mpenza  8)

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTERAnderlecht heeft een mondeling akkoord met Mbo Mpenza  8)

Begint een beetje op de Verstappen-soap te lijken :x. Gisteren las ik nog dat Standard en Moeskroen overeen waren gekomen en dat de transfer enkel was afgesprongen omdat D'onofrio (de grote man van standard) niet wou praten met de manager van Mbo wegens een persoonlijke vete. Het leek dus slechts een kwestie van tijd...

Nu lees ik net op teletekst ook dat Mbo een mondeling akkoord heeft met Anderlecht en dat hij enkel voor deze ploeg wil spelen in Belgie.

Dit laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien hij toch een aantal weken onderhandeld heeft met Brugge....volgens mij is hij het gewoon slim aan het spelen en zal hij naar de beste betalende club gaan.

Wordt zeker vervolgd

Raikkonen MASTER

Waarom zou hij niet naar Anderlecht gaan omdat hij niet naar Brugge is? :?
Snap de logica niet echt...
Anderlecht is eerste, Brugge speelt belabberd en slecht... (op dit moment toch ;))

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTERWaarom zou hij niet naar Anderlecht gaan omdat hij niet naar Brugge is? :?
Snap de logica niet echt...
Anderlecht is eerste, Brugge speelt belabberd en slecht... (op dit moment toch ;))

Tjah,gelijk Anderlecht speelde.Enneuh,hij zou maar volgend seizoen gaan.Elke kampioen heeft het jaar erna veel moeilijkheden en dat zal Anderlecht ook hebben.En wees er maar zeker van dat Brugge een beter jaar zal hebben en zeker een betere 2de ronde.

Wat Mbo betreft.Hij kan de pot op.Hij speelt met iedereen zijn voeten.Zelfs voorzitter Detrimmerie moet er niks meer van hebben.Zo'n arrogant ventje.Ben blij dat ie niet naar Brugge komt.Geef mij maar een Balaban,en die hebben we. :D

razzle_dazzle

Citaat van: Raikkonen MASTERWaarom zou hij niet naar Anderlecht gaan omdat hij niet naar Brugge is? :?
Snap de logica niet echt...
Anderlecht is eerste, Brugge speelt belabberd en slecht... (op dit moment toch ;))

IK bedoelde dat zijn uitspraak dat hij enkel voor Anderlecht zou willen spelen in Belgie bullshit is omdat hij toch ook een lange tijd met Brugge onderhandelt heeft en een paar dagen geleden met 1 voet al in Luik stond.

Wat betreft uw tweede uitspraak: dat Anderlecht op dit moment zo goed speelt zal hem maar voor een klein beetje beinvloeden...it's all about the money remember  :wink:.
Echte clubspelers die niet zomaar voor het geld kiezen zijn zeer zeldzaam geworden bv remember Ceulemans die naar AC Milaan kon gaan of Gerets die nooit bij standard zou zijn vertrokken als er de affaire Waterschei niet was geweest...