Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

jurgen

heb den topscorer ook in mijnen ploeg
centjes woha

volgend jaar vijfde zal anderen pate worden denk ik

Jasper

Citaat van: jurgenyessssssssssssssssssssssssssssssssss
champ geworden in mijn klasse
waw
de laatste match was mijn middenveld gewoonweg briljant

waw
Matig (je echte middenveldrating) en briljant, klein verschilletje. :P Het is je centrale verdediging die briljant was. ;)

Proficiat alleszins. Ik ben ook kampioen gespeeld. Maar ik ben zéér jaloers op je rechtstreekse kwalificatie, die ik naar eigen zeggen toch ook wel verdiend had (4 punten onverdiend verloren dit seizoen). Nu sta ik tegenover een moeilijke kwalificatietegenstander voor een plek in vijfde...

Jenne

Voor het 2de seizoen op rij 2de geworden  :?

Vorig seizoen met aantal ptn achterstand, dit seizoen met gelijke ptn maar de andere een beter doelpuntensaldo (Had minder tegengoals maar ook minder goals  :o ).

1x verloren van de 1ste en 1x verloren van een team waar ik naar de stats kijken nooit had tegen mogen verliezen  :roll:
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Rippie

1. VinAxel United 14 65 - 26 36
2. maluku_rms 14 55 - 17 34
3. Forza F1 14 54 - 12 33


Derde. Zo dichtbij en toch zo ver weg. Heb wedstrijden verloren die ik niet mocht verliezen. Waarvan ik dus ook niet weet waarom ik ze verloren heb. Tja, dan maar komend seizoen weer bijna alles winnen he  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

lieven

voor de zoveelste keer op rij 3de in IV.55 mn team: Lochristi
en mijne adam is voor de 3de keer topscoorder :) theeft er om gespannen tot aan de helft van dit seizoen stond hem ni eens in de top tien :) wat erg was :) maja tis nen goeie world class op scoren :p

Scuderia Ferrari

Citaat van: MrF11. VinAxel United 14 65 - 26 36
2. maluku_rms 14 55 - 17 34
3. Forza F1 14 54 - 12 33


Derde. Zo dichtbij en toch zo ver weg. Heb wedstrijden verloren die ik niet mocht verliezen. Waarvan ik dus ook niet weet waarom ik ze verloren heb. Tja, dan maar komend seizoen weer bijna alles winnen he  :roll:
Sukkol :P
Ik was na 1,5 seizoen VII al tot de laatste speeldag ongeslagen :P

jurgen

Citaat van: Jasper
Citaat van: jurgenyessssssssssssssssssssssssssssssssss
champ geworden in mijn klasse
waw
de laatste match was mijn middenveld gewoonweg briljant

waw
Matig (je echte middenveldrating) en briljant, klein verschilletje. :P Het is je centrale verdediging die briljant was. ;)

Proficiat alleszins. Ik ben ook kampioen gespeeld. Maar ik ben zéér jaloers op je rechtstreekse kwalificatie, die ik naar eigen zeggen toch ook wel verdiend had (4 punten onverdiend verloren dit seizoen). Nu sta ik tegenover een moeilijke kwalificatietegenstander voor een plek in vijfde...

sorry door het enthousiasme hihihi verkeerd getikt

KVDracer

Ben vierde geworden in mijn klasse. Speel dus voor het derde seizoen op rij in VI klasse, maar het begint er beter uit te zien. Toen ik begon met dit spelletje waren er drie zware kleppers en die zijn ondertussen allemaal gestegen.

Button MASTER

Koopjes in VII.809 , team : Mexican Jack ;)
"Computer games don't affect kids;
I mean if Pac-Man affected us as kids,we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

-Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989

Jasper

Ik durf niet te kijken naar mijn kwalificatieresultaat. Ik ga het nu doen, maar ik bereid me al voor op een ontgoocheling...

alaf2

HT is veranderd,wat heb ik ineens een slecht team :cry:

Middenveld:   zwak   
Rechterverdediging:   zwak   
Centrale verdediging:   matig   
Linkerverdediging:   matig   
Rechteraanval:   matig   
Centrale aanval:   matig   
Linkeraanval:   matig

weg formidabel middenveld  :cry:

Daytraders zullen balen,ze gaan meer geld betalen aan de makelaars als ze een speler direkt weer verkopen,ben hier wel blij mee :D Je zult nu minimaal een speler 16 weken moeten houden.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Jasper

Ik vind alle veranderingen in HT 6.6 goed, alleen inderdaad de matchratings die door twee gedeeld worden. Pff, kunnen ze geen extra skills bijmaken boven goddelijk? :(

P.S. Kwalificatie gewonnen met 1-3!!!! :D :D :D

Edit: iemand een idee waar Latijns-Europa ligt? Latijns-Amerika ken ik, maar -Europa? :?

Scuderia Ferrari

Citaat van: JasperIk vind alle veranderingen in HT 6.6 goed, alleen inderdaad de matchratings die door twee gedeeld worden. Pff, kunnen ze geen extra skills bijmaken boven goddelijk? :(

P.S. Kwalificatie gewonnen met 1-3!!!! :D :D :D

Edit: iemand een idee waar Latijns-Europa ligt? Latijns-Amerika ken ik, maar -Europa? :?
Spanje/Portugal? :?

alaf2

shit,heb ik pas een formidabele keeper gekocht en nu is een keeper minder belangrijk geworden voor je verdediging :( Dit zal wel grote gevolgen hebben op de transfermarkt,keepers worden minder waard,je kunt net zogoed een speler in de goal zetten :(

bij penalty's is niet alleen spelhervatting belangrijk maar nu ook scoren en als een speler technisch is,heb ik toevallig pas zo'n leuk spelertje op de kop getikt voor weinig,das weer mazzel hebben :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Type wedstrijd: Normaal
Tactiek: Vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend
 
Middenveld: waardeloos
Rechterverdediging: zwak
Centrale verdediging: slecht
Linkerverdediging: slecht
Rechteraanval: zwak (+)
Centrale aanval: zwak (-)
Linkeraanval: matig (-)

Is toch wel wat anders weer :?
Wat betekenen die + en - :?: