Formule 1 Forums topic

Gestart door JimPunkRawker, 03 november 2003 - 22:24:03

« vorige - volgende »

Op hoeveel formule 1 forums ben jij actief?

alleen op f1pits
22 (75.9%)
f1pits en 1 of 2 meer
3 (10.3%)
f1pits en meer dan 2 extra
4 (13.8%)

Totaal aantal stemmen: 25

Poll gesloten: 03 november 2003 - 22:24:03

McChouffe

Citaat van: eric
Citaat van: WebMachineIk zit enkel en allen op F1Pits en ik heb het hier naar m'n zin. Ik ken de site al van rond '99 (toen er nog een samenwerking bestond met F1Room) en ben sindsdien nooit meer weggeweest  :D

Nog zo een verslaafd geval...zouden we geen korting krijgen als we allemaal samen in therapie gaan? :lol:  :wink:

Als we in therapie gaan, zal het aantal bezoekers sterk dalen ... moet jij je Trabantje terug aan Geert geven  :lol:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachine
Citaat van: eric
Citaat van: WebMachineIk zit enkel en allen op F1Pits en ik heb het hier naar m'n zin. Ik ken de site al van rond '99 (toen er nog een samenwerking bestond met F1Room) en ben sindsdien nooit meer weggeweest  :D

Nog zo een verslaafd geval...zouden we geen korting krijgen als we allemaal samen in therapie gaan? :lol:  :wink:

Als we in therapie gaan, zal het aantal bezoekers sterk dalen ... moet jij je Trabantje terug aan Geert geven  :lol:

Geert heeft me beloofd als we in groepstherapie gaan dat hij een bus zal inhuren...dus het trabantje mag op stal. :lol:

FerrariMan

Citaat van: sledgeIk bezoek dagelijks (eerder meerdere keren per uur  :oops: ) 2 forums.
Dit hier, van F1pits, en dan nog een nederlands forum over Buffy, maar waar het zelden over Buffy gaat  :roll:  :lol:

En de Paddock toch ?  8)

Ferrari 2010

Voor forums van f1 kom ik hier en nergens anders
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Lender

Ik zit erop 2: f1pits en depaddock. Dan nog op TBK maar das zo een beetje van alles :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)