En de Gouden Schoen gaat naar...

Gestart door Racegirl, 15 januari 2004 - 09:14:22

« vorige - volgende »

Racegirl

... Aruna Dindane
Wat een grote verrassing  :roll:  :roll:  :roll:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Maar wel verdiend!!! :)

De show was wel oeverloos saai!!! I.p.v. enkele mooie fragmenten te tonen hebben ze heel de avond staan zagen...  :roll:  :roll:

razzle_dazzle

Citaat van: Alan BluesMaar wel verdiend!!! :)

De show was wel oeverloos saai!!! I.p.v. enkele mooie fragmenten te tonen hebben ze heel de avond staan zagen...  :roll:  :roll:

ja vond het ook maar zwakjes dit jaar! de zege was oververdiend!
Opmerkelijk dat nu pas de eerste Afrikaanse speler dit kan winnen als je weet dat hier bv nog een Amokachi en een Babayaro gespeeld hebben

Lender

boring as hell!!!! ze hadden beter zowat getoond van de mooiste goals, zwaarste tackels, grappige momenten. Firmin Crets en peter Van den begin waren wel goed!! "tzijn allemaal janetten" :lol:  of als ze vriegen ofdat alle heteroseksuele wouden opstaan :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Citaat van: Alan BluesMaar wel verdiend!!! :)

De show was wel oeverloos saai!!! I.p.v. enkele mooie fragmenten te tonen hebben ze heel de avond staan zagen...  :roll:  :roll:

Ik denk wel dat je als anderlecht fan moet toegeven dat die voorsprong onderdient is.Ik zeg niet dat ie het verdient,integendeel zelfs maar het was toch iets teveel van het goeie.Trouwens,hoe ze aan die bassegio komen op de tweede plaats is me ook een raadsel. :roll:

Raikkie

Citaat van: Lenderboring as hell!!!! ze hadden beter zowat getoond van de mooiste goals, zwaarste tackels, grappige momenten. Firmin Crets en peter Van den begin waren wel goed!! "tzijn allemaal janetten" :lol:  of als ze vriegen ofdat alle heteroseksuele wouden opstaan :lol:  :lol:

Stany Crets  :P  Firmin Crets is eigenlijk Chris van den Durpel  :D

razzle_dazzle

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Alan BluesMaar wel verdiend!!! :)

De show was wel oeverloos saai!!! I.p.v. enkele mooie fragmenten te tonen hebben ze heel de avond staan zagen...  :roll:  :roll:

Ik denk wel dat je als anderlecht fan moet toegeven dat die voorsprong onderdient is.Ik zeg niet dat ie het verdient,integendeel zelfs maar het was toch iets teveel van het goeie.Trouwens,hoe ze aan die bassegio komen op de tweede plaats is me ook een raadsel. :roll:

Als standard fan zal ik is een verklaring proberen te geven :wink: Bassegio heeft vorig seizoen en begin dit seizoen toch een hoog niveau gehaald, hij kon ook eindelijk een zekere constante in zijn spel brengen waardoor hij die tweede plaats wel verdiend. Feit is wel dat niemand echt heeft uitgeblonken (met uitzondering van aruna). Indien Jestrovic dit seizoen had kunnen spelen zou de kloof minder groot zijn geweest volgens mij.
Kvraag me wel af waarom iemand als Moreira niet meer punten krijgt :? ?

Racegirl

Citaat van: razzle_dazzle
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Alan BluesMaar wel verdiend!!! :)

De show was wel oeverloos saai!!! I.p.v. enkele mooie fragmenten te tonen hebben ze heel de avond staan zagen...  :roll:  :roll:

Ik denk wel dat je als anderlecht fan moet toegeven dat die voorsprong onderdient is.Ik zeg niet dat ie het verdient,integendeel zelfs maar het was toch iets teveel van het goeie.Trouwens,hoe ze aan die bassegio komen op de tweede plaats is me ook een raadsel. :roll:

Als standard fan zal ik is een verklaring proberen te geven :wink: Bassegio heeft vorig seizoen en begin dit seizoen toch een hoog niveau gehaald, hij kon ook eindelijk een zekere constante in zijn spel brengen waardoor hij die tweede plaats wel verdiend. Feit is wel dat niemand echt heeft uitgeblonken (met uitzondering van aruna). Indien Jestrovic dit seizoen had kunnen spelen zou de kloof minder groot zijn geweest volgens mij.
Kvraag me wel af waarom iemand als Moreira niet meer punten krijgt :? ?

Moreira is niet regelmatig genoeg, daarom.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

razzle_dazzle

CitaatMoreira is niet regelmatig genoeg, daarom

Tweede helft van vorig seizoen wisselden zijn goede prestaties idd veel te veel af met slechtere...maar dit seizoen staat Standard tot nu toe op een comfortabele tweede plaats en het aandeel van Moreira in dit succes is toch redelijk groot hoor dus had hij best wat meer punten mogen krijgen...Maarja het is maar Standard zeker :roll: ?