Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Jenne

Citaat van: JenneNa 7 wedstrijden een doelpuntensaldo van 29 voor en 2 tegen  8) .

Toch sta ik maar 2de op 2ptn. Snap dat spel niet helemaal meer, mijn stats waren echt veel beter in de 2 matchen dat ik punten liet liggen  :? 1x met 2-1 verloren en 1 keer 0-0 gelijk  :?

Ben nu geld aan het sparen voor een betere coach, die heb ik nu echt nodig want de huidige is gewoon een slappe vod  :o  :lol:

Na 9 matchen is de situatie weer rechtgetrokken 8)  Sta 1ste maar 2 andere ploegen hebben ook 22 punten! Maar gelukkig is mijn doelpuntensaldo veruit het beste 40 goals voor, 3 tegen. De nr2 heeft er 30 voor 9 tegen, de nr3 slechts 20 voor & 12 tegen  :shock:

Ook de topscorers stand is helemaal Terroriaans gekleurd:

1. Juste Martin-Laval   Team Terror 11
2. Billy Pascoe   Team Terror 9
3. Francisco Javier Chumillas   Team Terror 8
4. Jean-Paul Mathieu   MikeTB 6

:lol:  8)

En het geld voor een nieuwe betere coach is er ook bijna. Nu maar hopen dat ik kan doorstoten naar klasse V!

Alleen vrees ik een beetje voor de volgende wedstrijd(en). 2 van m'n vaste verdedigers staan langs de kant voor respectievelijk 2 weken (blessure) & 3 weken (rode kaart). Verder ook mijn beste middenvelder 2 weken uit  :shock:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Scuderia Ferrari

Ik ga denk ik ook maar eens sparen voor een redelijke coach. Ik kan nu heel simpel geld sparen, doordat ik een redelijk elftal en een winstgevend stadion heb.
500000 euro is echter ff sparen... :roll:

KVDracer

Ik moest vandaag tegen de tweede spelen, die een punt minder had dan ik. Ben er met 3-0 tegen gewonnen. Ik zou nog één goede vleugelspeler moeten hebben, voorts heb ik allemaal zeer goede spelers en reservespelers.
Zie hier mijn jeugdspeler van verleden week:

Dorsan Cardoen
TSI = 1 840 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie:   matig     Keepen:   rampzalig
Positiespel:   goed     Passen:   goed
Vleugelspel:   matig     Verdedigen:   waardeloos
Scoren:   zwak     Spelhervatting:   slecht

Transferprijs:  871.658 euro

jurgen

das inderdaad nen serieuzen prijs

ik zoek ook nog nen goeien vleugel maar op dit moment er geen geld voor

want mijnen tweeden keeper is gekwetst is weliswaar maar nen matigen maar moet nu wel nen nieuwen vervanger vinden

alaf2

Vanavond met 0-1 gewonnen,tegenstander timmerde de zaak weer dicht dus mijn spitsen kwamen er niet doorheen,gelukkig had middenvelder Pasi Naukkarinen nog een geweldige kanonskogel in huis :D

De jeugdpull was weer bagger,ben niks anders gewend,ik speel nu 1,5 jaar hattrick en het beste tot nu toe was een goede keeper ruim 1 jaar geleden,waarom nog iedere week 20K in de jeugd pompen er komt toch niks uit :(

Ik heb een uitmuntende middenvelder verkocht,hij liep toch maar in mijn B team rond te vervelen,een 18 jarig talentje neemt nu zijn plaats in.Komende week maar weer eens de markt in de gaten gaan houden voor een formidabele of uitmuntende aanvaller want ook de volgende tegenstander gaat zijn doel weer dichttimmeren en op de counter loeren en daar hou ik niet van,het moet maar eens afgelopen zijn. :P
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Citaat van: jurgendas inderdaad nen serieuzen prijs

ik zoek ook nog nen goeien vleugel maar op dit moment er geen geld voor

want mijnen tweeden keeper is gekwetst is weliswaar maar nen matigen maar moet nu wel nen nieuwen vervanger vinden
Ik heb er 4 in mn team zitten die 3 sterren kunnen halen, maar helaas ze zijn (nog) niet te koop :P

