Enkele scoops

Gestart door Eric, 06 november 2003 - 21:17:19

« vorige - volgende »

Eric

BMW 6


BMW 6 cabrio


Alfa 157


Cadillac STS


Fiat new large


Hyundai Elantra


Mazda 4


Peugeot 407

Lender

Die BMW 6 en BMW 6 cabrio zie er wel prachtig uit :shock:  :shock:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Bjorn

Citaat van: LenderDie BMW 6 en BMW 6 cabrio zie er wel prachtig uit :shock:  :shock:

Yup, vond die BMW ook wel terug een goed ontwerp. Zijn neus/voorlichten deden me wel direct denken aan de mercedes c-klasse. Niet qua vorm maar wel qua lijn.
De Mens: In Het Gras![/color]

Racegirl

BMW 6 cabrio vind ik wel iets hebben, alleen zonde van die, volgens mij, enorm lelijke kont!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Citaat van: RacegirlBMW 6 cabrio vind ik wel iets hebben, alleen zonde van die, volgens mij, enorm lelijke kont!

Die kont is tegenwoordig in bij BMW...voor mij is dat gewoon aartslelijk...precies een stuk dat ze er nadien opgeplakt hebben? :?

McChouffe

Citaat van: eric
Citaat van: RacegirlBMW 6 cabrio vind ik wel iets hebben, alleen zonde van die, volgens mij, enorm lelijke kont!

Die kont is tegenwoordig in bij BMW...voor mij is dat gewoon aartslelijk...precies een stuk dat ze er nadien opgeplakt hebben? :?

Volledig mee akkoord!!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Geen van die wagens wil ik later in mijn garage!

Eric

Citaat van: JasperGeen van die wagens wil ik later in mijn garage!

Nu jij één van de nieuwste redactieleden zijt moogt ge binnenkort mijn Trabantje overnemen :lol:  :wink:

Bjorn

Citaat van: eric
Citaat van: JasperGeen van die wagens wil ik later in mijn garage!

Nu jij één van de nieuwste redactieleden zijt moogt ge binnenkort mijn Trabantje overnemen :lol:  :wink:

Ik dacht dat jij die al had ingeruild? Ik heb geen opmerkingen over mijn nieuwe, de Mercedes SL 550 AMG.  :!:  :wink:  :lol:   :oops:
Bedankt Geert.  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: Bjorn
Citaat van: eric
Citaat van: JasperGeen van die wagens wil ik later in mijn garage!

Nu jij één van de nieuwste redactieleden zijt moogt ge binnenkort mijn Trabantje overnemen :lol:  :wink:

Ik dacht dat jij die al had ingeruild? Ik heb geen opmerkingen over mijn nieuwe, de Mercedes SL 550 AMG.  :!:  :wink:  :lol:   :oops:
Bedankt Geert.  :lol:

Het is nu officieel, geen betere bedrijfswagen = opstappen. :cry:  :cry:  :wink:  :lol:

Bjorn

Citaat van: eric
Citaat van: Bjorn
Citaat van: eric
Citaat van: JasperGeen van die wagens wil ik later in mijn garage!

Nu jij één van de nieuwste redactieleden zijt moogt ge binnenkort mijn Trabantje overnemen :lol:  :wink:

Ik dacht dat jij die al had ingeruild? Ik heb geen opmerkingen over mijn nieuwe, de Mercedes SL 550 AMG.  :!:  :wink:  :lol:   :oops:
Bedankt Geert.  :lol:

Het is nu officieel, geen betere bedrijfswagen = opstappen. :cry:  :cry:  :wink:  :lol:

Geert, hebt ge't hoort?!!!  :evil:  :evil:  :evil:  :wink:  :lol:
De Mens: In Het Gras![/color]