Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jasper

man man man, zo'n spannende wedstrijd heb ik nog nooit gespeeld (ten zij een friendly).

Binnen 1 minuut gaan we naar penalties...

Jasper

Verloren, maar zo erg is dat niet. Ik heb 2 WO-teams en 2 teams die niks voorstellen in m'n reeks.

Kimi

Ik ben nu gepromoveerd naar V klasse., maar ik denk dat ik een serieuze dosis geluk zal nodig hebben om er in te blijven.
Want als ik zo mijn nieuwe reeksgenoten op heer eerste gezicht eens bekijk  :roll:
't Zal niet gemakkelijk worden.

KVDracer

Ik heb vandaag mijn kwalificatie match moeten spelen om in Ve klasse te blijven. Ik heb ze met 4-1 gewonnen, alleen heb ik er wel 3 geblesseerde spelers aan overgehouden. Een gluk dat het maar voor 1, max 2 weken is, want ik zit nu met 5 geblesseerde spelers en da is wel nie echt goe.

JVA

Ook ik heb een kwali moeten spelen om in v-klasse te blijven. 40 gewonnen en nu met een kleine 7 miljoen op de tranfermarkt om de ploeg te versterken...

Of zou ik verder blijven sparen? De intrest komt ook mooi binnen. Zelfs als ik geen thuiswedstrijd speel maak ik nog winst... 8)

Jasper

Je zit nog zeker een seizoen in vijfde, ik zou een spaarpotje van 5 miljoen permanent behouden, die intrest is inderdaad leuk. :)

JVA

Heb voor een zes mil haan shoppen.
1 doelman
2 centrale middenvelders en twee jeugdspelers met uitstekend op passen

Nu nog eentje en dan trainen op positiespel.

volgend seizoen heb ik er drie formidabele spelers met uitstekend op passen bij. Die moet ik dan verkopen en 1 superspeler bijkopen voor centraal op het middenveld.

Dat zou moeten volstaan om te promoveren.

PS: Traint er hier iemand op verdedigen?
Er staan een jeugdproduct van mij te koop (17 jaar) met goed op verdedigen en goed op vleugelspel!

Ook nog een 17 jarige spits met al goed plus zes trainingen!
Ook eenn 19 jarige spits met goed, maar kan elke week uitstekend worden!

Scuderia Ferrari

Citaat van: JVAHeb voor een zes mil haan shoppen.
1 doelman
2 centrale middenvelders en twee jeugdspelers met uitstekend op passen

Nu nog eentje en dan trainen op positiespel.

volgend seizoen heb ik er drie formidabele spelers met uitstekend op passen bij. Die moet ik dan verkopen en 1 superspeler bijkopen voor centraal op het middenveld.

Dat zou moeten volstaan om te promoveren.

PS: Traint er hier iemand op verdedigen?
Er staan een jeugdproduct van mij te koop (17 jaar) met goed op verdedigen en goed op vleugelspel!

Ook nog een 17 jarige spits met al goed plus zes trainingen!
Ook eenn 19 jarige spits met goed, maar kan elke week uitstekend worden!
Ik heb verderdigers genoeg, maar misschien dat Rippie wel wat wil versterken aan zijn verdediging :twisted:

Scuderia Ferrari

0-3 bij Jasper gewonnen. Ok hji speelde met een B-elftal en ik met een aantal basisspelers, maar geen slecht resultaat. Mijn nieuwe middenvelder presteert al goed: met zwak vorm 3 sterren. Het algemene middenveld wordt getraind dus dat moet spoedig wel wat meer worden dan matig of redelijk.

jurgen

jah mannen mijn kwalificatiematchkes was eentje bibberen tot het eind om in vijfde te blijven
3-0 voorstaan aan de team dan denk je oke is binnen hé
vele beter zijn opeens den tweeden helft lap 3-3
kwam er niet meer aan te pas (twee doelpunten tegen op vrije schop)
en dan werden het dus verlenegingen en uiteindelijk penalties
en die reeks heb ik gewonnen oeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

amaai den hattrick engine had me bijna mooi liggen


geen versterkingen hier eerst proberen mijnen tweeden middenvelder op uitmuntend te krijgen die is dan 22j en rijp om te verkopen en hopelijk er wat centjes voor binnen te halen
en dan kan ik hopelijk de ploeg nog wat versterken als het betaalbaar is hé natuurlijk

en natuurlijk zijn de werken bezig aan het stadion we gaan naar 43000 zitjes dus hopelijk nu nog wat meer toeschouwers zodat de centjes eens binnenrollen want was dit seizoen genen vetten

alaf2

afgelopen woensdag maar eens met een fantasie opstelling 5-5-0 gespeeld om die nieuwe training controlerend spel te proberen,gaat er gelijk eentje omhoog die niet eens gespeeld heeft :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Tsja, elke speler krijgt een klein ietsiepietsie training elke week, geloof ik? Je had blijkbaar heel veel geluk.

Scud: proficiat met je overwinning, jij was beter, maar ik speelde inderdaad met de B-ploeg.

Op training is mijn 17-jarige scorer met redelijk passen gestegen naar redelijk scoren. Mijn nieuwe flankverdediger is gestegen in ervaring. In mijn A-ploeg had ik geen enkele vormstijging, maar 3 dalingen van elk 1 niveau, de 3 stijgingen (2 van 1 niveau, 1 van 2 niveaus) zaten allemaal in mijn B-ploeg. :(

jurgen

YEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

vandaag mijn twee middenvelders zijn gestegen naar UITMUNTEND
dat zijn er drie inhet totaal waw

en er staat er eentje op de TL slechts 750 000 das een batje hé
zou ik zeggen

en ook nog nen formidabelen middenvelder voor 337 000 op de TL

hopelijk geraak ik ze kwijt en liefst voor meer centjes maar allez als ze al verkocht worden al een beetje content dan

als er interesse is ge moet maar eens kijken hé

FC stampers V180

Scuderia Ferrari

Nederland is doorgedrongen tot de finale U-20 :D
Verder is alleen een spits in playmaking gestegen van zwak naar matig. ik kan hem echter ook op de vleugel zetten, dus dan is het wel weer relevant.

Jasper

Nederland was geen stukken beter dat Duitsland vind ik. Maar de aanval van Duitsland trok op niks, dat deden ze omdat ze pressing speelden natuurlijk. Nederland had dan ook verlengingen nodig. :)

Onterecht vind ik wel dat Roemenïe gewonnen heeft van Estland, Estland leek me beter...