Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

alaf2

#825
Ik heb vandaag nog een aardige jeugdpull gekregen,

Eef Garben (64838556)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Conditie:      matig     Keepen:      rampzalig     
Positiespel:      goed     Passen:      redelijk     
Vleugelspel:      waardeloos     Verdedigen:      rampzalig     
Scoren:      waardeloos     Spelhervatting:      redelijk

een aanvallende middenvelder,helaas geen plaats,heb pas een middenvelder gekocht,gaat de verkoop in.

edit: is er soms iemand die ook Freekick speelt,heb dit van de week gevonden en ben er nu mee aan het stoeien.

http://www.freekick.org
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

jurgen

woho
de barrage gewonnen heel easy 5-0  bere

blijf in V 180

maar de nieuwelingen die erbij zijn gekomen amaaiziet erniet simpel uit
er zit zelfs enen bij die 2 internationals geeft

alaf2

21-05-2005 om 11:25   Na nauwgezette bestudering van videobeelden en scoutingrapporten heeft Helmond kickers tot de aankoop van deze nieuwe speler besloten, werd vernomen van iemand die nauw betrokken is bij de club. Diezelfde persoon bezweert de fans dat, hoewel er geen testwedstrijden zijn geweest, de nieuwe aankoop beslist een investering op niveau is.

Damm,ze houden ook alles in de gaten ;D en inderdaad een investering op nivo,een wonderbaarlijke spits,kan ik eindelijk mijn uitstekende de deur uittrappen.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

#828
Amai, een wonderbaarlijke spits, inderdaad op inveau. Wat zijn prijs, leeftijd en passen?

Ik heb een 20-jarige briljante spits met zwak passen en specialiteit koppen op de transfermarkt staan, deadline binnen een uurtje. Voorlopig hoogste bod: €1.632.000. Hij is bovendien uitstekend in vorm, en heeft nog een extra week training gekregen.

En dan heb ik nog een 19-jarige briljante spits met matig passen en specialiteit snelheid, die train ik nog door tot wonderbaarlijk.

Vrijdag had ik nog een 18-jarige goede spits met redelijk passen die gestegen is naar uitstekend. :)

Jasper

Ik heb er €2.020.000 voor gekregen, mijn beste verkoop ooit! ;D ;D :D :D

Nu ja, gekregen, dat as het bod, daarvan 91% levert mij een nettobedrag van 1.838.200 op. :D

Nu een formi spits met degelijk passen in de plaats kopen en dan een uitmuntende verdediger denk ik.

alaf2

#830
Dit is hem,

Cristiano Cruz (31766676) 
20 jaar, slecht in vorm, gezond    
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.


Nationaliteit:    España    
Total Skill Index (TSI):     10 000   :D

Conditie:      matig     Keepen:      rampzalig     
Positiespel:      slecht     Passen:      zwak     
Vleugelspel:      slecht     Verdedigen:      slecht     
Scoren:      wonderbaarlijk     Spelhervatting:      waardeloos

Zijn vorm is gezakt :( jammer van zijn passen maar gezien zijn TSI en dat hij verder geen bystats heeft zit hij volgens mij niet al te laag wonderbaarlijk maar kan dit niet met zekerheid zeggen,ben geen spitsen trainer,die zullen er meer kijk op hebben. Hij komt wel van een spitsentrainer af die bijna al zijn spelers te koop heeft staan en zo te zien gaat stoppen met hattrick.Komende dinsdag heeft hij nog precies dezelfde speler te koop staan met een TSI van 18 650  :o dat moet toch haast een wereldklasse spits zijn,misschien 1 training nog(gokje). De prijs was 2 miljoen.

Ik heb ook nog een leuke jeugdpull vandaag gekregen,

Jeroen van der Bijl (65589704)
17 jaar  :D , redelijk in vorm, gezond    
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.


Specialiteit: Snel

Conditie:      zwak     Keepen:      rampzalig     
Positiespel:      waardeloos     Passen:      zwak     
Vleugelspel:      zwak     Verdedigen:      goed     
Scoren:      slecht     Spelhervatting:      matig

niet slecht voor de eerste week van een nieuw seizoen,staat inmiddels op de lijst voor 0 euro.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

2 miljoen is echt wel een koopje. Ik heb dezelfde speler (20j, zwak passen) verkocht maar dan met briljant scoren in plaats van wonderbaarlijk, en de prijs van €2.020.000 voor gekregen. :D :D

TSI 10.000 lijkt me laaf wonderbaarlijk, sorry dat ik het zeg, maar ik ben wél een spitsentrainer, en ik heb eens een briljante met zwak passen gehad met 10.000 TSI. Die was denk ik wel goed in vorm of zo, een groot verschil met de jouwe natuurlijk. De briljante die ik zaterdag verkocht heb had een TSI om en bij de 7500-8000, maar eens je aan die niveaus bent, stijgt de TSI met 800-900 of zelfs 1000 per week training.

Jasper

Mag ik jullie allemaal vragen naar de Hattrick forums te gaan, en dan bij snelzoeken deze topic in te tikken: 3177009.1 , en daar de eerste pagina's eens door te nemen?

Estland en Roemenië hebben vorige week of twee weken geleden een groot 'duel' georganiseerd: meer dan 1000 vriendschappelijke wedstrijden tussen een Roemeense ploeg en een Estse vonden tegelijkertijd plaats.

België en Nederland willen dat record dit seizoen (naar het einde toe) ruimschoots breken: we hebben meer gebruikers en dat mag dus eigenlijk geen probleem zijn.

De organisatie is volop in gang aan het schieten en het zou in orde moeten komen om na de bekerfinale de grote clash te organiseren.

Er zou slechts in twee stadia gespeeld worden: één in België en één in Nederland. Dit zou een overdonderend record moeten worden.

Scuderia Ferrari

Ik zit voorlopig aan de beker vast   ???

alaf2

#834
Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen uit tegen de kampioen gewonnen met 3-4 zonder die wonderbaarlijke spits,mijn supersub Máté Papp (uitstekende spits) kreeg de voorkeur,hij heeft een neusje om de zwakke plekken van de tegenstander te vinden nu ook en scoorde 3x :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Baas boven baas Alaf ;)
Ik stond met de rust 3-0 achter, en dan besluit een spits van me dat het welletjes is en schiet er in de tweede helft 4 in :D ;D

Jasper

Ik heb 1-1 gespeeld ook al had ik een formidabel middenveld tegenover een matig van mijn tegenstander, en bovendien is mijn briljante spits en één van mijn formidabele spelers geblesseerd.

Met andere woorden, 'k had weeral eens pech. ::)

Jasper

Voor alle duidelijkheid, mijn stats:

Middenveld: formidabel (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: briljant (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanva: wonderbaarlijk (oud)
Centrale aanval: uitmuntend (oud)
Linkeraanval: uitmuntend (oud)

En de stats van mijn tegenstander:

Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: formidabel (oud)
Linkeraanval: matig (oud)


Dus het enige waar ik minder goed was, was de mijn centrale aanval tegenover zijn centrale verdediging. Verder was ik OVERAL beter. En toch 1-1. >:(

jurgen

voila ook hier serieus ontgoocheld amaai
hattrick lapt het me opnieuw

FC Stampers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
 
Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)


Puerto Nuevo
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: goed
 
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)


jurgen

allez in den beker toch door met b elftal vanaf volgende week wordt het andere koek zulle