Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

Nederland speelde zelfs PIC :shock:

Jasper

In de eerste bekerronde sta ik 0-6 voor na 51 minuten. :lol: Het is tegen een negendeklasser dat ik speel, zijn allereerste wedstrijd dus.

JVA

Er is weer een hacker gepakt.
Royal Lierde is zijn team.
Toen ik een jaar geleden ben gehacked zat die in mijn reeks.
Ik stond op kop, en was op weg om makkelijk de titel te pakken toen al mijn spelers met uitstekend en beter (waaronder zes of zeven spelers met formidabel) werden ontslagen.
Wie werd er kampioen in mijn plaats? Juist, Royal Lierde. Toeval? Het kan, maar ik dank dat hij hier dus ook de dader was.

Ondertussen is mijn team voor het eerst sinds die dag weer wat sterker geworden. Ik hoop op een plaats bij de top vier. De bekerwadstrijd van daarnet was een makkie. 0-5 winst met mijn B-middenveld dan nog. Allemaal jonkies met uitstekend op passing. Tegen het einde van het seizoen zijn ze formidabel op positiespel en gaan ze de deur uit voor meer dan een miljoen.

sledge

Een dorpsgenoot van mij?  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

JVA

Citaat van: sledgeEen dorpsgenoot van mij?  :lol:


Misschien kent ge hem wel...Timmy Boumon   :?

Rippie

Vrij gemakkelijk door de eerste bekerronde gekomen. Op naar de tweede ronde. Moet ook nog wel te doen zijn, maar met mijn geluk zal ik wel weer op onverklaarbare wijze verliezen  :?
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

0-5 op PIC gewonnen 8)
Ook de jongste spelers opgesteld :)

alaf2

Bekerwedstrijd was een eitje,0-7 gewonnen van een div.IX clubje :D

edit: ook de 2e bekerwedstrijd in een uitverkocht stadion was een eitje 3-8 gewonnen :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

KVDracer

Ik heb mijn wedstrijd vandaag met 4-1 gewonnen en ben door naar de derde ronde van de Belgium Cup. Maar ik weet mijn volgende tegenstander niet, is dit normaal of niet? Want het is de eerste keer dat ik de tweede ronde overleef  :?

Rippie

Heb ook eindelijk eens de derde ronde van de Cup bereikt. Die zal ik waarschijnlijk niet gaan winnen, maar ach, ben toch weer verder geraakt dan ooit tevoren.  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Ik had het wat moeilijk gisteren na de MOTS van zondag (overigens 5-0 gewonnen), ik had minder balbezit maar heb wel 3-4 gewonnen. Het is niet alleen het middenveld he. :)

Volgende week uit tegen een zesdeklasser, ik heb zondag een walk-over, dus PIC en B-ploeg, dus woensdag A-ploeg :arrow: vierde ronde halen mag geen probleem zijn. :D

JVA

Eerste competitiewedstrijd makkelijk gewonnen met 4-0
Tweede bekerronde ook makkelijk gewonnen.
Ik hoop op een top drie plaats dit seizoen. Elke bekerronde die ik overleef is extra inkomsten, maar de training van mijn drie jonge middenvelders (met uitstekend op passing en minstens al goed op positiespel) gaat voor.

Hopelijk stijgt hun positiespel snel tot uitmuntend. Dan verkoop ik ze, of hou ze, afhankelijk van hun prestaties op dat moment.

jurgen

yep
hier ook door naar de derde ronde was heel nipt
3-4 gewonnen op PIC was efkes heel warm oef maar was met het b-middenveld en de verdediging was deelke van de a ploeg maar nipt gewonnen dus voor de eerste keer in de geschiedenis naar de derde ronde.
Zal ook met b middenveld spelen want detraining voor de jeugd is belangrijker alles aan extra inkomsten in de beker is meegenomen hopelijk kan ik de jeugd blijven verder trainen en zijn ze tegen volgend seizoen op een uitmuntend niveau allez hoop ik hé

mijnen uitmuntende middenvelder verkocht maar prijs tegengevallen slechts een 950 000 had er meer van verwacht maar jah heb mij nu nen formidabelen spits gekocht en twee nieuwe jonkies voor het middenveld hopelijk worden ze evengoed als hun voorgangers

Scuderia Ferrari

Heel simpel gewonnen met 0-2 8)
Met training voor 10 spelers zeker niet slecht. De volgende tegenstander is wel wat beter dan de vorige :? Gelukkig speel ik thuis.

Jasper

Ik heb weer een briljante speler. :D

Maar ik ga hem nog niet verkopen, daarvoor vind ik de opvolging nog net iets te slecht, ik train hem tot wonderbaarlijk en dan verkoop ik hem, want dan zal de vervanging wel op peil staan.