Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

alaf2

Afgelopen zondag met 2-1 gewonnen,het ging moeizaam maar winst is winst.Ik sta nog altijd ongeslagen bovenaan :D voor hoelang nog,belangrijke spelers willen niet in vorm komen :( en ik weiger om een weekje algemeen te trainen vind dit een nutteloze training.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

alaf2

Spelers liepen vandaag ongemotiveerd rond en dachten dat ze al gewonnen hadden :? en ze hebben nog simpel met 0-5 gewonnen ook  :lol:
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Ik hou van thuiswedstrijden in de competitie: 4-0, 11-0 en nu weer 7-0 :D

KVDracer

Gisteren met 3-0 gewonnen tegen de eerste. Tot vorige week stond ik eerste maar ben toen tegen de tweede onderuit gegaan en stond plots derde. En door mijn overwinning gisteren en doordat de tweede gelijkgespeeld heeft, sta ik terug eerste. Maar ik heb nog een goede middenvelder nodig, maar is moeilijk te vinden.

Jasper

0-5 onderuit tegen de eerste. 18 supporters kwijt, zelfvertrouwen waardeloos, supporters woedend... :lol: :lol:

Jenne

Na 7 wedstrijden een doelpuntensaldo van 29 voor en 2 tegen  8) .

Toch sta ik maar 2de op 2ptn. Snap dat spel niet helemaal meer, mijn stats waren echt veel beter in de 2 matchen dat ik punten liet liggen  :? 1x met 2-1 verloren en 1 keer 0-0 gelijk  :?

De laatste 4 wedstijden wel goed bezig met 4 overwinningen: 4-0, 0-6, 5-0 en 0-9  8)

Ben nu geld aan het sparen voor een betere coach, die heb ik nu echt nodig want de huidige is gewoon een slappe vod  :o  :lol:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Scuderia Ferrari

Wel grappig: Vorig seizoen had de topscorer 12 goals in het hele seizoen; nu hebben er 2 spelers na de helft al 11 goals gemaakt :D
Waaronder 1 spits van mij :D

Jasper

Zo, ik heb nu 3 17-jarige redelijke aanvallers. Tegen dat ze 20 worden, moeten die toch tegen de uitmuntend staan (waarschijnlijk verkoop ik er al 1 op uitstekend/formidabel om mijn middenveld en verdediging sneller te kunnen versterken).

Verder blijven mijn A-aanvallers natuurlijk ook getraind worden. Op het einde van dit seizoen heb ik misschien al een uitmuntende aanvaller, misschien wordt die pas uitmuntend tegen het begin van volgend seizoen (is nu 22 jaar). En dan heb ik nog een 20-jarige die net uitstekend is geworden, die zal op het einde van het seizoen wel op formidabel staan denk ik.

8) :)

jurgen

ah hier terug wat meer tijd en zie dat de topic weer wat actief wordt berererereererere

heb me dit seizoen 5 middenvelders aangeschaft nen nieuwen trainer nen nieuwen spits en twee verdedigers
dus serieus wat geïnvesteerd en intussen het stadion uitgebreid

er zijn twee middenvelders naar uitstekend gegaan vrijdag dus heel in orde hopelijk volgen de anderen ook hun vb allez hoop dat den nieuwen trainer wat effect heeft en zal hebben

ik sta vierde met 11 punten zondag verloren van de leider en dus nu zondag weer naar de leider dat zal weer op de doos zijn vrees ik want zijn middenveld is niet te kloppen dus iemand nen tactiek ge ge kunt winnen misschien den counteraanval eens proberen

KVDracer

Amai, rijke jongen. Ik heb deze week ook een middenvelder gekocht, maar heb er wel 350.0000 euro mogen voor ophoesten. Nog één goede vleugelspeler heb ik nodig.

JVA

Nadat mijn team in april werd gehacked en er zeven 'formidabele' spelers werden ontslagen ben ik maar wat aan het aanmodderen. Ook stond ik op bijna -500.000 doordat mijn stadion enorm was uitgebeid. Langzaam maar zeker probeer ik uit de misére te kruipen, maar toch vrees ik voor een degradatie naar de VI klasse, ook al heb ik ondertussen al weer 1 speler met formidabel op verdedigen. Maar anders had ik er nu minstens 11 rondlopen...

Jasper

1 van de gekochte 17-jarige aanvallers is al gestegen naar goed. :lol:

jurgen

Douwe Ries (39009460)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit:  België  
Total Skill Index (TSI):   670
Loon:  604 €/week  
Eigenaar:  FC Stampers  
Waarschuwingen:  0  


Conditie:    slecht   Keepen:    rampzalig  
Positiespel:    slecht   Passen:    matig  
Vleugelspel:    matig   Verdedigen:    goed  
Scoren:    slecht   Spelhervatting:    zwak

Jasper

Ik heb weer niks degelijk gepulld. De 10de keer op 12 weken dat ik m'n jeugdpull meteen mag ontslaan. 1 keer van die 12 had ik nog geprobeerd hem te verkopen maar dat lukte niet.

:roll: :roll: :roll:

alaf2

ik ben genaaid door de match engine,1-1 tegen de zelfde tegenstander als vorige week toen won ik met 0-5.

mijn rapport :
Middenveld:   matig (heel laag)   
Rechterverdediging:   zwak (zeer hoog)   
Centrale verdediging:   matig (laag)   
Linkerverdediging:   matig (zeer hoog)   
Rechteraanval:   matig (hoog)   
Centrale aanval:   matig (laag)   
Linkeraanval:   matig (hoog)

tegenstander:
Middenveld:   slecht (heel laag)   
Rechterverdediging:   matig (heel laag)   
Centrale verdediging:   zwak (laag)   
Linkerverdediging:   slecht (zeer hoog)   
Rechteraanval:   zwak (zeer hoog)   
Centrale aanval:   slecht (heel laag)   
Linkeraanval:   zwak (zeer hoog)

Jeugdpulls wil ook al niet dit seizoen,was weer bagger, 17 jarige matige verdediger met zwak vleugel,zwak scoren en zwak positiespel.Toeschouwers blijven ook al massaal weg,ik sta toch bovenaan en iedereen is tevreden,dit gaat geld kosten,hattrick moet me niet,ben gewoon de pineut :cry:
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)