Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Kimi

Net een 17-jarige jeugdspeler met scoren: goed verkocht voor €850 000.
Met dat geld ben ik bezig aan een stadionuitbreiding, en heb ik een formidabele middenvelder gekocht voor ongeveer €500 000  :D

alaf2

Het was weer knijpen gisteren,zoals voorspeld tegenstander speelde weer op de counter en bikkelde er flink op los, 2 geblesseerde en een rode kaart maar heb toch weer gewonnen 4-3 :D
Volgende week de topper om het kampioenschap,ik zal het tactisch anders moeten aanpakken nu mijn beste middenvelder er niet bij zal zijn :(

Inmiddels heb ik een 19 jarige formidabele aanvaller met redelijk passen aan de haak geslagen :D en de jeugpull was weer bagger,een matige vleugelverdediger,er komt ook geen fluit uit die jeugdopleiding sinds die op uitstekend staat :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Pff, mijn tegenstander motste en ik was blijkbaar uit vorm geraakt. 4-3 verloren terwijl ik nog 12 punten wilde halen in de wedstrijd van gisteren en alle volgenden samen. :cry: Worden er nu 9.

KVDracer

Gewoon op normaal gespeeld en met 6-0 gewonnen. Sta nog altijd met 4 punten voor. Ik heb nog een 2-tal goede spelers nodig en ik ben klaar voorte promoveren. Gisteren 30 sterren gehaald.

Rippie

Het wordt spannend in mijn groep. De eerste drie staan nu gelijk qua punten, allen 24 punten. Ik kan dus nog kampioen worden als ik win van de nummer één! Nu maar hopen dat ik eens geluk heb...  :D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

lieven

eind dit seizoen een juegdspelerke verkopen voor een magere 7mlj ?
pfff de markt is ineen gezakt vroeger kreegde er 10mlj voor!!!
dan nog een paar pekes bij kopen en dan hoop ik een 50* ploeg te hebben nu is het ronde de 45 :)

Scuderia Ferrari

Citaat van: lieveneind dit seizoen een juegdspelerke verkopen voor een magere 7mlj ?
pfff de markt is ineen gezakt vroeger kreegde er 10mlj voor!!!
dan nog een paar pekes bij kopen en dan hoop ik een 50* ploeg te hebben nu is het ronde de 45 :)
7 mln? 10 mln? :shock: :shock:
Hoe hoog speel je?

alaf2

Citaat van: lieveneind dit seizoen een juegdspelerke verkopen voor een magere 7mlj ?
pfff de markt is ineen gezakt vroeger kreegde er 10mlj voor!!!
dan nog een paar pekes bij kopen en dan hoop ik een 50* ploeg te hebben nu is het ronde de 45 :)

7-10 miljoen :shock: dat zijn leuke bedragen,daar heb je wat aan,ik kan er alleen maar van dromen :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jean Todt

Aimé Hermann-Lassabe (40322663)
18 jaar, redelijk in vorm  
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie:    waardeloos   Keepen:    goed  
Positiespel:    rampzalig   Passen:    rampzalig  
Vleugelspel:    waardeloos   Verdedigen:    rampzalig  
Scoren:    rampzalig   Spelhervatting:    waardeloos  


Heb ik te koop gezet, jeugdproduct net iets minder dan mijn eerste keeper, voorlopig hoogste bod is 3.000 euro, bieden dus  :lol:

lieven

Citaat van: alaf2
Citaat van: lieveneind dit seizoen een juegdspelerke verkopen voor een magere 7mlj ?
pfff de markt is ineen gezakt vroeger kreegde er 10mlj voor!!!
dan nog een paar pekes bij kopen en dan hoop ik een 50* ploeg te hebben nu is het ronde de 45 :)

7-10 miljoen :shock: dat zijn leuke bedragen,daar heb je wat aan,ik kan er alleen maar van dromen :(
daar kan ik niet zoveel mee doen....
2 nieuwe middenvelders en thats it!!
als je bedenkt dat ik al spelertjes moet kopen met brilliant of hoger op hun stats anders wordt mijn team niet verbeterd!!
vandaag met 8-1 gewonne nen heb 46.5* gehaald :)
ik zit in 4de klasse en als ik wil kan ik promoveren, maar ik wil niet :)
en ni gaat de truuk er zijn niet te promoveren :)
daarvoor ga ik 2 keer moeten verliezen :)

alaf2

Citaat van: lieven
ik zit in 4de klasse en als ik wil kan ik promoveren, maar ik wil niet :)
en ni gaat de truuk er zijn niet te promoveren :)
daarvoor ga ik 2 keer moeten verliezen :)

Ik ken dat gevoel ,vanavond met 0-3 gewonnen van de nummer 2,sta dus nog altijd bovenaan in 5de klasse maar wil ook niet promoveren,team is voor mijn gevoel nog niet sterk genoeg voor 4e klasse.

wow,een redelijke middenvelder uit de jeugdopleiding,zal ook niet veel opleveren met zijn waardeloze conditie :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Citaat van: alaf2
Citaat van: lieven
ik zit in 4de klasse en als ik wil kan ik promoveren, maar ik wil niet :)
en ni gaat de truuk er zijn niet te promoveren :)
daarvoor ga ik 2 keer moeten verliezen :)

Ik ken dat gevoel ,vanavond met 0-3 gewonnen van de nummer 2,sta dus nog altijd bovenaan in 5de klasse maar wil ook niet promoveren,team is voor mijn gevoel nog niet sterk genoeg voor 4e klasse.

wow,een redelijke middenvelder uit de jeugdopleiding,zal ook niet veel opleveren met zijn waardeloze conditie :(
Dan hou je m ff tot het einde van het seizoen wanneer je een weekje conditie traint ;)

Jasper

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: alaf2
Citaat van: lieven
ik zit in 4de klasse en als ik wil kan ik promoveren, maar ik wil niet :)
en ni gaat de truuk er zijn niet te promoveren :)
daarvoor ga ik 2 keer moeten verliezen :)

Ik ken dat gevoel ,vanavond met 0-3 gewonnen van de nummer 2,sta dus nog altijd bovenaan in 5de klasse maar wil ook niet promoveren,team is voor mijn gevoel nog niet sterk genoeg voor 4e klasse.

wow,een redelijke middenvelder uit de jeugdopleiding,zal ook niet veel opleveren met zijn waardeloze conditie :(
Dan hou je m ff tot het einde van het seizoen wanneer je een weekje conditie traint ;)
Maar dan is hij weer een jaar ouder en dan is hij weer veel training kwijt, is hij weer minder waard...

alaf2

Hij kan voor geen meter passen,het is meer een verdedigende middenvelder,past niet in mijn team,ik hou van aanvallen.Een newbie heeft er misschien nog wat aan omdat die toch conditie zal gaan trainen en ik train dit hooguit 1 keer per seizoen,morgen gratis af te halen.

ps: hij is niet meer gratis,een 9e klasser heeft 1001 euro geboden,hij ziet er kennelijk iets in. :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

lieven

lol dan hebde nog 1999? verlies  aan hem :lol: