UEFA: Rookverbod op de trainersbank.

Gestart door Martin, 04 december 2003 - 21:59:56

« vorige - volgende »

Martin

Het dagelijks bestuur van de Europese voetbalbond UEFA zal op de komende algemene vergadering voorstellen om voortaan het roken te verbieden op de trainersbank. Het verbod moet gelden voor alle interlands en Europacup-wedstrijden en zou al op 1 januari 2004 moeten ingaan.

De UEFA wil dat trainers het goede voorbeeld geven. Bovendien vindt de bond dat roken en voetbal niet samengaan. Al sinds 1986 geldt een verbod op tabaksreclame langs de internationale voetbalvelden.

jw83

hoe triest gaat het worden


overdrijven is ook een vak zeg :roll:

Scuderia Ferrari

Citaat van: jw83hoe triest gaat het worden


overdrijven is ook een vak zeg :roll:
Oei er is een roker boos :P
Nee hoor je hebt gelijk, het is nu verboden om ergens je peukie op te steken

Martin

Ik ga stoppen met roken.
En begin met heroine gebruik.
Dat is gratis verkrijgbaar.

In wat voor een land leven we??????

BugsBunny

Citaat van: MartinIk ga stoppen met roken.
En begin met heroine gebruik.
Dat is gratis verkrijgbaar.

In wat voor een land leven we??????

Wat een zever verkondig je nu? Dat is gratis verkrijgbaar voor heroïnegebruikers die in een instelling geleidelijk aan en onder controle willen afkicken. Wat wil je nou liever? Dat ze dat in een instelling gecontroleerd trachten te doen? Of prefereer je dat ze op straat rondzwerven, voor overlast zorgen en aan het benodigde geld komen door te stelen?
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

BugsBunny

Citaat van: jw83hoe triest gaat het worden


overdrijven is ook een vak zeg :roll:

Oh ja? Jij beseft blijkbaar niet hoe erg het is voor een niet-roker naast of in de buurt van een roker te zitten? En daarmee bedoel ik dan ook buiten. Die stinkende kankerstokken zijn enkel "goed" voor de staatskas te spijzen, gezonde mensen op hun systeem te werken en uw eigen longen van een mooie roze zak te laten transformeren in een zwarte verschrompelde smurrie.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

JimPunkRawker

Citaat van: BugsBunny
Citaat van: jw83hoe triest gaat het worden


overdrijven is ook een vak zeg :roll:

Oh ja? Jij beseft blijkbaar niet hoe erg het is voor een niet-roker naast of in de buurt van een roker te zitten? En daarmee bedoel ik dan ook buiten. Die stinkende kankerstokken zijn enkel "goed" voor de staatskas te spijzen, gezonde mensen op hun systeem te werken en uw eigen longen van een mooie roze zak te laten transformeren in een zwarte verschrompelde smurrie.
het gaat hier niet om de mensen om de trainers heen (in de eerste plaats!!) maar om het goede voorbeeld he. dat kun je lezen in het bericht.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Olav18

Citaat van: BugsBunny
Citaat van: jw83hoe triest gaat het worden


overdrijven is ook een vak zeg :roll:

Oh ja? Jij beseft blijkbaar niet hoe erg het is voor een niet-roker naast of in de buurt van een roker te zitten? En daarmee bedoel ik dan ook buiten. Die stinkende kankerstokken zijn enkel "goed" voor de staatskas te spijzen, gezonde mensen op hun systeem te werken en uw eigen longen van een mooie roze zak te laten transformeren in een zwarte verschrompelde smurrie.

Precies, en auto's moeten ook verboden worden, is nl. ook een gevaar voor de gezondheid. (Oei, dat ik dit durf te zeggen op een F1 forum)
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

FerrariMan

Elk initiatief om sigaretten de wereld uit te krijgen steun ik.

Ik zit elke dag in de sigarettenlucht, is het niet thuis dan is het die ene dag per week op school. En blijkbaar mag een niet-roker daar niet meer over klagen!

Maar zoals je ziet, het begint te werken want de rokers beginnen zich te ergeren aan al die campagnes  :wink:

Sigaretten, bah, geef mij dan maar een glas amaretto! Stinkt minder ;)

Olav18

Citaat van: FerrariMan
Maar zoals je ziet, het begint te werken want de rokers beginnen zich te ergeren aan al die campagnes  :wink:


Precies, ik erger mij daar al heel lang aan. En zolang die campagnes er zijn zal ik principeel niet stoppen.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Eric

Citaat van: Olav18
Citaat van: FerrariMan
Maar zoals je ziet, het begint te werken want de rokers beginnen zich te ergeren aan al die campagnes  :wink:


Precies, ik erger mij daar al heel lang aan. En zolang die campagnes er zijn zal ik principeel niet stoppen.

:lol:  :lol:  :lol:

JimPunkRawker

ik vind het wel goed dat er op verschillende centrale plekken rookverboden komen. zoals bij ons al in de meeste treinen en binnenkort ook op het station zelf. je moet mensen met deze schadelijke dingen niet tot last zijn. ik rook zelf ook en ik wil best wat rekening houden met mensen die niet roken. een goed initiatief van de regering. als ze het maar niet gaan overdrijven. misschien stop ik dan zelf nog wel een keer.  :D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Olav18

Citaat van: jimpunkrawkerik vind het wel goed dat er op verschillende centrale plekken rookverboden komen. zoals bij ons al in de meeste treinen en binnenkort ook op het station zelf. :D

Op het station gaat ze het iig niet lukken om het rookvrij te houden. Kijk maar naar de stationsgebouwen zelf, daar hangen meestal ook borden van niet roken enzo, maar bijna altijd zitten er wel een paar te roken.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

Racegirl

Citaat van: jimpunkrawkerik vind het wel goed dat er op verschillende centrale plekken rookverboden komen. zoals bij ons al in de meeste treinen en binnenkort ook op het station zelf. je moet mensen met deze schadelijke dingen niet tot last zijn. ik rook zelf ook en ik wil best wat rekening houden met mensen die niet roken. een goed initiatief van de regering. als ze het maar niet gaan overdrijven. misschien stop ik dan zelf nog wel een keer.  :D

Een roker met verstand :wink:  Mooi zo, alleen spijtig dat ze zeldzaam zijn!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

FerrariMan

Citaat van: Olav18
Citaat van: FerrariMan
Maar zoals je ziet, het begint te werken want de rokers beginnen zich te ergeren aan al die campagnes  :wink:


Precies, ik erger mij daar al heel lang aan. En zolang die campagnes er zijn zal ik principeel niet stoppen.

Lijkt me eerder op 'te trots' om te stoppen ipv principes.

Akkoord, de overheid overdrijft er in maar de rokers vandaag de dag overdrijven ook. Overal maar roken, zonder eerst rond te vragen...andermans gezondheid naar de knoppen helpen.