Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

De waarde van de spelers zijn opnieuw vastgesteld. Een 5e speler heeft inmiddels de waarde van 100.000 behaald, en er zijn er nog een paar die zo rond de 90.000 zitten. Echter 2 van de spelers die dat eerst ook hadden zijn door blessures weer teruggevallen, ik verwacht er wel 1 al weer terug voor de friendly tegen Jim ;)
Vooral de sterspeler gaat goed:

Waarde: 154.000
Conditie:   redelijk     Keepen:   waardeloos
Positiespel:   goed     Passen:   redelijk
Vleugelspel:   matig     Verdedigen:   matig
Scoren:   waardeloos     Spelhervatting:   redelijk

Hoewel scoren op waardeloos staat was hij wel mn topscoorder afgelopen seizoen 8) :lol:

beffie

Citaat van: Scuderia FerrariDe waarde van de spelers zijn opnieuw vastgesteld. Een 5e speler heeft inmiddels de waarde van 100.000 behaald, en er zijn er nog een paar die zo rond de 90.000 zitten. Echter 2 van de spelers die dat eerst ook hadden zijn door blessures weer teruggevallen, ik verwacht er wel 1 al weer terug voor de friendly tegen Jim ;)
Vooral de sterspeler gaat goed:

Waarde: 154.000
Conditie:   redelijk     Keepen:   waardeloos
Positiespel:   goed     Passen:   redelijk
Vleugelspel:   matig     Verdedigen:   matig
Scoren:   waardeloos     Spelhervatting:   redelijk

Hoewel scoren op waardeloos staat was hij wel mn topscoorder afgelopen seizoen 8) :lol:

mooie speler, nog wat de conditie bijschaven en de vorm goed houden en die moet toch wel een 3/3.5 sterren kunnen halen
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

KVDracer

Kun je eigenlijk iemand opstellen die een rode kaart achter zijn naam staan heeft. Want die staat er bij de orders nog wel tussen, maar wat gebeurt als je hem opstelt? Forfait cijfers, de reserve man in de plaats of worden de plaatsen gewoon opengelaten?

KVDracer

Hier enkele van mijn topspelers.

Deze gebruik ik voor het middenveld of de verdediging, naargelang de geblesseerden of geschorsten.

Stef de Jong  
156 000 Euro, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider

Conditie:   uitstekend     Keepen:   rampzalig
Positiespel:   zwak     Passen:   zwak
Vleugelspel:   zwak     Verdedigen:   redelijk
Scoren:   redelijk     Spelhervatting:   matig

Mijn keeper die overgekomen is uit de jeugd, sinds een week of twee

Steve Lambrecht
324 000 Euro, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie:   slecht     Keepen:   goed
Positiespel:   rampzalig     Passen:   waardeloos
Vleugelspel:   rampzalig     Verdedigen:   rampzalig
Scoren:   rampzalig     Spelhervatting:   rampzalig

Mijn beste verdediger:

Ryan van Unen 5
44 000 Euro, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider

Conditie:   uitstekend     Keepen:   waardeloos
Positiespel:   slecht     Passen:   matig
Vleugelspel:   waardeloos     Verdedigen:   uitstekend
Scoren:   waardeloos     Spelhervatting:   rampzalig

Nog een goede middenvelder

Roberto de Koning  
162 000 Euro, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Technisch]

Conditie:   redelijk     Keepen:   waardeloos
Positiespel:   zwak     Passen:   goed
Vleugelspel:   slecht     Verdedigen:   slecht
Scoren:   redelijk     Spelhervatting:   matig

En nog een middenvelder:

Anton Gennen  
128 000 Euro, 28 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een redelijk leider [Technisch]

Conditie:   redelijk     Keepen:   rampzalig
Positiespel:   waardeloos     Passen:   waardeloos
Vleugelspel:   matig     Verdedigen:   redelijk
Scoren:   goed     Spelhervatting:   matig

En hier zijn nog twee middenvelders, waarvan de laatste ook uit mijn jeugd is overgekomen:

Daniel Manteau  
105 000 Euro, 23 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie:   matig     Keepen:   waardeloos
Positiespel:   zwak     Passen:   redelijk
Vleugelspel:   redelijk     Verdedigen:   matig
Scoren:   waardeloos     Spelhervatting:   waardeloos

David Monet  
61 000 Euro, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie:   zwak     Keepen:   rampzalig
Positiespel:   waardeloos     Passen:   slecht
Vleugelspel:   slecht     Verdedigen:   redelijk
Scoren:   redelijk     Spelhervatting:   redelijk

Maar ik sta wel -240.000. En ik doe iedere week forse verliezen. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen, want ik wil deze spelers wel niet kwijt.

Rippie

Citaat van: KVDracerKun je eigenlijk iemand opstellen die een rode kaart achter zijn naam staan heeft. Want die staat er bij de orders nog wel tussen, maar wat gebeurt als je hem opstelt? Forfait cijfers, de reserve man in de plaats of worden de plaatsen gewoon opengelaten?

Ik heb eigenlijk ook een vraag over dit zelfde onderwerp. Mijn topspeler heeft een rode kaart gekregen in de laatste competitie wedstrijd. Kan hij nu wel in de beker mee spelen? Zo niet, dan moet ik maar overgaan op plan B voor de beker  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

KVDracer

Citaat van: MrF1
Citaat van: KVDracerKun je eigenlijk iemand opstellen die een rode kaart achter zijn naam staan heeft. Want die staat er bij de orders nog wel tussen, maar wat gebeurt als je hem opstelt? Forfait cijfers, de reserve man in de plaats of worden de plaatsen gewoon opengelaten?

