Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jasper

3-8 gewonnen in de beker :)

Jasper

In bekerronde 4 heb ik 4-2 gewonnen en voor het eerst ga ik dus naar de vijfde ronde.

In de competitie won ik vandaag met 1-0 en ik sta nu eerst met 10 punten, de tweede heeft er 9. Ik heb dit seizoen nog maar 1 tegendoelpunt gehad en dat terwijl ik spitsen train.

Woensdag had ik 216.000 euro stadioninkomsten, het zat op 40 plaatsen na vol maar natuurlijk moest ik een derde van de inkomsten weggeven. Vandaag zat er weer meer dan 44.000 man in en had ik 322.000 euro inkomsten, en woensdag verwacht ik een vol stadion dus weer zowat 217.000 euro. ;D

alaf2

#842
Bekerwedstrijd met 2-0 gewonnen,over de inkomsten zullen we het maar niet hebben want ik moet altijd uitspelen :'(.Mijn laatste thuiswedstrijd was op 24 maart 2004 >:(
Competitiewedstrijd met 3-0 gewonnen,spelers zijn niet echt in vorm.Die wonderbaarlijke spits is zelfs gezakt naar waardeloze vorm,nog even het is rampzalig,klotte hattrick,spelers laten spelen en dan geen training krijgen(bug) >:(

3-5-2-opstelling:
Middenveld:   goed (zeer hoog) - bovennatuurlijk (oud)   
Rechterverdediging:   redelijk (laag) - briljant (oud)   
Centrale verdediging:   redelijk (hoog) - wonderbaarlijk (oud)   
Linkerverdediging:   redelijk (hoog) - wonderbaarlijk (oud)   
Rechteraanval:   zwak (laag) - goed (oud)   
Centrale aanval:   redelijk (hoog) - wonderbaarlijk (oud)   
Linkeraanval:   slecht (zeer hoog) - redelijk (oud)

Vooral mijn vleugelspelers zijn uit vorm,moet hier iedere keer gaan goochelen,centrale aanval is nog best aardig met die uitstekende spits.

Ik heb weer een nieuwe uitdaging gevonden,
http://www.soccerproject.com/
hier krijgen de spelers 5 trainingen per dag,dat schiet tenminste op :D

Komende woensdag word ik uit de beker geknikkerd,tegenstander zal met zijn sterkste spelers spelen,bah >:(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Ik sta sinds zondag eerste in de competitie :D

alaf2

#844
Vandaag met 3-1 gewonnen.
De jeugdpull was bagger.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

6-0 maar niet gepict :(

alaf2

Mijn jeugdpull van vorige week staat al weer te koop,een goede verdediger is nu uitstekend zonder te spelen.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

alaf2

#847
Ik ben weer kampioen geworden :'(, heb nu express een van mijn beste middenvelders verkocht zodat ik nog 1 of 2 wedstrijden verlies en niet rechtstreeks promoveer :D .Ik heb dit ook doodleuk gemeld aan mijn mede collega's,zullen ze niet blij mee zijn want ze waren nog hevig in gevecht om de 2e plaats,haha ;D.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

alaf2

Middenveld verzwakt en toch weer winnen tegen de nummer 2,grrr, ze willen mij eruit hebben :( Volgende week mijn allerslechtste spelers maar opstellen en pic ,het wordt nu toch gevaarlijk,ik moet verliezen anders wordt het weer zo'n dramatisch seizoen in IV.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Titel en rechtstreekse promotie zijn binnen. :D

alaf2

verloren en toch rechtstreeks gepromoveerd en drama :'( plan totaal mislukt :'( dan maar weer op een houtje bijten in IV en zovlug mogelijk terug naar V
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Als 2e geƫindigd, niet slecht. Ik verwacht mijn beste middenvelder voor veel geld nu te verkopen en dan versterking aanbrengen in de goal en een nieuwe trainee aan te schaffen. Hij moet net zo goed worden als mijn huidige.

Jasper

1-5 gewonnen, ik heb 40 op 42 gehaald, dus kampioen en rechtstreekse promotie naar vijfde. Ik heb nu 890.000 euro in kas maar dat zal nog verminderen zaterdagnacht, maar nu heb ik een 19-jarige goede keeper gepulld waar ik nog een kleine 100.000 euro voor kan krijgen, hij is al goed 7.5 dus binnen een paar weekjes training is hij al uitstekend. :)

De volgende speler die ik wil kopen is een back. En misschien mijn aanvoerder vervangen. Die kan ik nog wel vrij duur verkopen denk ik, hij heeft formidabel PM, redelijk passen, matig verdedigen, uitstekend conditie, redelijk spelhervatten, redelijk scoren. Uitstekend ervaring, zwak leiderschap. Hij is dus een zer degelijke middenvelder en een toekomstig coach. :)

Scuderia Ferrari

Ik heb mijn beste speler, een Briljante PM verkocht voor veel geld. Daarvoor heb ik een Formidabele keeper en een Uitmuntende 19 jarige PM voor gekocht. Ik moet zeggen dat ik met een weekje stamina training voor al mn nieuwe spelers klaar ben voor het komende seizoen.

Rippie

Vierde in de competitie. Niet slecht als je bedenkt dat ik na de eerste helft van het seizoen laatste stond. Tweede helft ging daarentegen boven verwachting goed, alles gewonnen. Zelfs tegen ploegen met een veel beter team!  :o
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst