Formule 1 Forums topic

Gestart door JimPunkRawker, 03 november 2003 - 22:24:03

« vorige - volgende »

Op hoeveel formule 1 forums ben jij actief?

alleen op f1pits
22 (75.9%)
f1pits en 1 of 2 meer
3 (10.3%)
f1pits en meer dan 2 extra
4 (13.8%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 03 november 2003 - 22:24:03

JimPunkRawker

misschien een domme vraag. maar ik was wel beniewd of jullie op meerdere formule 1 forums zaten of alleen op f1pits.
ik zit alleen op f1pits. ik ben wel geregistreerd op een ander formule 1 forum maar daar ben ik niet meer actief.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Geert

PS. mensen die hier verkeerd op antwoorden............  :lol:

Schumi nr1

Citaat van: GeertPS. mensen die hier verkeerd op antwoorden............  :lol:

Ge dwingt mij nu om te liegen :(

Eric

Ik blijf hier mijn tijd verdoen... :oops:  8)

Voor mij is dit nog steeds het beste forum, soms wat bitsig en hard...maar het gebeurt (meestal) met respect voor elkaar.
De sfeer die ik hier zie ben ik op geen enkel forum tegengekomen.

En nee ik zeg dit niet omdat ik redactielid ben...Geert zo goed genoeg? :lol:  :wink:

Alan Blues

Citaat van: ericIk blijf hier mijn tijd verdoen... :oops:  8)

Voor mij is dit nog steeds het beste forum, soms wat bitsig en hard...maar het gebeurt (meestal) met respect voor elkaar.
De sfeer die ik hier zie ben ik op geen enkel forum tegengekomen.

En nee ik zeg dit niet omdat ik redactielid ben...Geert zo goed genoeg? :lol:  :wink:

Eric, zeg, gvd, ouwe zaag dat je bent.... De sfeer is hier goed en jij komt dat verkl*t*en met je gez**K...  :wink:  :wink:  :wink:  :lol:  :lol:  :lol:

Grapje.  :roll:  :roll:  :roll:

Ik blijf trouw aan F1pits. De beste F1-amateur site die zeker niet moet onderdoen voor de professionele sites.

Eric heeft gelijk: soms bitsig, maar met respect. Bij sommigen lukt dat niet en daarvoor staat de uitspraak: give respect, get respect!

Ik voel me hier thuis. Al jaren....

Ik kom uiteraard ook veel op F1portal, maar dat is voor 'TheGAME'!!

Ik zou hier blijven wavekes doen voor de webmaster en de redactie van F1Pits.net!  8)  8)

Rippie

Ik moet bekennen dat ik ook actief ben op een ander forum (f1racing), maar die haalt bij lange na niet het niveau van dit forum. Hier heeft men veel meer respect voor elkaar, een betere sfeer.
Hier hoef ik als moderator zelden iets te sluiten, daar veel vaker.  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

FerrariMan

F1Pits, sinds '98 en sinds toen nooit op een ander F1 forum actief!  8)

Junk!

Alan Blues

Citaat van: FerrariManF1Pits, sinds '98 en sinds toen nooit op een ander F1 forum actief!  8)

Junk!

Ik denk dat we op hetzelfde moment F1pits hebben ontdekt.

Zes jaar al!!!! 6 x 365= 2190 dagen dat ik mij hier amuseer!!!!  8)  8)  8)

Angel

Dit was het eerste F1-forum dat ik vond toen ik eindelijk een internetaansluiting had en heb daarna geen moeite gedaan om een ander forum te vinden, want ik kon hier alles vinden wat ik nodig had, dus waarom nog verder zoeken? :D
De sfeer is hier meestal heel goed en men is bijna altijd vriendelijk tegen elkaar; meer moet dat niet zijn!

Eric

Citaat van: AngelDit was het eerste F1-forum dat ik vond toen ik eindelijk een internetaansluiting had en heb daarna geen moeite gedaan om een ander forum te vinden, want ik kon hier alles vinden wat ik nodig had, dus waarom nog verder zoeken? :D
De sfeer is hier meestal heel goed en men is bijna altijd vriendelijk tegen elkaar; meer moet dat niet zijn!

Ook een voordeel...het is hier geen kinderachtige bende.  :wink:

JimPunkRawker

Citaat van: eric
Citaat van: AngelDit was het eerste F1-forum dat ik vond toen ik eindelijk een internetaansluiting had en heb daarna geen moeite gedaan om een ander forum te vinden, want ik kon hier alles vinden wat ik nodig had, dus waarom nog verder zoeken? :D
De sfeer is hier meestal heel goed en men is bijna altijd vriendelijk tegen elkaar; meer moet dat niet zijn!

Ook een voordeel...het is hier geen kinderachtige bende.  :wink:

idd. ik ken een formule 1 site met forum..................... :P  :wink:  :P

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

McChouffe

Ik zit enkel en allen op F1Pits en ik heb het hier naar m'n zin. Ik ken de site al van rond '99 (toen er nog een samenwerking bestond met F1Room) en ben sindsdien nooit meer weggeweest  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachineIk zit enkel en allen op F1Pits en ik heb het hier naar m'n zin. Ik ken de site al van rond '99 (toen er nog een samenwerking bestond met F1Room) en ben sindsdien nooit meer weggeweest  :D

Nog zo een verslaafd geval...zouden we geen korting krijgen als we allemaal samen in therapie gaan? :lol:  :wink:

Martin

Nederlandstalig is dit de enige site voor het Forum.

Buitenlandse sites bezoek ik vaak voor het nieuws, niet voor een Forum.

sledge

Ik bezoek dagelijks (eerder meerdere keren per uur  :oops: ) 2 forums.
Dit hier, van F1pits, en dan nog een nederlands forum over Buffy, maar waar het zelden over Buffy gaat  :roll:  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)