Ik heb eigenlijk ook een vraag over dit zelfde onderwerp. Mijn topspeler heeft een rode kaart gekregen in de laatste competitie wedstrijd. Kan hij nu wel in de beker mee spelen? Zo niet, dan moet ik maar overgaan op plan B voor de beker  :roll:

Als het zo is, moet ik overstappen op plan C. Want er hebben 2 verdedigers rood gekregen en er is er ene geblesseerd.

Rippie

Citaat van: KVDracer
Citaat van: MrF1
Citaat van: KVDracerKun je eigenlijk iemand opstellen die een rode kaart achter zijn naam staan heeft. Want die staat er bij de orders nog wel tussen, maar wat gebeurt als je hem opstelt? Forfait cijfers, de reserve man in de plaats of worden de plaatsen gewoon opengelaten?

Ik heb eigenlijk ook een vraag over dit zelfde onderwerp. Mijn topspeler heeft een rode kaart gekregen in de laatste competitie wedstrijd. Kan hij nu wel in de beker mee spelen? Zo niet, dan moet ik maar overgaan op plan B voor de beker  :roll:

Als het zo is, moet ik overstappen op plan C. Want er hebben 2 verdedigers rood gekregen en er is er ene geblesseerd.
Als jou verdedigers rood hebben gekregen in een competitie wedstrijd vrees ik dat ze niet ingezet kunnen worden in je eerstvolgende competitie wedstrijd. Wat er gebeurd als je hem toch plaatst? Ik denk dat hij vervangen zal worden door een willekeurige speler, maar daar ben ik niet zeker van.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

KVDracer

Citaat van: MrF1
Citaat van: KVDracer
Citaat van: MrF1
Citaat van: KVDracerKun je eigenlijk iemand opstellen die een rode kaart achter zijn naam staan heeft. Want die staat er bij de orders nog wel tussen, maar wat gebeurt als je hem opstelt? Forfait cijfers, de reserve man in de plaats of worden de plaatsen gewoon opengelaten?

Ik heb eigenlijk ook een vraag over dit zelfde onderwerp. Mijn topspeler heeft een rode kaart gekregen in de laatste competitie wedstrijd. Kan hij nu wel in de beker mee spelen? Zo niet, dan moet ik maar overgaan op plan B voor de beker  :roll:

Als het zo is, moet ik overstappen op plan C. Want er hebben 2 verdedigers rood gekregen en er is er ene geblesseerd.
Als jou verdedigers rood hebben gekregen in een competitie wedstrijd vrees ik dat ze niet ingezet kunnen worden in je eerstvolgende competitie wedstrijd. Wat er gebeurd als je hem toch plaatst? Ik denk dat hij vervangen zal worden door een willekeurige speler, maar daar ben ik niet zeker van.

Maar kun je ze nog inzetten in de Belgium Cup?

JimPunkRawker

er is nu ook weer een nieuw onderdeel bij gekomen. Hattrick live! wat het precies inhoud weet ik nog niet maar dat ga ik nu ff uitzoeken :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

KVDracer

Vandaag mijn eerste wedstrijd in de Belgium Cup gespeeld en ik moet zeggen dat het allesbehalve goed was. Ben met 5-1 vernederd. Enige positieve puntje is dat ik weet dat de vleugelaanval geen goede optie is voor mij en dat ik weer een speler kwijtgeraakt ben. Achja, op naar de competitiea

JimPunkRawker

op dit moment laderzatssquad - JPR-United (scuderia ferrar- jimpunkrawker) en ik sta met 6-0 achter :? :cry:  mn team mag dus duidelijk nog wel wat meer trainen en spelen voordat ik es goed kan spelen.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Scuderia Ferrari

Citaat van: jimpunkrawkerop dit moment laderzatssquad - JPR-United (scuderia ferrar- jimpunkrawker) en ik sta met 6-0 achter :? :cry:  mn team mag dus duidelijk nog wel wat meer trainen en spelen voordat ik es goed kan spelen.
Het staat inmiddels 7-0, troost je afgelopen seizoen won ik een wedstrijd met 9-0. Echter dit is niet mijn basiselftal, integendeel verre van dat, heb flink moeten improviseren omdat 2 van mn topspelers niet fit zijn, en 3e is net terug en laat ik niet spelen.

JimPunkRawker

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: jimpunkrawkerop dit moment laderzatssquad - JPR-United (scuderia ferrar- jimpunkrawker) en ik sta met 6-0 achter :? :cry:  mn team mag dus duidelijk nog wel wat meer trainen en spelen voordat ik es goed kan spelen.
Het staat inmiddels 7-0, troost je afgelopen seizoen won ik een wedstrijd met 9-0. Echter dit is niet mijn basiselftal, integendeel verre van dat, heb flink moeten improviseren omdat 2 van mn topspelers niet fit zijn, en 3e is net terug en laat ik niet spelen.

ik speel ook voor het eerst met 3-5-2 dus ervaren zijn ze dan natuurlijk ook niet... die stomme rechterkant van je ook :evil:  :wink:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Scuderia Ferrari

Gelukkig geen blessures, daar ben ik blij mee. Vorige friendly 2 spelers voor langere tijd eruit, lekker was dat... :?

JimPunkRawker

Citaat van: Scuderia FerrariGelukkig geen blessures, daar ben ik blij mee. Vorige friendly 2 spelers voor langere tijd eruit, lekker was dat... :?

Gefeliciteerd, ik ben nog niet toe aan sterkere tegenstander :wink:  :P
zondag mn eerste competitiewedstrijd. hopen dat het dan wat beter gaat.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races