Vanavond er ongelukkig verloren. Teruggekomen van 0-2 tot 2-2 en dan verlies je in de voorlaatste minuut :cry:

Zo'n stadion uitbreiding levert wel wat meer geld op tijdens thuiswedstrijden :lol:

Ik ga een redelijk coach kopen, alvorens ik een flinke verjonging en vertsterking ga doorvoeren.

KVDracer

Ik heb 2 spelers met 3,5 sterren en van de rest is het minste 2 sterren. Hoe groot is het verschil trouwens tussen VI en V klasse?

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracerIk heb 2 spelers met 3,5 sterren en van de rest is het minste 2 sterren. Hoe groot is het verschil trouwens tussen VI en V klasse?
Ongeveer een ster per speler :lol:

Ik heb mezelf een nieuwe verdediger aangeschaft. Kan 3,5 ster halen en is pas 21. :)

jandr

ha tof, een hattrick-topic!

Ik heb ook een ploeg; De rode redders, VII.188 en binnekort kampioen  :wink:

Binnekort ga ik zo'n 2 miljoen innen door de verkoop van enkele spitsen, eerste kwaliteit!  Ik zal het laten weten als ze op de lijst staan  :)

Ik heb nog niet alle berichten gelezen...  misschien is het al voorgesteld of bestaat het al, maar wat dachten jullie om eens een F1-cup te organiseren? Als oefenmatchen een kampioenschapke met mensen hier...

Raikkonen MASTER

Ik heb net mijn ploeg gemaakt.
De Densky's... Geen idee waar dat op slaat, heb gewoon iets ingevuld :D

Nog 7 man voor mij op de wachtlijst dus ik wacht rustig af... :)

KVDracer

Kan er nog eens iemand uitleggen wat TSI precies is, want ik kan het niet weervinden op hun site? Thanx.

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracerKan er nog eens iemand uitleggen wat TSI precies is, want ik kan het niet weervinden op hun site? Thanx.
TSI = Total Skills Index. Wat vroeger zijn waarde was hebben ze nu door 100 gedeeld en dat is je TSI ;)

Jasper

Citaat van: alaf2De jeugdpull was weer bagger,ben niks anders gewend,ik speel nu 1,5 jaar hattrick en het beste tot nu toe was een goede keeper ruim 1 jaar geleden,waarom nog iedere week 20K in de jeugd pompen er komt toch niks uit
Same here. Ik heb het bijgehouden: ik heb al zeker 10 weken op rij een pull die niet goed genoeg is om verkocht te worden.

Jasper

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: KVDracerIk heb 2 spelers met 3,5 sterren en van de rest is het minste 2 sterren. Hoe groot is het verschil trouwens tussen VI en V klasse?
Ongeveer een ster per speler :lol:

Ik heb mezelf een nieuwe verdediger aangeschaft. Kan 3,5 ster halen en is pas 21. :)
Ik snap niet dat jullie je altijd maar blindstaren op sterren. Die sterren maken echt niets uit, enkel de stat van de positie waarop hij speelt maken verschil. En die verhouding is niet altijd dezelfde.

Ik heb als tussendoortje onlangs nog een uitstekende middenvelder gekocht, maar nu ga ik sparen om na het seizoen een gekochte speler (uitstekend ervaring, zwak leiderschap) tot goede coach te maken. Kom ik nu nog 600.000 pieten voor tekort. :(

JVA

Iemand interesse in een voorspeler met stat: formidabel? 18 jaar jong.

Komt vanavond op de lijst voor 1.000.000
Ik hoop dat ik het er ook voor krijg, want ik heb dringend geld nodig om mijn team te versterken op het middenveld... :?