Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

JVA

Nope. dat kan niet ongedaan gemaakt worden. Het werk van een seizoen of vijf zes is weg, maar het ismaar een spelletje, dus ik maak er me niet druk om. De heropbouw is al begonnen. Ik hou drie spelers van zondag over. De rest worden dus B-ploeg spelers en al drie nieuwe jonge aankopen van 17 jaar. Het zijn dan wel geen echte talentjes (daar had ik het geld niet voor) maar over één seizoen zullen ze toch formidabel op scoren zijn en kan ik er zo een stuk of zes verkopen en beginnen aan de echte wederopstanding van CDO!

jurgen

miljaarde niet geestig als je dat meemaakt

wat willen die mensen daar eigenlijk mee bereiken

Jenne

Aw Jos, das wel klote met de grote K :(.

Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : uitstekend
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : matig
Linker Aanval : matig


Was mijn laatste raport. Eindelijk middenveld op redelijk gekregen! Dat bengelde altijd achterop op matig/zwak. Maar nu heb ik 2 midddenvelders met uitstekende conditie en positiespel!  8) Alleen heb ik nu wat problemen in de spits. Mijn eigenlijk enige goede aanvaller geblesseerd  :cry: En jeugdpulls heb ik altijd crappy middenvelders  :x (uitstekende jeugdopleiding).

Wel m'n stadion onlangs uitgebreid naar 21976  plaatsen  8) . Nu maar hopen dat we kunnen promoveren (sta gedeeld eerste na de helft vd competitie)
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

alaf2

Citaat van: Jenne
Eindelijk middenveld op redelijk gekregen! Dat bengelde altijd achterop op matig/zwak. Maar nu heb ik 2 midddenvelders met uitstekende conditie en positiespel!  8) Alleen heb ik nu wat problemen in de spits. Mijn eigenlijk enige goede aanvaller geblesseerd  :cry: En jeugdpulls heb ik altijd crappy middenvelders  :x (uitstekende jeugdopleiding).


als je middenvelders wat kunnen passen,zet ze dan op aanvallen en je vleugelspelers altijd op aanvallen zetten ook al kunnen ze voor geen meter passen,heb je meteen een prima aanval :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

Scuderia Ferrari

Ik denk dat ik een van de komende 2 weken mijn keeper zal verkopen. Dat moet om uit de financiele zorgen te komen -270.000 euro :oops:

Hij is nu "goed" (volgende week "uitstekend") 436.000 euro (bij "matig" vorm) waard, ik denk dat ik er een 600.000 euri voor kan vangen. voordeel is dat hij al 3,5 ster heeft gehaald.
Mijn reservekeeper staat inmiddels al op redelijk, spoedig zal hij 3 sterren kunnen halen. Maar misschien pull ik er wel nog 1.

Dan kan ik eindelijk mijn middenveld eens versterken, wil daar 3 sterrenspelers op hebben. 8)

alaf2

gisteren met veel pijn en moeite 3-3 gespeeld tegen een counterploeg met matig middenveld,ik had een formidabel middenveld,baal ervan :(

jeugdpull was een drama,hij zit al bij de golfclub :(
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

jurgen

ik heb 1-2 gewonnen was weer moeizaam vorige week nog gelijkgespeeld tegen hem
maar nu gewonnen best anders mocht ik de titelambities opbergen
volgende week tegen de eerste moet winnen maar jah moeten is dwang
de pull was een matige hou hem efkes want heb maar drie spitsen en veel spelers verkocht dus laat ik hem wat spelen met de b-ploeg

Rippie

Mijn eerste positie is weer wat steviger, eindelijk heb ik dan ook qua punten een voorsprong. Qua prestaties was dit mijn beste wedstrijd ooit (eindelijk matig middenveld), maar de score viel nogal tegen, slechts 2-0 :(

Volgende week een walk-over, daarna een eitje, daarna de twee wedstrijden om het kampioenschap.  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jenne

2-1 gewonnen en blijf gedeeld eerste. Had nochtans dik 80% balbezit, maar de aanval is niet schitterend zoals ik al had gezegd  :shock:

Volgende 2 wedstrijden horen een formaliteit te zijn (maar dat hoorde deze ook te zijn). De 2 matchen daarna zal de titel beslecht worden.. hopen dat ik het haal anders word ik voor het 2de seizoen op rij 2de  :o
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Jasper

5-1 gewonnen en het was m'n beste match OOIT. Op PIC:

Type wedstrijd: Speel het rustig
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: uitmuntend

Middenveld: matig
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed

34.5 sterren, voor het eerst ooit een speler met 4 sterren gehaald. Middenveld matig op PIC is ook een record. :D

jurgen

dienen tactischen vaardigheid hoe werkt dat eigenlijk

ik speel op pressie
en mijnen vaardigheid is zwak of slecht
ik dacht dat dat langzaam omhoog ging maar dat is dus blijkbaar niet het geval

hangt dat af van de spelers of van wat anders

thx???

alaf2

Pressie word bepaald door de totale verdedigende vaardigheiden van al je spelers,uitgezonderd de keeper.Als een speler krachtig is telt zijn verdedigende kwaliteit dubbel mee.Tevens is de conditie erg belangrijk,hoe hoger de conditie,hoe langer de speler pressie kan uitvoeren.
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)

JimPunkRawker

ik speel altijd op centrumaanval omdat ikt 3-5-2 speel en dat staat bij mij altijd op goed of uitstekend (3-5-2 maar ook de taktiek :wink: )

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

jurgen

en win je daar veel mee met die tactiek
of speelt het weinig rol

alaf2

Citaat van: jurgenen win je daar veel mee met die tactiek
of speelt het weinig rol

Ja, je kunt er zelfs kampioen mee worden. :D
F1 race-manager- klasse 1
Hattrick-Helmond Kickers, div IV.49
eHockey-Helmond HockeyTeam,Superliga (baggerspel,zit vol bugs)
Cycling for fun - Helmond Cycling Team,div.3G
Footballstar - Tom Dijkstra (middenvelder)