Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

Jasper, Rippie en ik doen al mee in een andere cup. Nog een Belgische club zou wel kunnen denk ik. Je zal ook wat andere bekenden zien :)

Bij Zebra FC (Estland) kan je je aanmelden ;)
Zeg er ook bij dat je van F1REM bent ;)

Vanochtend 5-2 gewonnen, en een goede spits aangekocht :)
TSI 1940, passen en scoren goed, 19 jaar, 220.000euro

Rippie

Citaat van: Scuderia FerrariJasper, Rippie en ik doen al mee in een andere cup. Nog een Belgische club zou wel kunnen denk ik. Je zal ook wat andere bekenden zien :)

Bij Zebra FC (Estland) kan je je aanmelden ;)
Zeg er ook bij dat je van F1REM bent ;)

Vanochtend 5-2 gewonnen, en een goede spits aangekocht :)
TSI 1940, passen en scoren goed, 19 jaar, 220.000euro

Er kan nog slechts 1 Belgische club meedoen in de JPH League, we hebben besloten dat er maximaal 4 clubs per land mee mogen doen. Aangezien er al 5 Nederlandse clubs zijn en 8 uit Estland, mogen er uit die landen geen nieuwe deelnemers meer komen...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

alaf2

Die supporters zijn ook maar onbetrouwbaar,eerst lopen ze massaal weg en nu komen ze weer terug terwijl ik met 4-1 verlies,idioten,volgende week lopen ze misschien weer weg en als ik degradeer zal het wel helemaal leeglopen :?
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Rippie

Citaat van: alaf2Die supporters zijn ook maar onbetrouwbaar,eerst lopen ze massaal weg en nu komen ze weer terug terwijl ik met 4-1 verlies,idioten,volgende week lopen ze misschien weer weg en als ik degradeer zal het wel helemaal leeglopen :?
Er zijn als het goed is wat veranderingen doorgevoerd waardoor de supporters minder grillig worden ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Citaat van: Scuderia FerrariJasper, Rippie en ik doen al mee in een andere cup. Nog een Belgische club zou wel kunnen denk ik. Je zal ook wat andere bekenden zien :)

Bij Zebra FC (Estland) kan je je aanmelden ;)
Zeg er ook bij dat je van F1REM bent ;)

Vanochtend 5-2 gewonnen, en een goede spits aangekocht :)
TSI 1940, passen en scoren goed, 19 jaar, 220.000euro
Wie zijn die bekenden die ik zou kennen? Want als ik een friendly cup speel, doe ik dat graag tegen mensen die ik ken, anders is er niet veel fun aan... ;)

Jasper

Vandaag twee stijgingen. 1 17-jarige van matig naar redelijk (enkele dagen geleden voor 2000 euro gekocht, matig scoren, redelijk passen, nu dus al gestegen :)). En 1 18-jarige uitstekende spits met matig passen is gestegen naar formidabel.

Mijn stadionwerken zijn vandaag ook voltooid, woensdag is het de plechtige opening van de Duffel Arena die nu plaats biedt aan 40.000 man. :)

alaf2

Ik heb weer een redelijke spits uit mijn jeugdopleiding,

Hubert Houbiers (52799497)
Specialiteit: Snel
Nationaliteit:    Nederland    
Total Skill Index (TSI):     1 110    :D
Loon:    645 €/week    
Eigenaar:    Helmond kickers

Conditie:      redelijk     Keepen:      rampzalig     
Positiespel:      slecht     Passen:      redelijk     
Vleugelspel:      waardeloos     Verdedigen:      zwak     
Scoren:      redelijk     Spelhervatting:      rampzalig

gaat toch maar weer de verkoop in,de vorige leverde nog aardig wat op.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Ik ging nog eens een keeper pullen, slecht keepen had hij. :roll:

Als die pull van je 17 is, kan je daar 100.000 euro voor krijgen.

alaf2

Citaat van: Jasper

Als die pull van je 17 is, kan je daar 100.000 euro voor krijgen.

helaas 19 :(  de vorige was 18 en leverde 104.000 euro op.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Ik heb dus een 17-jarige redelijk-redelijk op de transferlijst staan. Hij is natuurlijk nog heel laag redelijk (kan je ook zien op de transfergeschiedenis), maar ik hoop dat de vraagprijs van 100.000 euro toch gegeven wordt...

Ik heb ook een 17-jarige goed-matig voorgesteld voor U20-Litouwen, maar hier verwacht ik niet veel van. Voor 17-jarige spitsen moet de skill inderdaad goed zijn, maar mijn speler is pas twee/drie weken geleden gestegen naar goed, veel te laat op het seizoen dus. Volgend seizoen moet hij formidabel zijn, en dat zal weer maar op het einde van het seizoen gebeuren. :(

Vandaag 2-1 verloren, ik speelde met mijn B-team en op speel het rustig: geen schorsingen in de A-ploeg mogelijk, en een hogere TS voor de kwalificatiewedstrijd. Nu nog hopen dat de friendly met mijn A-ploeg zonder blessures verloopt. Ik heb wel al heel lang geen blessures gehad.

Scuderia Ferrari

Worden uitgevallen spelers (blessures en rode kaarten) ook getraind?
Ik train een weekje conditie nu.

Jasper

Een speler met een rode kaart kan je op woensdag opstellen. Geblesseerde spelers worden getraind als er staat: "licht geblesseerd, maar kan wel trainen".
Ik vraag me trouwens af of bij conditietraining niet ALLE spelers worden getraind, ongeacht ze gespeeld hebben of niet, net zoals wanneer je spelhervatten traint. Let er ook wel op dat je vorm zal dalen als je conditie traint (een weekje algemeen trainen daarna kan dit echter wel weer opheffen, zonder verlies van conditie)!

Ik heb die 17-jarige redelijk-redelijk verkocht, je moet eens inloggen op Hattrick, dan krijg je in je adresbalk achter de www een cijfer, op dat cijfer moet je hier klikken, en dan naar de transfergeschiedenis gaan kijken. Vind ik wel lachen. :lol:
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

En ik heb ook net een 29-jarige redelijke positiespeler met goed passen, uitstekend conditie, zwak verdedigen en goed spelhervatten verkocht voor  89.000 euro. :)

alaf2

gedegradeerd naar V.78 :cry:
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

jurgen

lang geleden dak hier geweest ben jah mannen intussen mijn eersten uitmuntenden getraind in mijn geschiedenis


en dit seizoen eindelijk eens nen treffelijken jeugdpull

Lars Depuydt (52748791)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit:  België  
Total Skill Index (TSI):   920
Loon:  581 €/week  
Eigenaar:  FC Stampers  
Waarschuwingen:  0  


Conditie:    zwak   Keepen:    rampzalig  
Positiespel:    redelijk   Passen:    redelijk  
Vleugelspel:    zwak   Verdedigen:    zwak  
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    matig  

Doelpunten in carrière:   0  
Hattricks in carrière:   0  
Competitiedoelpunten dit seizoen:   0  
Bekerdoelpunten dit seizoen:   0  

staat nu al aan 150 000 lappen is den eersten jeugdpull die op wat trekt dit seizoen
train wel middenvelders maar heb er genoeg op dit moment dus deze mag andere oorden gaan opzoeken

en heb de barrages gehaald al een opluchting de andere zal zondag moeten gebeuren heb dan een heel zware klant om in vijfde te blijven

Jasper

Scud, na vorige wedstrijd hadden we gezegd dat onze volgende match in mijn stadion zou plaatsvinden (jij hebt nog nooit in Duffel gespeeld ;)), dus ik heb de uitdaging moeten weigeren om je uit te dagen voor bij mij thuis. ;)