Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Rippie

Morgen het duel tussen mij en KVD, als ik jullie was zou ik gokken op een overwinning voor KVD  :roll:

Mijn laatste overwinning, zowel in competitie als in vriendschappelijk dateert alweer van vele weken terug. En dat was een walk-over...  :oops:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

KVDracer

Citaat van: MrF1Morgen het duel tussen mij en KVD, als ik jullie was zou ik gokken op een overwinning voor KVD  :roll:

Mijn laatste overwinning, zowel in competitie als in vriendschappelijk dateert alweer van vele weken terug. En dat was een walk-over...  :oops:
Had ge da gezegd had ik mijn B-team opgesteld. Ge moet er enkel voor zorgen dat uw spelers niet te agressief spelen, want ik heb geen zin om weer twintig geblesseerde spelers te hebben.

eppie

het duel tussen mij en eric is geeindigt op een 1-0 overwinning voor eric.Maar ik had mijn jeugdploeg wel opgesteld.

Scuderia Ferrari

Ik heb de oefenwedstrijd met 5-1 gewonnen. Maar belangrijker: de enige basisspeler die ik had opgesteld (om ervaring te kweken) heeft voor het eerst 3 sterren gehaald :D Dat is al de 5e :)

eppie

Hey scuderia,ben jij volgende week vrij voor een oefenmatch?

Scuderia Ferrari

Citaat van: eppieHey scuderia,ben jij volgende week vrij voor een oefenmatch?
Ja hoor.

eppie


Rippie

Citaat van: KVDracer
Citaat van: MrF1Morgen het duel tussen mij en KVD, als ik jullie was zou ik gokken op een overwinning voor KVD  :roll:

Mijn laatste overwinning, zowel in competitie als in vriendschappelijk dateert alweer van vele weken terug. En dat was een walk-over...  :oops:
Had ge da gezegd had ik mijn B-team opgesteld. Ge moet er enkel voor zorgen dat uw spelers niet te agressief spelen, want ik heb geen zin om weer twintig geblesseerde spelers te hebben.
Mijn spelers hebben zich netjes gedragen moet ik zeggen, geen blessures aan jou kant (wel één aan mijn kant trouwens!). Gefeli met je 2-1 overwinning.  :wink:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

KVDracer

Citaat van: MrF1
Citaat van: KVDracer
Citaat van: MrF1Morgen het duel tussen mij en KVD, als ik jullie was zou ik gokken op een overwinning voor KVD  :roll:

Mijn laatste overwinning, zowel in competitie als in vriendschappelijk dateert alweer van vele weken terug. En dat was een walk-over...  :oops:
Had ge da gezegd had ik mijn B-team opgesteld. Ge moet er enkel voor zorgen dat uw spelers niet te agressief spelen, want ik heb geen zin om weer twintig geblesseerde spelers te hebben.
Mijn spelers hebben zich netjes gedragen moet ik zeggen, geen blessures aan jou kant (wel één aan mijn kant trouwens!). Gefeli met je 2-1 overwinning.  :wink:

Oops, ik zal zien welke speler het is en kzal hem ne keer aanpakken. BTW: je team heeft niet slecht gespeeld.

Eric

318781

iemand goesting in een vriendenmatchke?

Jean Todt

Citaat van: eric318781

iemand goesting in een vriendenmatchke?

je moet alleen op accept drukken :-)

Eric

Citaat van: Jean Todt
Citaat van: eric318781

iemand goesting in een vriendenmatchke?

je moet alleen op accept drukken :-)

Thx, goed voor de training :lol:

JVA

Heb net mijn spits verkocht voor 2.500.000
Nu op zoek naar een topspeler voor mijn middenveld.
Dit seizoen lukt het weer niet, maar dan focus ik me maar op volgend seizoen. 40 sterren zijn kortbij. Helaas wordt bijna elke ploeg sterker en sterker.

Scuderia Ferrari

eppie: er staat een uitdaging voor je klaar ;)

Kimi

Nog iemand zin in een vriendschappelijk matchke ?