Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Rippie

Als ik geen gekke dingen doe in de laatste wedstrijd wordt ik kampioen!  :D

Gisteren gewonnen van de voormalige nummer één, terwijl de nummer twee onverwacht verloor van een mindere tegenstander. Met als gevolg dat ik twee plaatsen steeg en nu aan de leiding sta van mijn groep. Eindelijk!  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

alaf2

17jarige jeugdpull Elwin Huisman ontslagen,niemand wilde hem,wat een slappe hap op dit moment op de markt,word tijd dat ze hetzelfde gaan doen als bij eHockey,ieder speler een geboorte datum  geven zodat het niet meer uit maakt als je jeugdpull in het begin of op het eind van het seizoen verkoopt. :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jenne

Hello!

Big year update:
Your player is on the watchlist (winger) of the U20 nationalteam Germany. Please send me with E-Mail (andy.burdorf@web.de) or ingame his skills in Winger, Playmaking, Passing, Stamina and (Defending (only for information)). Also send me when he gets level up. When he gets a new owner, I need information too.

Greetings
Frommer
U 20 Wingerscout


:shock:  :shock:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

lieven

ja heb ook ene lope die ze blijve volgen voor de U20 van ons eigen belgenlandje :)

alaf2

eindelijk iets fatsoenlijks uit mijn jeugdopleiding

Afşin Toğan (41965946) ( een echte nederlandse naam )
TSI = 880 , 18 jaar, redelijk in vorm, gezond    
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Krachtig]

Conditie:     zwak       Keepen:     rampzalig   
Positiespel:     slecht       Passen:     waardeloos   
Vleugelspel:     redelijk       Verdedigen:     goed   
Scoren:     zwak       Spelhervatting:     slecht

krachtig,iemand die graag pressie speeld een leuk spellertje,ik heb er niks aan,train geen verdedigers en is voor mijn team  niet goed genoeg,gaat de verkoop in of moet ik hem weer ontslaan  :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Ik heb ook weer eens fasoenlijk gepulld.

Gerald de Wagt (42004160)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   970
Loon:  643 €/week  
Eigenaar:  Ladderzatsquad  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    matig   Keepen:    rampzalig  
Positiespel:    goed   Passen:    slecht  
Vleugelspel:    matig   Verdedigen:    matig  
Scoren:    slecht   Spelhervatting:    waardeloos

Rippie

Kampioen!!!  :D  :D  :D

Eindelijk eens succes in Hattrick, het werd tijd ook  :lol:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

de laatste wedstrijd gewonnen, dat was nodig om bekervoetbal het komend seizoen zeker te stellen.
Wat vreems is dat ik met een doelsaldo van 49-25 het tweede doelsaldo in de groep heb en ik ik 5e in de competitie ben geworden :?

alaf2

Zoals het ernu naar uitziet kom ik in div.IV 42 terecht en daar ben ik niet blij mee.Een team die daaruit rechtstreeks degradeerd heeft 6 sterren verdedigers en de kampioen die nog een promotiewedstrijd moet spelen haald een formidabel(laag) middenveld.Kom ik aan met mijn 3,5 ster verdedigers en zwak(zeer hoog) middenveld,geen kans,dat wordt weer meteen degraderen :( Ik zal maar zuinig met geld omgaan want het stadion zal zogoed als leeg blijven en mijn supporters zullen hard weglopen :(

edit:het kan nog veel erger,kom nu in IV40 terecht,daarlopen verdedigers rond die 7,5 ster halen,wat een drama :cry: Ik zie het niet meer zitten :cry: ze maken gehakt van mijn team.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jenne

Halverwege seizoen 7 begon ik met Hattrick.. en nu in Seizoen 10 eindelijk kampioen geworden in VI.396  8)

Seizoen 7: 2de plek met 29ptn (#1 had er 40)
Seizoen 8: 2de plek met 37ptn (#1 had er 40)
Seizoen 9: 2de plek met 36ptn (#1 had er 36)
Seizoen 10: 1ste plek met 34ptn (#2 had er 34)

Moest omwille van een dom verlies in de voorlaatste match nog wel een kwalificatiewedstrijd spelen om te promoveren. Die heb ik vanmiddag met 1-3 gewonnen van een ploeg die vorig seizoen toch 22ptn pakte in klasse V en daarmee maar 9ptn achter lag op de kampioen! Dus hoop dat ik volgend seizoen toch aardig kan meedoen en niet meteen terug naar klasse VI tuimel  :o

1273 leden in de fanclub nu door de promotie ook, word tijd voor stadium weer uit te breiden binnekort ... need money  :(
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

KVDracer

eindelijk naar klasse V gestegen. Ik moet juist nog een goede vleugelaanvaller hebben, maar meestal lopen de biedingen af als ik aan het werk ben, dus ben ik er niet veel mee.

Jasper

Ik ben terechtgekomen in VI.892. Ik denk dat het me wel zal lukken om niet te promoveren, zodat ik dankzij de extra inkomsten (in zesde verdien ik veel meer dan in vijfde) mijn ploeg sneller kan versterken. Zo wil ik binnen 3 seizoenen kunnen aanpikken met de subtop in vijfde, om van daaruit een verdere opbouw door te voeren.

Ik ga volledig voor de beker dit seizoen. :)

Scuderia Ferrari

Het aantal teams in de beker is vergroot. Dat betekent dat we weer wat PICjes kunnen gebruiken :)

Rippie

Citaat van: Scuderia FerrariHet aantal teams in de beker is vergroot. Dat betekent dat we weer wat PICjes kunnen gebruiken :)
Daar heb ik komend seizoen vier walk-overs voor...

Vind het maar niks die walk-overs, ik win toch liever door gewoon de sterkste op het veld te zijn. Maar ja, ben nu al zeker dat ik niet degradeer  :?
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Rippie

Economische veranderingen Hattrick:
* Het inkomen uit kaartverkoop zal toenemen door verhoogde prijzen

* Het sponsorgeld zal 10% hoger worden.

* Het prijzengeld voor de eindplek in de competitie zal verdubbeld worden (dit geldt niet voor de promotiebonus). Ook het prijzengeld in de beker wordt verdubbeld en twee rondes eerder uitbetaald dan vroeger. Deze maatregelen zullen natuurlijk pas aan het einde van seizoen 13 in de praktijk te zien zijn

* Vanaf seizoen 25 (NL seizoen 14), dat eind januari 2005 start, zullen de kosten om je stadion uit te breiden verdubbeld worden vergeleken met vandaag de dag. In het seizoen daarna zullen de kosten zelfs nog hoger worden. De reden voor deze verandering is gelegen in het feit dat deze kosten achtergebleven zijn, terwijl alle andere kosten hoger zijn geworden sinds de prijzen in seizoen 1 zijn vastgesteld.

Ik weet wat me te doen staat het komende seizoen: stadion eens ff flilnk uitbreiden  :lol:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst