Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jasper

Ik heb 5-8 verloren van Rippie. Ik had maar 10 spelers opgesteld, random werd dan een speler gekozen om de plaats op te vullen (ik had ook geen vervanger aangeduid).
Ik had tevens slechts 2 A-spelers opgesteld.
Die random verkozene was één van mijn vleugelspelers. Geen attacker dus. Dan blesseert Rippie die vleugelspeler.
Mijn beste verdediger komt in de plaats, ook random gekozen.

Dan wordt mijn andere vleugelspeler, een A-speler die wel opgesteld was, ook geblesseerd (4 weken!!!! :evil: :evil:).

Resultaat: Duffel zit zonder vleugelverdedigers, godverdomme. Dit was toch een vriendschappelijke match?

JimPunkRawker

mn eerste wedstrijd gewonnen!   :D  tegen fchoeve (team uit mn eigen provincie) na de eerste helf stond het 1-1 en in de 2de helft nog een keer gescoord en daardoor gewonnen met 2-1 dit is mn derde wedstrijd. dus het gaat de goede kant op! benieuwd hoe mn inkomsten er nu uitzien.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Scuderia Ferrari

Ik ben nog bezig :?
Sta 3-0 voor, maar ben 2 basisspelers kwijt door blessures :evil:

JimPunkRawker

wil er nog iemand een vriendschappelijke wedstrijd tegen mij spelen? volgende week woensdag? ID: 212605   :P  :P  :roll:  :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Scuderia Ferrari

Citaat van: jimpunkrawkerwil er nog iemand een vriendschappelijke wedstrijd tegen mij spelen? volgende week woensdag? ID: 212605   :P  :P  :roll:  :roll:
goed, je hebt al iets liggen ;)

JimPunkRawker

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: jimpunkrawkerwil er nog iemand een vriendschappelijke wedstrijd tegen mij spelen? volgende week woensdag? ID: 212605   :P  :P  :roll:  :roll:
goed

net nog gewonnen?? dan weet ik al wie er wint woensdag :D

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Scuderia Ferrari

Citaat van: jimpunkrawker
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: jimpunkrawkerwil er nog iemand een vriendschappelijke wedstrijd tegen mij spelen? volgende week woensdag? ID: 212605   :P  :P  :roll:  :roll:
goed

net nog gewonnen?? dan weet ik al wie er wint woensdag :D
3-0, ik ben alleen nu 3 basisspelers kwijt aan blessures :(

JimPunkRawker

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: jimpunkrawker
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: jimpunkrawkerwil er nog iemand een vriendschappelijke wedstrijd tegen mij spelen? volgende week woensdag? ID: 212605   :P  :P  :roll:  :roll:
goed

net nog gewonnen?? dan weet ik al wie er wint woensdag :D
3-0, ik ben alleen nu 3 basisspelers kwijt aan blessures :(

ooooooo :D  :wink:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

KVDracer

Ik heb net gezien dat ik volgende week woensdag een wedstrijd moet spelen in de Belgische beker. Maar het probleem is dat ik drie verdedigers moet missen. Er is er eentje voor 5 weken geblesseerd, mijnen beste verdediger dan nog, en dan heb ik er nog twee die geschorst zijn. Ik hoop gewoon dat ze kunnen counteren, maar ik speel tegen een ploeg uit groep IV en ik zit in groep VI, dus het ziet er niet goed uit.

JVA

Beker is alleen belangrijk om wat extra inkomsten te hebben. Vanaf ronde drie heb je wel wat extra inkomsten

Ik schakel, na een seizoen 3/4/3 gespeeld te hebben, over op 3/5/2

Al mijn aanvallers zijn nog jong en hebben al uitstekend op hun conto staan. Heb nu ook die uitstekende middenvelders.

