UEFA: Rookverbod op de trainersbank.

Gestart door Martin, 04 december 2003 - 21:59:56

« vorige - volgende »

Olav18

Heeft niks met te trots te maken. Ik ben er absoluut niet trots op dat ik rook, ik zou liever niet roken. Maar ik wordt helemaal gek van dat betuttelen van de overheid.

Ach in Nederland mag je straks bijna nergens meer binnen roken, en dan doe ik het ook niet. Als ik bij iemand op bezoek ben waar normaal gesproken niet gerookt wordt ga ik altijd naar buiten, tenzij ze het zelf aanbieden dat ik binnen mag roken.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

jw83

Citaat van: BugsBunny
Citaat van: jw83hoe triest gaat het worden


overdrijven is ook een vak zeg :roll:

Oh ja? Jij beseft blijkbaar niet hoe erg het is voor een niet-roker naast of in de buurt van een roker te zitten? En daarmee bedoel ik dan ook buiten. Die stinkende kankerstokken zijn enkel "goed" voor de staatskas te spijzen, gezonde mensen op hun systeem te werken en uw eigen longen van een mooie roze zak te laten transformeren in een zwarte verschrompelde smurrie.

dan kun je net zo goed drank ook verbieden, ja als je drinkt en dan rijdt en je jaagt iemand dood...


Citaat van: Olav18Heeft niks met te trots te maken. Ik ben er absoluut niet trots op dat ik rook, ik zou liever niet roken. Maar ik wordt helemaal gek van dat betuttelen van de overheid.

Ach in Nederland mag je straks bijna nergens meer binnen roken, en dan doe ik het ook niet. Als ik bij iemand op bezoek ben waar normaal gesproken niet gerookt wordt ga ik altijd naar buiten, tenzij ze het zelf aanbieden dat ik binnen mag roken.

precies, ik hou altijd wel rekening met andere mensen, alleen die andere mensen houden geen rekening mee.

en BTW de grootste zeikers zijn bart en martijn :evil:

KVDracer

Ik vind het goed dat ze het roken verbieden op sportevenementen. Want tenslotte gaat sport over gezondheid en dat valt moeilijk te combineren met roken. En wat het roken op openbare plaatsen betreft vind ik ook dat ze het mogen verbieden. Niet-rokers hun kleren stinken steeds dat het geen naam meer heeft, terwijl we er niet achter vragen. Niet-rokers hun longen moeten er ook aan geloven omdat er andere mensen zijn die geen 5 minuten zonder sigaret kunnen.
Ik werk op de luchthavens en daar is er een algemeen rookverbod en de mensen die roken gaan gewoon naar buiten voor een sigaret en daar heeft er niemand last van.

jw83

Citaat van: Racegirl
Citaat van: jimpunkrawkerik vind het wel goed dat er op verschillende centrale plekken rookverboden komen. zoals bij ons al in de meeste treinen en binnenkort ook op het station zelf. je moet mensen met deze schadelijke dingen niet tot last zijn. ik rook zelf ook en ik wil best wat rekening houden met mensen die niet roken. een goed initiatief van de regering. als ze het maar niet gaan overdrijven. misschien stop ik dan zelf nog wel een keer.  :D

Een roker met verstand :wink:  Mooi zo, alleen spijtig dat ze zeldzaam zijn!

Ik hou ook rekening met de niet rokers, alleen je wordt bijvoorbaat al afgeschreven als crimineel, zonder dat je weet wat er gaande is
maar mischien dat ik het 1 januari voor gezien hou, kan niks beloven.

jw83

ik ben wel erg dubbel bezig vandaag  :roll:

Martin

Citaat van: KVDracerIk vind het goed dat ze het roken verbieden op sportevenementen. Want tenslotte gaat sport over gezondheid en dat valt moeilijk te combineren met roken. En wat het roken op openbare plaatsen betreft vind ik ook dat ze het mogen verbieden. Niet-rokers hun kleren stinken steeds dat het geen naam meer heeft, terwijl we er niet achter vragen. Niet-rokers hun longen moeten er ook aan geloven omdat er andere mensen zijn die geen 5 minuten zonder sigaret kunnen.
Ik werk op de luchthavens en daar is er een algemeen rookverbod en de mensen die roken gaan gewoon naar buiten voor een sigaret en daar heeft er niemand last van.

O ja, dat is lekker gezond met al die kerosinedampen om je heen.
Of in het centrum van een grote stad op een terras bedienen waar iedere 20 sec. een stadsbus langs komt.