Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Tim C

Wil ik dit net even uitproberen, komt daar op te staan dat ik 4, op z'n minst, dagen moet wachten?

What the hell is up with that?

Scuderia Ferrari

Ze moeten je een team kunnen geven, en dan krijg je een team wat is gereset. De administratie kost wat tijd.

Jasper

't Is een spel met meer dan 600.000 spelers wereldwijd, maar dan nog, er is in België een wachtlijst van 4 teams, en er zijn nog genoeg plaatsen vrij. Waarom je dan 4 dagen moet wachten, is mij niet helemaal duidelijk.

Tim: het middenveld is het belangrijkste in Hattrick, da's een goeie tip. En een goed trainingssysteem is vitaal om te kunnen doorstoten (het is de grootste bron van inkomsten).

alaf2

#858
eerste wedstrijd meteen verloren :'( 3-1,wordt weer een drama seizoen in IV,zit zodadelijk weer alleen in mijn stadion,stomme supporters :( Ik blijf maar aan het jojoën tussen IV en V,leer het ook niet,stommerik dat ik ben :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Eerste (nu ja, eerste van het seizoen) wedstrijd in V gewonnen met 5-3. keeper geblesseerd, maar het was maar voor één weekje. Door een 8 weken lange blessure van één van mijn verdedigers en een 6 weken lange blessure van m'n aanvoerder had ik toch al 10 dokters in huis, en m'n keeper heeft alweer een pleister na één gezondheidsupdate.

Ik heb net deze speler gekocht:
Daniil Tikhonov (49253139)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Heeft slecht ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.


Specialiteit: Technisch

Nationaliteit:    Ukraina
Total Skill Index (TSI):     8 410
Loon:    4 896 €/week  inclusief een 20% bonus
Eigenaar:    Duffel
Waarschuwingen:    0
Gezondheid:    in orde


Conditie:      uitstekend     Keepen:      rampzalig
Spelmaken:      briljant     Passen:      matig
Vleugelspel:      slecht     Verdedigen:      rampzalig
Scoren:      slecht     Spelhervatting:      waardeloos

In orde als aanvallende middenvelder, en gekocht voor... €2.181.000. :D :D

Scuderia Ferrari

Eindelijk were eens een redelijke pull:

17 years, passable form, healthy 
A nasty fellow who is balanced and upright.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Nationality:  Nederland 
Total Skill Index (TSI):   850
Wage:  608 €/week 
Owner:  Ladderzatsquad 
Warnings:  0 
Injuries:  Healthy 


Stamina:    wretched   Goalkeeping:    disastrous   
Playmaking:    solid   Passing:    weak   
Winger:    weak   Defending:    wretched   
Scoring:    passable   Set Pieces:    wretched

Ik train PM, maar ik twijfel of ik hem moet behouden. Ik ben wel op zoek naar 17-jarige talentjes, maar of ik een gemeen persoon moet trainen weet ik niet. Weet er iemand raad?

alaf2

#861
Ik heb er geen problemen mee met gemenerikken :D,oke je TS krijgt een tikkie maar dat is maar een keer.
2e wedstrijd voor een verrassing gezorgd,5-1 gewonnen :o
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

M'n allereerste uitstekende jeugdpull. :D Jammer van de bijstats.

Mathieu Vieu (77568195)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit:    België
Total Skill Index (TSI):     1 020
Loon:    724 €/week
Eigenaar:    Duffel
Waarschuwingen:    0
Gezondheid:    in orde


Conditie: zwak                 Keepen: rampzalig
Spelmaken: uitstekend  Passen: slecht
Vleugelspel: matig           Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak                  Spelhervatting: matig

Scuderia Ferrari

Eerste Trainee op PM briljant  :D
Waarde in een maandje al 700k gestegen :D

BTW TimC, al een team?

Jasper

Ik heb mijn wereldklasse spits verkocht voor €3.642.000. :)

Nu ben ik op zoek naar een wonderbaarlijke middenvelder maar ik kom nog enkele 100k tekort.

Scuderia Ferrari

Ik heb nog wat uitmuntends lopen wat in de verkoop staat ;)

Jasper

#866
Voor op m'n bank? :P ;)

Voor morgen heb ik een speciale tactiek klaar. Ik speel tegen een enorm verdedigende ploeg en ik speel zelf... enorm verdedigend. :P Zijn verdediging is in ouder stats goddelijk-goddelijk-buitenaards. Zelfs als ik aanvallend zou spelen, zou ik daar nooit doorgeraken. Bovendien heeft hij een wereldklasse middenveld waardoor hij veel kansen kan creëren en ik ook daar weggespeeld word en dus niet echt aan kansen kan geraken om zelf te scoren.

Als je weet dat je zelf 0 goals gaat scoren, is het enige wat je kan doen: zorgen dat de tegenstander ook 0 goals scoort. Daarom speel ik verdedigend en op pressing, zodat het aantal kansen gehalveerd wordt. Bovendien is zijn aanval niet echt sterk en kan het dus goed zijn dat hij enkele kansen zal missen. Mijn verdediging zal wel beter zijn dan zijn aanval.

Ik ben benieuwd, de kans is klein, maar 0-0 zou al een hele stunt zijn!

Scuderia Ferrari

Het nieuwe seizoen begint weer!!! :D

TimC al een team? ;)

alaf2

#868
Ik ben weer gedegradeert naar klasse V,had 16 punten verzamelt in IV niet eens genoeg om een degradatiewedstrijd te spelen :'( Ik heb wat zware middenvelders verkocht en een stevige spits erbij gehaald maar die is kennelijk nu al niet goed genoeg meer,een concurrent kocht zojuist een goddelijke met matig passen voor 3 miljoen. :'( Die gast wil wel 254 180 €/week aan salaris,dat is toch niet op te brengen voor een divisie V team toch :)

Het ziet erna uit dat ik meer verstand heb van ijshockey,zit nog altijd in de Superliga ( hoogst haalbare) met op papier toch niet echt een superteam. :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Ik ben vorig seizoen vijfde geëindigd in V en ik heb m'n kwalificatiewedstrijd gewonnen met 5-0. :)

Dit seizoen ging voor de vierde plaats (er zit een BOT-team in onze reeks), maar vorige week heb ik op normal de ploeg verslagen waarvan ik dacht dat ze derde zou worden, en die ploeg heeft zelfs een MOTS gespeeld. En nee, het was geen random-overwinning, de 4-1-uitslag is op zich al veelzeggend. Ik heb dus na één speeldag m'n doel al voorlopig bijgesteld tot het behalen van de derde plaats.