Naar welke Grand Prix ga jij in 2004?

Gestart door Race, 21 december 2003 - 15:54:20

« vorige - volgende »

Eric

Citaat van: MikacouliOp welke site bestel ik best mijn ticket voor Francorschamps.Ik ga ze vandaag kopen.Welke site is het betrouwbaarst en is het best.

thx

deze van het circuit zelf

Mikacouli


Eric

Citaat van: MikacouliBedankt,ze zijn besteld.

welke plaatsen?

sledge

Jawadde, de gp van België, maar van een zekere taal Nederlands hebben ze wel nog niet gehoord  :?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: MikacouliBedankt,ze zijn besteld.

welke plaatsen?

Ik ga voor de Foto's.Ook voor de F1 natuurlijk.Op een tribune is het onmogelijk om foto's te nemen dus heb ik bronze genomen.Heb goeie foto's kunnen nemen vorig jaar en had ook een fantastische plaats.zat op een 3 a 4 meter van het circuit net voor het remmen aan de busstop.Als ik genoeg foto's heb zal ik dan wel eens de tribune aan de start nemen.Juist voor de start kun je daar nog andere foto's nemen.Ze staan meestal voor de wagens dan. 8)

Eric

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: eric
Citaat van: MikacouliBedankt,ze zijn besteld.

welke plaatsen?

Ik ga voor de Foto's.Ook voor de F1 natuurlijk.Op een tribune is het onmogelijk om foto's te nemen dus heb ik bronze genomen.Heb goeie foto's kunnen nemen vorig jaar en had ook een fantastische plaats.zat op een 3 a 4 meter van het circuit net voor het remmen aan de busstop.Als ik genoeg foto's heb zal ik dan wel eens de tribune aan de start nemen.Juist voor de start kun je daar nog andere foto's nemen.Ze staan meestal voor de wagens dan. 8)

Daarom dat ik La Source heb gekozen dit jaar...eens zien of er deftige foto´s van komen :lol:

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: eric
Citaat van: MikacouliBedankt,ze zijn besteld.

welke plaatsen?

Ik ga voor de Foto's.Ook voor de F1 natuurlijk.Op een tribune is het onmogelijk om foto's te nemen dus heb ik bronze genomen.Heb goeie foto's kunnen nemen vorig jaar en had ook een fantastische plaats.zat op een 3 a 4 meter van het circuit net voor het remmen aan de busstop.Als ik genoeg foto's heb zal ik dan wel eens de tribune aan de start nemen.Juist voor de start kun je daar nog andere foto's nemen.Ze staan meestal voor de wagens dan. 8)

Daarom dat ik La Source heb gekozen dit jaar...eens zien of er deftige foto´s van komen :lol:

Laat dan eens weten dat je ze daar goed kunt nemen.Als iemand me kan overtuigen dat ik vanop een tribune goeie foto's kan nemen dan neem ik dat jaar erop die plaats.

Eric

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: eric
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: eric
Citaat van: MikacouliBedankt,ze zijn besteld.

welke plaatsen?

Ik ga voor de Foto's.Ook voor de F1 natuurlijk.Op een tribune is het onmogelijk om foto's te nemen dus heb ik bronze genomen.Heb goeie foto's kunnen nemen vorig jaar en had ook een fantastische plaats.zat op een 3 a 4 meter van het circuit net voor het remmen aan de busstop.Als ik genoeg foto's heb zal ik dan wel eens de tribune aan de start nemen.Juist voor de start kun je daar nog andere foto's nemen.Ze staan meestal voor de wagens dan. 8)

Daarom dat ik La Source heb gekozen dit jaar...eens zien of er deftige foto´s van komen :lol:

Laat dan eens weten dat je ze daar goed kunt nemen.Als iemand me kan overtuigen dat ik vanop een tribune goeie foto's kan nemen dan neem ik dat jaar erop die plaats.

Ik heb geen digitaal toestel.
Ik zit wel met een degelijke lens en voor dit jaar ga ik een nieuwe krachtigere lens gebruiken...we zullen zien hoe het afloopt :lol:

The Iceman

Ga met de DCSC fanclub naar Spanje en met mijn vader naar Francorchamps, Gold 2 Radaillon !!!

Iceman#1

Citaat van: SnekuemGa met de DCSC fanclub naar Spanje en met mijn vader naar Francorchamps, Gold 2 Radaillon !!!

Doe maar ruig!!

* Nou ja, ik heb ook wat moois in het vooruitzicht.....
Ik ga namelijk dit jaar naar de fabriek van McLaren toe!!
(de preciese datum weet ik nog niet, maar daar krijg ik binnenkort een brief over van McLaren)

"Together we are strong"

unknown

Citaat van: Iceman#1
Citaat van: SnekuemGa met de DCSC fanclub naar Spanje en met mijn vader naar Francorchamps, Gold 2 Radaillon !!!

Doe maar ruig!!
:o  :o Wa is daar ruig aan?

FerrariMan

Dit jaar zal het België worden. Busstop, maar waar precies moet ik nog eens bekijken, ik regel het zelf niet.

In ieder geval, de BBQ zal er zijn! Kom me maar tegen op de camping!  :lol:

Race

Citaat van: Bleuke...Zijn daar oordopjes bij inbegrepen dan ??  :lol: ...
Meestal zijn het alleen de kaartjes, maar bij ons zaten er dit jaar twee Alonso petjes bij (per kaartje een) 8)

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Q-Racerke

Citaat van: unknown
Citaat van: Iceman#1
Citaat van: SnekuemGa met de DCSC fanclub naar Spanje en met mijn vader naar Francorchamps, Gold 2 Radaillon !!!

Doe maar ruig!!
:o  :o Wa is daar ruig aan?

Niets van aantrekken, is omdat je supportersclub naar Spanje gaat. Is iemand die hem niet zo goed kan hebben.
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Roughneck

de kans bestaat dat ik in 2004 naar Spa-Francorchamps ga als VIP. Alhoewel ik dat sterk betwijfel is er een kleine kans. En anders ga ik zo.

Voor wie het legendarische inhaalmanoeuvre van Hakkinen op Schumacher zich nog herinnert (in 2000 zekers?), waarbij Zonda gesandwiched werd, dat gebeurde vlak voor mijn neus. Wel, dat was pure sensatie, I garantuee.

Dit jaar is de kans dan aannemelijk groter dat ik in het buitenland eentje ga bezoeken, misschien de GP van de Nurburgring. Sniet zo ver..
Roughneck