Danny Boffin naar Standard

Gestart door razzle_dazzle, 29 december 2003 - 20:23:17

« vorige - volgende »

razzle_dazzle

Danny Boffin, oud speler van o.a Anderlecht en STVV, heeft op zijn 38ste nog een transfer beet naar Standard. Lijkt een zeer onlogische keuze maar ben ervan overtuigd dat Danny met al zijn ervaring de rouches nog iets kan bijbrengen...graag jullie mening hier over  :P

Mikacouli

Ja,is al oud nieuws.Voor een jaartje met een jaar optie.Tjah,ik denk niet dat ie nog veel zal verzetten.Speelt nu al de pannen van het dak niet meer.

IVY440

Ik snap de reden van deze transfer niet goed. Hij had het zo goed bij STVV en dan toch nog weg. Had ik Boffin geweest, had ik zoiets niet gedaan.

Mikacouli

Citaat van: IVY440Ik snap de reden van deze transfer niet goed. Hij had het zo goed bij STVV en dan toch nog weg. Had ik Boffin geweest, had ik zoiets niet gedaan.

voor het geld natuurlijk.$$$$$$$$$$£££££££££££££££$$$$$$$$$

IVY440

Zou Boffin na zoveel jaar in de 1e klasse het geld nog nodig hebben ?

Mikacouli

Citaat van: IVY440Zou Boffin na zoveel jaar in de 1e klasse het geld nog nodig hebben ?

Tjah,waarom zou hij het doen.Niet voor de schoon benen ze. :lol: En ook om bij een betere ploeg te voetballen eh.Maar bij standard gaat ie verzekers het dubbele verdienen als bij STVV dus waarom zoude het niet doen?

razzle_dazzle

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: IVY440Zou Boffin na zoveel jaar in de 1e klasse het geld nog nodig hebben ?

Tjah,waarom zou hij het doen.Niet voor de schoon benen ze. :lol: En ook om bij een betere ploeg te voetballen eh.Maar bij standard gaat ie verzekers het dubbele verdienen als bij STVV dus waarom zoude het niet doen?

In de krant stond dat hij een contract kreeg met salaris op basis van zijn prestaties :roll: geloof er zelf nie veel van hoor :wink:. Betwijfel trouwens of hij veel aan spelen zou toekomen, op welke positie wel? standard draait dit seizoen eindelijk nog eens. Maar hij kan wel nog mee, vorig seizoen speelde hij nog de pannen van het dak bij stvv en misschien had hij zogezegd zijn inzinking omdat standard al langer aan zijn mouw trokken?

Hij kan alleszins afscheid nemen bij een "top"club ...wie weet nog een champions league ticket bemachtigen  :D

Racegirl

Denk dat Danny een beetje gefrustreerd is geraakt na vorig jaar.
Naast de Gouden Schoen grijpen en dan nog eens naast de Beker.
Terwijl hij van beide overtuigd was om ze te winnen...

En STVV is nu ook ni schitterend bezig he!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

beffie

Citaat van: RacegirlDenk dat Danny een beetje gefrustreerd is geraakt na vorig jaar.
Naast de Gouden Schoen grijpen en dan nog eens naast de Beker.
Terwijl hij van beide overtuigd was om ze te winnen...

En STVV is nu ook ni schitterend bezig he!

ja en de sinttruidenaars konden zijn loon nie meer betalen, veel te duur spelerke voor zo'n simpel ploegske kortom samengevat
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

FerrariMan

Misschien om de simpele reden dat Standard kans maakt om in de CL te gaan spelen ?

Ce

De echte reden voor het vertrek van Boffin naar Standard wordt zowel door Danny zelf als door STVV binnenskamers gehouden, zodat de "vuile was" van beide partijen niet in de media wordt uitgesmeerd.

Het is wel zo dat Boffin dit jaar ver onder zijn niveau van vorig jaar presteerde, maar daarnaast waren er ook nog problemen met trainer Matthijssen. Boffin zelf (???) vroeg een paar weken mentale rust om met zichzelf in het reine te komen en werd om die reden dan ook een paar wedstrijden niet in de kern opgenomen.

Ik lees hier dat STVV hem niet meer zou kunnen betalen, wrong ... Boffin had inderdaad een zwaar contract bij STVV, maar niet in die mate dat dat de (financiële) toekomst van de club in de weg stond moest hij gebleven zijn.

Voor beide partijen is het nu eigenlijk een win-win situatie. STVV zal (ondanks de huidige 6e plaats op 1 punt van kampioen Club Brugge, slecht bezig zoals sommigen hier zeggen  :roll: ?) dit seizoen niet meer in de running zijn om een of andere prijs te behalen, dus een "dure vogel" zoals Boffin is nu niet meer noodzakelijk. Boffin zelf krijgt nu speelkansen bij Standard (zij missen een heel deel spelers door de Africa Cup, blessures etc.) en STVV kan met het vrijgekomen budget meer dan waarschijnlijk de nieuwe tribune financieren die op het programma stond zonder ergens grote bedragen te moeten lenen.

Als STVV supporter vind ik het ontzettend spijtig dat Boffin nu andere oorden opzoekt. Zelfs een "mindere" Boffin was nog altijd een surplus voor STVV en voor menig andere eersteklasser.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Racegirl

Ging hij ook ni scheiden en wou hij daarom niks meer te maken hebben met Sint-Truiden zodat hij alles achter zich kon zetten?
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Roel

Wat gaat boffin in standard zoekn? buiten centen?
was al op een dood spoor bij sint truiden,valt daar naast de ploeg, wat laat hem dan denken dat hij bij een topclub als Standard wel een plaats klan afdwingen???
vreemde logica die man...
God save Mclaren

Lender

hmm, kheb toch mijn twijfels bij deze transfer. Ik denk mss dat Standaard een foute aankoop heeft gedaan. Boffin is 38, dus zolang zal hij niet meer meegaan, en voor niveau van de Cl te spelen, denk ik niet.

600e post!!
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Ce

In de hypothese dat Boffin zou scheiden zit evenveel waarheid als dat Sollied een zwaar drankprobleem heeft ...
Er is veel "gepraat" over Boffin, spijtig genoeg zijn het allemaal berichten die de wereld zijn ingestuurd door mensen die er geen z*k van afweten.

Standard heeft Boffin niet gekocht, hij heeft een zogenaamde "vrije transfer" gekregen naar Standard.

Het feit dat hij geen basisplaats meer had de laatste maanden bij STVV is niet omdat hij het niet meer kon, maar komt door interne strubbelingen tussen de trainer/bestuur(?) en Boffin zelf. (Kijk naar Pereira, van hetzelfde laken een broek..).

Degenen die het nu nog niet snappen en er toch het fijne van willen weten, raad ik aan eens te gaan kijken op  het STVV-forum.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982