Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jasper

Jaja gisteren is ook een 18-jarige goede aanvaller gestegen naar uitstekend. Mijn aanvallers nu:

A-ploeg:
- 23-jarige uitmuntende aanvaller
- 21-jarige formidabele aanvaller

B-ploeg:
- 18-jarige uitstekende aanvaller
- 2 18-jarige goede aanvallers

8)

Die uitstekende gaat binnen de maand de deur uit denk ik, samen met nog iemand die dan uitstekend is (of ik kan wachten tot beide goeden op uitstekend staan en die dan verkopen). Met dat geld wordt een middenvelder of een verdediger gekocht.

alaf2

Gisteren de eerste competitie wedstrijd meteen verloren met 3-1 :(
Het gaat een heel zwaar seizoen worden,misschien haal ik wel geen enkel punt :( wat ben ik toch weer optimistisch,och ja mijn dag werd goed gemaakt door de jeugdpull. :D

Rutgerus Bruinzeel (45382024)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond    
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen
   
Conditie:      redelijk     Keepen:      rampzalig     
Positiespel:      slecht     Passen:      matig     
Vleugelspel:      zwak     Verdedigen:      slecht     
Scoren:      goed     Spelhervatting:      waardeloos

jammer geen 17,voor de liefhebbers, woensdag om 19:50 uur,ik train geen aanvallers
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Ik heb ook weer best aardig gepulld, weet alleen niet echt wat ik er mee aanmoet. Misschien als jonge speler aanhouden en een oude speler (33) ermee vervangen. Stats zijn practisch hetzelfde:

Fredje de Kat (45506059)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   890

Conditie:    slecht   Keepen:    rampzalig  
Positiespel:    zwak   Passen:    zwak  
Vleugelspel:    goed   Verdedigen:    waardeloos  
Scoren:    redelijk   Spelhervatting:    zwak

jurgen

lap eruit in den beker na de compitie ook daar een slechte generale

miljaard weeral stukken beter zijn dan de tegenstander en weer verloren

diegene van zondag kwam 4 maal over met de counter en lap 4-0 verloren

dienen van vandaag tweemaal over op de counter en lap 2-1 bverloren
amaat den hattrick

allemaal op den counteren krijg slagen dat het niet moot meer is en dan moogt ge beter zijn

Scuderia Ferrari

*Scuderia bekert vrolijk verder na een 5-1 overwinning. Nu tegen iemand uit V...

Maar wel thuis :)

Rippie

Grmbl, verloren in de beker. 2-3 na verlenging  :x

Vrijwilligers voor een friendly komende week?  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jenne

Ook nog in de beker na een 2-5 overwinning  8)

En ook in deze ronde zou ik nog wel eens een kans kunnen maken, The Nastyjan Bushwackers moeten te pakken zijn thuis  :twisted:

Ondertussen wel de 1ste match van de competitie 5-2 op menne bek gegaan maarja, eerste seizoen in klasse V na kampioen in klasse VI te zijn geworden.. en dat verschil is blijkbaar toch nog redelijk van VI naar V  :?
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Jasper

Vandaag nog een stijging in mijn B-trainees. Ik heb nu in m'n A-ploeg een uitmuntende en een formidabele, in mijn B-ploeg 2 uitstekenden en 1 goede. Aanvallers uiteraard. ;)

In de beker 1-3 gewonnen. Volgende week tegen een vijfdeklasser waar ik niet tegen kan winnen, en hij mag dan nog eens thuis spelen ook. :evil: Ik ga dan 3 matchen gespeeld hebben maar geen enkele thuis. Niet leuk voor de inkomsten, die 3:1 verdeeld worden denk ik? :( Of 3:2?

Jasper

Ik heb net een nieuwe coach! Ik had al een speler gekocht 1 seizoen geleden, vandaag was de dag waarop hij exact 1 seizoen bij mijn ploeg zit en dus de eerste dag waarop hij coach kon worden.

Jonas Håkansson (659997)
36 jaar, waardeloos in vorm, gezond

Een goed trainer die aanvallend ingesteld is
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Heeft uitstekend ervaring en zwak leiderschap capaciteiten.

jurgen

vandaag nen tweeden middenvelder die gestegen is naar formidabel dat zijn er twee wawwwwwwwwwwwwwwwwwww
de eerste in mijn carriere

vandaag den tweeden compmatch gewonnen met 5-1
bere

maar amai wat nen tegenstander heeft er drie afgeschot van mij
damn

Jasper

Walk-over 0-5.

lieven

mn competitie kon niet beter beginnen, cup nog altijd in, is ook niet moeilijk :)
eerste competitie wedstrijd gewonnen met 5-1 gistere gewonne met 7-0 en da op pic :p
en ik die nog aant twijfelen was om normal te spelen :p lol
zondag gaat het een beke moeilijker worden normal spelen dus
en ahja zemme der bij mij gistere het spelleke gespeeld: schot de tegenstander int kliniek!! kem er 3 naar de ziekenbank geschot joeppieee mn tegenstander zal deprie zijn me dunkt, 7-0 verliezen en 3 man geblesseerd

en 4 van de tien topscoorders zijn van mij  8)

alaf2

Gisteren weer verloren 1-2 :( en de jeugdpull was een prutsert,matige verdediger,toch nog een lichtpuntje de bekerwedstrijd gewonnen met 0-4  :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Iemand van mijn klas heeft echt een buchtploeg, zevendeklasser (de twaalfde man). Vanaf vorige week stond zijn jeugdopleiding voor het eerst op uitstekent. Hij haalt er meteen een 17-jarige goede scorer uit. 808.000 euro heeft hij ervoor gekregen.

Oké, ik heb ook al eens een half miljoen gekregen met een goede keeper. Zo'n geluk is dus wel normaal. Komt diezelfde gast vanmorgen naar mij en hij vraagt: "hoeveel zou ik krijgen voor een 17-jarige goede positiespeler?". Blijkt dat hij dus alweer een 17-jarige goede speler heeft gepulld.

De chansaar. :evil:  :evil:  :evil:

lieven

kheb twee seizoenen geleden een excelent winger met passable pasing en passable playmaking getrokken van 17 jaar en kunne verkope voor 3mlj ofzo kzout eens moeten opzoeken ken de prijs niet meer zo goe, maar kvon het wel leuk  :P