Autosalon brussel.

Gestart door Mikacouli, 14 januari 2004 - 14:09:05

« vorige - volgende »

Mikacouli

Donderdag is het weer zo ver.Wie gaat er allemaal?Ikzelf ga zondag.Ga er vroeg staan want er zal veel volk zijn.Ik kan haast niet meer wachten.Al die prachtige wagens. :shock: En natuurlijk niet vergeten dat er F1 wagens zullen staan want dat is de grootste reden dat ik ga.Maar anders zou ik ook gaan natuurlijk.

McChouffe

Citaat van: MikacouliDonderdag is het weer zo ver.Wie gaat er allemaal?Ikzelf ga zondag.Ga er vroeg staan want er zal veel volk zijn.Ik kan haast niet meer wachten.Al die prachtige wagens. :shock: En natuurlijk niet vergeten dat er F1 wagens zullen staan want dat is de grootste reden dat ik ga.Maar anders zou ik ook gaan natuurlijk.

Ik wil heel graag gaan, maar ik kan niet.
Examens

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Kimi

Mijn pa had een VIP kaart van zijn werk maar ik kon weeral niet mee  :(

Alan Blues

Vanaf morgen ga ik dus weer dagelijks in de file staan op de binnenring van Brussel door het salon.  :(  :(  :evil:  :evil:

Ik ga enkel als ik gratis inkom kan versieren...

Mikacouli

Alan,niet te gierig he. :twisted:  :wink:

Het zijn maar 10 eurootjes hoor. :lol:

Wutputt

Ik ben vandaag even geweest.

Er is wel veel te zien. En er zijn ook F1-wagens te zien: die van Ferrari, Renault, Toyota, BMW-Williams en BAR-Honda.

Hier een kort voorsmaakje, om jullie aan te moedigen om te gaan ;)

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Wutputt

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Wutputt

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Wutputt

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Wutputt

The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Mikacouli

Geen McLaren? :cry:  :cry:

Eric

Wutputt heeft het al gezegd...veel te zien

De Maybach is echt een impossante wagen :shock:  :shock:
En voor wie lekker wil dromen...de SLR, Murcielago en nog zoveel meer. :wink:

Wutputt

Citaat van: MikacouliGeen McLaren? :cry:  :cry:
Buiten de SLR niet nee.
Maar je bedoelde zeker de MP-18 of MP-19? Jammer genoeg niet aanwezig. :(
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Eric

Citaat van: Wutputt
Citaat van: MikacouliGeen McLaren? :cry:  :cry:
Buiten de SLR niet nee.
Maar je bedoelde zeker de MP-18 of MP-19? Jammer genoeg niet aanwezig. :(

Hebben die daar ooit al gestaan eigenlijk?

Wutputt

Niet dat ik weet.

Wel een silberpfeil van vroeger heeft er ooit gestaan als ik me niet vergis.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.