Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari


Jasper

Ik ook, in de derde ronde 0-5 gewonnen op PIC met de a-ploeg (B-aanvallers).

alaf2

Het is een beetje dood gevallen hier,even een update dan,zit nu in div.V61 met nog 2 wedstrijden te gaan al weer kampioen. :D Nu de vraag ga ik promoveren of niet,heb het zelf in de hand,kan b.v. mijn b-team komende zondag laten spelen en express verliezen zodat ik een promotie wedstrijd moet spelen en deze dan ook express verlies.Ik denk dat ik dat maar doe :),heb geen zin om onderaan in IV te bengelen wat ik al enkele keren meegemaakt hebt en dan financieel in de problemen kom :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

alaf2

#873
Toch weer 1 seizoen in IV meegedaan,ziet erna uit dat ik weer rechtstreeks degradeer ,18 punten is nog niet voldoende voor een degradatie wedstrijd. :( Mijn mytische spits leverde maar 900K op ,diep triest. :'( Ik was nog van plan om een reusachtige middenvelder met uitstekend passen te verkopen maar ben bang dat hij nog minder gaat opleveren. :'( Zo ga ik echt failliet,trainen is kompleet nutteloos.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

TheIceman

#874
Excuses om dit op te halen, maar zijn er nog mensen die dit spelen? In dat geval, interesse in een friendly?

Ik speel uiteraard in een Nederlandse (IX) divisie, en sta op dit moment 2e. Ik ben nu 4 weken bezig ongeveer.

@ Jasper;; ben jij "Duffel" die op het moment op 1 staat in IV.33?


Jasper

Ja, dat ben ik. :) Welkom op Hattrick alleszins. Het kan wel verslavend zijn, mijn ploeg viert binnen een dikke week zijn zesde verjaardag. :P

TheIceman

Bedankt! :)
Ik speel nu met een stuk of 6 vrienden van me, sinds een paar weken.

Vanavond moet ik tegen de nummer 1 uit mijn competitie, die tot nu toe 2 tegendoelpunten heeft gekregen, maar met een goede tactiek hoop ik op z'n minst de schade beperkt te houden. Gister nog even flink inkopen gedaan :).

TheIceman

Gister mijn Match Of Hell tegen de nr. 1 met 0-6 verloren.. Volgende week weer tegen de nr. 1 en dan nog 6 keer achter elkaar winnen en dan komt dat helemaal goed en ga ik naar VIII :P

TheIceman

Jasper wint met 0-5 van een stelletje oksels :) Jezus, wat een team heb jij zeg!

Hoeveel kost een supporter trouwens?

Jasper

€24,80 voor een jaar of €7,75 voor 3 maanden. Maar als LA (vertaler) krijg ik het gratis. :P

TheIceman

Citaat van: Jasper op 22 maart 2009 - 16:14:10
€24,80 voor een jaar of €7,75 voor 3 maanden. Maar als LA (vertaler) krijg ik het gratis. :P

In de hogere klassen zie je alleen maar supporters spelen, ik neem aan dat het toch ook zonder supporterschap op z'n minst mogelijk moet zijn om, na een lange tijd, in de top te geraken? :)

Jasper

In de Belgische Eerste Klasse spelen 2 ploegen die geen Supporter hebben, dus dat is zeker mogelijk ja. :) Supporter geeft geen voordelen in het spel, alleen wel een hele reeks handige hulpmiddeltjes en extra's.

TheIceman

Citaat van: Jasper op 22 maart 2009 - 16:23:52
In de Belgische Eerste Klasse spelen 2 ploegen die geen Supporter hebben, dus dat is zeker mogelijk ja. :) Supporter geeft geen voordelen in het spel, alleen wel een hele reeks handige hulpmiddeltjes en extra's.

Ah ja, in Nederland zie je in de bovenste klassen enkel sterretjes achter de namen staan :)
Ja, ik kreeg van degene die mij 'geworven' had 2 weken gratis supporter, maar ook in die korte tijd heb ik zelden gebruik gemaakt van die hulpmiddelen.

TheIceman

Ik ben eindelijk op de winnende koers tijdens een vriendschappelijke wedstrijd :) (25 min. 1-0 voor)

Mijn jeugdteam is redelijk goed aan het worden, iedere wedstrijd minstens 2 spelers met 5 sterren :)

TheIceman

Jasper, gefeliciteerd met je promotie naar de 3e klasse :)
Althans, daar lijkt het toch op inmiddels, tijdens je laatste match.