Naar welke Grand Prix ga jij in 2004?

Gestart door Race, 21 december 2003 - 15:54:20

« vorige - volgende »

Race

Naar welke Grand Prix gaan jullie in 2004 toe? Ikzelf ga begin mei naar Circuit de Catalunya voor de Grand Prix van Spanje. De donderdag ervoor gaan we ook nog ff voor de pitwalk al overigens :).

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Olav18

Citaat van: RaceNaar welke Grand Prix gaan jullie in 2004 toe? Ikzelf ga begin mei naar Circuit de Catalunya voor de Grand Prix van Spanje. De donderdag ervoor gaan we ook nog ff voor de pitwalk al overigens :).

Ik weet het nog niet, misschien wordt het weer Spanje, ben ik twee jaar geleden ook geweest. Afgelopen jaar helaas niet geweest, maar aankomend jaar ben ik wel van plan weer te gaan.

Welke tribune zit je?
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Mikacouli

Ik ga zeker naar Francorschamps.Dat staat vast.Maar zou ook nog naar een andere willen gaan maar ben aan het twijfelen tss enkele.

Race

Citaat van: Olav18
Citaat van: RaceNaar welke Grand Prix gaan jullie in 2004 toe? Ikzelf ga begin mei naar Circuit de Catalunya voor de Grand Prix van Spanje. De donderdag ervoor gaan we ook nog ff voor de pitwalk al overigens :).

Ik weet het nog niet, misschien wordt het weer Spanje, ben ik twee jaar geleden ook geweest. Afgelopen jaar helaas niet geweest, maar aankomend jaar ben ik wel van plan weer te gaan.

Welke tribune zit je?
Waarschijnlijk L

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

KVDracer

Ik zou graag naar de GP van België gaan, maar mijne maat weet het nog niet en ik heb geen zin om alleen te gaan. Dus alles is nog mogelijk.

unknown

zeker België, wsl Italië en hopelijk ook Nurnburgring. :D

FF

geeneen, maar misschien ga ik eens om merchandising te kopen op francorchamps.

als ik ga, zal het de goedkoopste plaats zijn op francorchamps.
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Eric

Ik ga naar Francorchamps...Gold 5 (la Source)

Bleuke

Hoi ,
in mei is mijn partner jarig ( 35 jaar !) en wil ik hem verrassen om een F1 race te  wonen ! :D
Alleen heb ik geen idee van de ticketprijzen .Kan iemand een schatting geven ? Ook graag wat info over de parcours, welke de interessantste zijn voor de echte fanaten , hoe lang men erover doet om er te geraken mat de wagen .... Liefst wel in Eurpa ( Belgie, Duitsland of Barcelona ) Ge ziet het , ik ben er nen echte leek in . :?  En kan je tickets on-line kopen, is het betrouwbaar enz...
Wie helpt me  mijn ventje de dag van zijn leven te bezorgen ???
Alvast bedankt voor jullie reactie ; )))
:P

Eric

Citaat van: BleukeHoi ,
in mei is mijn partner jarig ( 35 jaar !) en wil ik hem verrassen om een F1 race te  wonen ! :D
Alleen heb ik geen idee van de ticketprijzen .Kan iemand een schatting geven ? Ook graag wat info over de parcours, welke de interessantste zijn voor de echte fanaten , hoe lang men erover doet om er te geraken mat de wagen .... Liefst wel in Eurpa ( Belgie, Duitsland of Barcelona ) Ge ziet het , ik ben er nen echte leek in . :?  En kan je tickets on-line kopen, is het betrouwbaar enz...
Wie helpt me  mijn ventje de dag van zijn leven te bezorgen ???
Alvast bedankt voor jullie reactie ; )))
:P

Je kan al tickets bekomen vanaf 200 €(Brons) (weekend), dan moet je ventje wel in de graskant gaan zitten.
Vanaf een 300 € (zilver) zit hij op een tribune en vanaf 360 tot 445 € zit hij in goud...zogezegd de beste plaatsen.
http://www.spa-francorchamps.be/fr/ticket/form/form_f1.htm

De prijzen zijn ongeveer overal hetzelfde...

Een goede raad: BESTEL TICKETS STEEDS OP DE WEBSITE VAN HET CIRCUIT ZELF...komt goedkoper uit.

Bleuke

Eric, alvast bedankt voor de snelle reactie en de info.
Wow,is wel prijzig om zo'n wedstrijd mee te maken !
Zijn daar oordopjes bij inbegrepen dan ??  :lol:
Allez, ik zal mijn best doen enne ..........in't gras zal hij zeker ni moeten zitten hoor ! Wel leuk omschreven van jou !
Nog veel F1-plezier in 2004 !

Eric

Citaat van: BleukeEric, alvast bedankt voor de snelle reactie en de info.
Wow,is wel prijzig om zo'n wedstrijd mee te maken !
Zijn daar oordopjes bij inbegrepen dan ??  :lol:
Allez, ik zal mijn best doen enne ..........in't gras zal hij zeker ni moeten zitten hoor ! Wel leuk omschreven van jou !
Nog veel F1-plezier in 2004 !

Als je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen, hier zijn mensen genoeg met ervaring.

Alsje je ventje op pad stuurt naar de F1 koop dan maar oordopjes. :lol:  :wink:

Schumivill

Ook besteld sie,ook dit jaar ga ik voor Bronze,vind de betaalwijze eigenlijk maar raar,vroeger was er altijd een rekeningnummer,maar aangezien ik geen kredietkaarten bezit moet ik nu ne cheque opsturen,met zo een grote bedragen toch riskant vind ik.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Olav18

Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Hongarije. Gisteren eens overlegd met een kameraad van mij. We zaten te denken aan de tribune Zilver 1, misschien heeft iemand een tip voor een andere tribune?
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Mikacouli

Op welke site bestel ik best mijn ticket voor Francorschamps.Ik ga ze vandaag kopen.Welke site is het betrouwbaarst en is het best.

thx