Mag het iets meer zijn?

Gestart door Eric, 04 november 2003 - 12:44:32

« vorige - volgende »

Eric

We worden op MTV, TMF en JimTV overstelpt met rapclips...meestal zie je buiten de mooie meiden ook nog knappe wagens de revue passeren.

Eén van de geliefkoosde hebbedingetjes van de rappers is de Hummer.
In 2004 pakt hummer uit met de SUT (Sports Utility Truck) in Amerika, over een mogelijke invoer naar Europa is tot op heden nog niets bekend.

naam van het beest: Hummer H2 SUT

aanschouw het "nieuwe" monster.


Jasper

Mhm, op zich niet zo'n mooie wagen maar hij heeft toch een goede uitstraling.

Wutputt

De originele Hummer H1 vind ik vele leuker.

Deze H2 is in feite een omgebouwde Chevy Trailblazer.


btw Eric, hij wordt wel al ingevoerd in Europa. Je kunt hem hier in België gewoon kopen bij een dealer in Melen. Maar ik weet wel niet of het officieel is ;)
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Eric

Citaat van: WutputtDe originele Hummer H1 vind ik vele leuker.

Deze H2 is in feite een omgebouwde Chevy Trailblazer.


btw Eric, hij wordt wel al ingevoerd in Europa. Je kunt hem hier in België gewoon kopen bij een dealer in Melen. Maar ik weet wel niet of het officieel is ;)

het zal wel niet officieel zijn, maar wie wil zoiets nu kopen...probeer voor dit gevaarte maar eens een parkingplaatsje te vinden. :?  :lol:

Schumi nr1

Citaat van: eric
Citaat van: WutputtDe originele Hummer H1 vind ik vele leuker.

Deze H2 is in feite een omgebouwde Chevy Trailblazer.


btw Eric, hij wordt wel al ingevoerd in Europa. Je kunt hem hier in België gewoon kopen bij een dealer in Melen. Maar ik weet wel niet of het officieel is ;)

het zal wel niet officieel zijn, maar wie wil zoiets nu kopen...probeer voor dit gevaarte maar eens een parkingplaatsje te vinden. :?  :lol:

't  Ziet er sterk genoeg uit om die  anderen meer uit de kant te duwen :D

Eric

Citaat van: Schumi nr1
Citaat van: eric
Citaat van: WutputtDe originele Hummer H1 vind ik vele leuker.

Deze H2 is in feite een omgebouwde Chevy Trailblazer.


btw Eric, hij wordt wel al ingevoerd in Europa. Je kunt hem hier in België gewoon kopen bij een dealer in Melen. Maar ik weet wel niet of het officieel is ;)

het zal wel niet officieel zijn, maar wie wil zoiets nu kopen...probeer voor dit gevaarte maar eens een parkingplaatsje te vinden. :?  :lol:

't  Ziet er sterk genoeg uit om die  anderen meer uit de kant te duwen :D

Met wat geluk kan je erover rijden :lol:  :lol:  :wink:

Mikacouli

Prachtig beest  :shock:  :shock:  :shock:

sledge

Ik vind de eerste Humvee er veel beter uitzien...
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)