Normaal haalt er niemand minder dan drie sterren. Hopelijk is dat voldoende voor promotie, want het wordt tijd. Het wordt mijn vierde seizoen in V-klasse. En elke keer was ik er kortbij.  8)

JimPunkRawker

hoe verander je van opstelling? ik speel nu 4-4-2 maar ik wil eens wat anders proberen. er is eens gezegd dat je gewoon een middevelder bijv. in de aanval moet zetten voor 4-3-3 maar hoe doe je dat precies :?:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JVA

1. Speel 3/5/2  Dat is de sterkste opstelling in Hattrick

2. Zet bij een centraal verdediger 'extra centrale middenvelder'
Zo zet je een verdediger in het middenveld. Zo ga je van 4/4/2 naar 3/5/3

Wil je echt 4/3/3 dan moet je bij een centrale middenvelder extra aanvaller zetten.

JimPunkRawker

Citaat van: JVA1. Speel 3/5/2  Dat is de sterkste opstelling in Hattrick

2. Zet bij een centraal verdediger 'extra centrale middenvelder'
Zo zet je een verdediger in het middenveld. Zo ga je van 4/4/2 naar 3/5/3

Wil je echt 4/3/3 dan moet je bij een centrale middenvelder extra aanvaller zetten.

thankz! ik heb het door. staat er dan ook bij het verslag dat ik met een andere opstelling speel bijv. 4-3-3 ? en als ik nou een vleugelmiddevelder op xtra aanvaller zet. dan is het ook 4-3-3? (domme vragen waarschijnlijk)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JVA

Citaat van: jimpunkrawker
Citaat van: JVA1. Speel 3/5/2  Dat is de sterkste opstelling in Hattrick

2. Zet bij een centraal verdediger 'extra centrale middenvelder'
Zo zet je een verdediger in het middenveld. Zo ga je van 4/4/2 naar 3/5/3

Wil je echt 4/3/3 dan moet je bij een centrale middenvelder extra aanvaller zetten.

thankz! ik heb het door. staat er dan ook bij het verslag dat ik met een andere opstelling speel bijv. 4-3-3 ? en als ik nou een vleugelmiddevelder op xtra aanvaller zet. dan is het ook 4-3-3? (domme vragen waarschijnlijk)

Yep. Maar pas op, je ploeg zal de eerste wedstrijden een beetje verward zijn over de nieuwe opstelling. je kan zien bij 'training' hoe goed je team al is bij een bepaalde opstelling. Ik heb de verandering voorbereid door eerst alleen in friendly's de nieuwe opstelling te spelen. Nu kan ik 3/4/3 of 3/5/2 spelen zodat mijn tegenstrever dat niet op voorhand weet  :lol:
Tegen sterke wordt het dus 3/5/2 tegen zwakke 3/4/3

Rippie

Citaat van: JasperIk heb 5-8 verloren van Rippie. Ik had maar 10 spelers opgesteld, random werd dan een speler gekozen om de plaats op te vullen (ik had ook geen vervanger aangeduid).
Ik had tevens slechts 2 A-spelers opgesteld.
Die random verkozene was één van mijn vleugelspelers. Geen attacker dus. Dan blesseert Rippie die vleugelspeler.
Mijn beste verdediger komt in de plaats, ook random gekozen.

Dan wordt mijn andere vleugelspeler, een A-speler die wel opgesteld was, ook geblesseerd (4 weken!!!! :evil: :evil:).

Resultaat: Duffel zit zonder vleugelverdedigers, godverdomme. Dit was toch een vriendschappelijke match?
Sorry voor de blessures, maar mijn jeugd speelde nogal onstuimig.  :wink:
Was wel een spannende wedstrijd, beslist door penalties (die ik in tegenstelling tot wat in Nederland gebruikelijk is, in mijn voordeel wist te beslissen!  :lol: ).

Mijn eerste bekerwedstrijd van dit seizoen zal ook mijn laatste zijn vrees ik. Heb een zeer sterke tegenstander uit V, terwijl ik in de middenmoot van VI speel. Ik ga het wel proberen, maar ik vrees het ergste...
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst