Geld moet rollen: auto's voor superrijken

Gestart door Martin, 28 december 2003 - 14:50:52

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Raikkie
Citaat van: WebMachine
Citaat van: Raikkie
Citaat van: WebMachine
Citaat van: RaikkieIk wil er wel eentje  :P  dan kan ik daarmee leren rijden hé  :D

Maar is da nie te groot om mee te leren parkeren  :? ?

In een Maybach rijdt ge toch niet. Daar laat ge u in rijden  8)
En het lijkt me idd niet gemakkelijk om daarmee te parkeren, maar zo'n ding parkeert ge toch ni gewoon op straat.

Ja maar als ge u examen moet gaan doen moet ge toch tussen paaltjes enzo parkeren hé  :wink: dat zie ik mij niet doen met zo'n auto (eigelijk met geen enkele auto  :oops: )

Euh ... exaam gaan doen met een Maybach? Daar moet ge pretentie voor hebben  :D

Zouden ze u er dan nie direct doorlaten  :P  :oops:  :?:

Ik denk net andersom  :wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Raikkie

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Raikkie
Citaat van: WebMachine
Citaat van: Raikkie
Citaat van: WebMachine
Citaat van: RaikkieIk wil er wel eentje  :P  dan kan ik daarmee leren rijden hé  :D

Maar is da nie te groot om mee te leren parkeren  :? ?

In een Maybach rijdt ge toch niet. Daar laat ge u in rijden  8)
En het lijkt me idd niet gemakkelijk om daarmee te parkeren, maar zo'n ding parkeert ge toch ni gewoon op straat.

Ja maar als ge u examen moet gaan doen moet ge toch tussen paaltjes enzo parkeren hé  :wink: dat zie ik mij niet doen met zo'n auto (eigelijk met geen enkele auto  :oops: )

Euh ... exaam gaan doen met een Maybach? Daar moet ge pretentie voor hebben  :D

Zouden ze u er dan nie direct doorlaten  :P  :oops:  :?:

Ik denk net andersom  :wink:

Damn  :x  Dan verkoop ik hem maar weer  :wink:  Ik zal iets kleiner zoeken :p Ne Ligier ? Daar hebt ge zelfd geen rijbewijs voor nodig  :idea:

McChouffe

Citaat van: RaikkieDamn  :x  Dan verkoop ik hem maar weer  :wink:  Ik zal iets kleiner zoeken :p Ne Ligier ? Daar hebt ge zelfd geen rijbewijs voor nodig  :idea:

Ik ben bereid jouw Maybach te kopen tegen 1 symbolische Euro  :wink:

Ligier ... dat zijn die dingen die ik voorbijsteek met de fiets  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Raikkie

Citaat van: WebMachine
Citaat van: RaikkieDamn  :x  Dan verkoop ik hem maar weer  :wink:  Ik zal iets kleiner zoeken :p Ne Ligier ? Daar hebt ge zelfd geen rijbewijs voor nodig  :idea:

Ik ben bereid jouw Maybach te kopen tegen 1 symbolische Euro  :wink:

Ligier ... dat zijn die dingen die ik voorbijsteek met de fiets  :lol:

Hahahaha verkocht  :lol:

Ja die dingen met hun verschrikkelijk stoer geluid  :wink:  (bzzzzzzzzzz...)