Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Rippie

Wat ging die bekerwedstrijd bagger zeg  :x
Keeper is nu vijf weken geblesseerd, mijn beste middenvelder "maar" 1 week! Denk er nu over om mijn keeper te verkopen aangezien ik toch in geldnood zit. Hopelijk is er iemand geinteresseerd in een geblesseerde keeper?   :twisted:
De wedstrijd heb ik trouwens met 3-0 verloren, lig alweer uit de beker...  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Rippie

Wie mag ik uitnodigen in mijn stadion voor komende week? Wie durft het aan mijn bijna failliete team thuis te verslaan?   :lol:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

sledge

De aftrap van het nieuwe seizoen is gegeven, en ik mag openen tegen een nieuwkomer in m'n reeks. De overwinning is na 20 minuten al binnen.  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

KVDracer

De rust heeft mijn ploegske goed gedaan. Vandaag moeten spelen tegen een ploeg waar ik vorig seizoen nog met 3-1 tegen verloren was en nu win ik er tegen met 4-0. Er is slechts één minpunt, ik ben terug een goede middenvelder 6 weken kwijt. En mijn beste verdediger is ook nog 4 weken geblesseerd, dus zal ik nu alles op alles moeten zetten met mijn B-team. Ze hebben echt goped gespeeld, ik had in totaal 78% balbezit.

JVA

Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gewonnen.
De volgende stats halde mijn ploeg:

Middenveld: goed
Rechter Verdediging : formidabel
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : goed
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : goed

Totaal van 33,5 sterren.

Hopelijk na drie keer net naast promotie te hebben gegrepen ben ik nu goed vertrokken...

Het aanvallende compartiment ben ik nog volop aan het bijtrainen. Die stats zullen dus nog wel stijgen. Als er iemand een goede spits wil, ik verkoop er over enkele weken twee. Je moet minstens wel een miljoentje hebben... 8)

KVDracer

Mijn stats zijn de volgende:

Middenveld: slecht
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: matig
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : matig
Centrale Aanval : redelijk
Linker Aanval : goed

Dit is vrij goed, want ik denk niet dat ik ooit al betere gehad heb. Heb met een 3-5-2 formatie gespeeld en speel daarmee uitstekend. Mijn centrale verdediging zal waarschijnlijk nog verbeteren als mijn verdediger weer is uit blessure. Ik heb in totaal 21 sterren, wel redelijk. Ik hoop dat ik nu kan meedoen met de top en volgend seizoen ga ik voor de titel. Ik ben nu volop op positiespel aan het trainen en wanneer dit in orde is, heb ik gewoon een kampioenenteam  8) Mijn totale spelerservaring staat wel op waardeloos, wanneer of wat moet je doen om dit te kunnen veranderen?

beffie

Citaat van: KVDracerMijn stats zijn de volgende:

Middenveld: slecht
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: matig
Linker Verdediging : redelijk
Rechter Aanval : matig
Centrale Aanval : redelijk
Linker Aanval : goed

Dit is vrij goed, want ik denk niet dat ik ooit al betere gehad heb. Heb met een 3-5-2 formatie gespeeld en speel daarmee uitstekend. Mijn centrale verdediging zal waarschijnlijk nog verbeteren als mijn verdediger weer is uit blessure. Ik heb in totaal 21 sterren, wel redelijk. Ik hoop dat ik nu kan meedoen met de top en volgend seizoen ga ik voor de titel. Ik ben nu volop op positiespel aan het trainen en wanneer dit in orde is, heb ik gewoon een kampioenenteam  8)

dit zijn mijn ratings van vandaag, ik heb 4-1 gewonnen
ik speelde op normal, ik zou alleen graag mijn middenveld omhoog krijgen, de rest is goed

de scoorders
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : goed
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging : formidabel
Rechter Aanval : uitmuntend
Centrale Aanval : formidabel
Linker Aanval : formidabel
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Jasper

Citaat van: MrF1Wie mag ik uitnodigen in mijn stadion voor komende week? Wie durft het aan mijn bijna failliete team thuis te verslaan?   :lol:
IK!!! IK!!!

Rippie

Citaat van: Jasper
Citaat van: MrF1Wie mag ik uitnodigen in mijn stadion voor komende week? Wie durft het aan mijn bijna failliete team thuis te verslaan?   :lol:
IK!!! IK!!!
Dan ben je bij deze welkom in mijn stadion :D

Heb mijn eerste wedstrijd verloren. Waarom weet ik echter niet, mijn middenveld was nog nooit zo "goed" (=zwak) :?

Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : uitstekend
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : matig
Linker Aanval : redelijk

Verloren met 3-1 tegen een tegenstander die met 4-4-2 speelde (ik speel 3-5-2  :x
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

JimPunkRawker

mn eerste wedstrijd in competitie gewonnen :D waar ik na 20 minuten 2-0 achterstond heb ik dat in de 2de helft flink goed gemaakt en met 6-3 gewonnen! hopen dat dit niet de slechtste ploeg is uit onze groep :lol:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Jenne

Ben nog altijd ongeslagen in dit spel.. 8 matchen gespeeld, 8 gewonnen  :lol:

In de beker gewonnen met 4-2 en de eerste competitiematch van dit seizoen 0-4 gewonnen  8)

Volgende ronde in de beker is tegen een ploeg uit klasse V dus kan dat wel eens mijn eerste verliesmatch worden in een officieel duel   :shock:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Scuderia Ferrari

Ondanks de blessures en een rode kaart ( :x ) toch nog met 6-1 gewonnen. Het begin is dus niet onaardig :)

sledge

Iemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Scuderia Ferrari

Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?
Ik speel al tegen KVD ;)

JimPunkRawker

Citaat van: sledgeIemand die eens een vriendschappelijk matchke wil komen spelen?

deze week heb ik al wat gereged. volgende week misschien?!  :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races