Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: eppieheeft het eigenlijk nut dat je een nieuwe externe coach aanneemt,want ik heb veel geld betaalt daarvoor en hij heeft van alle eigenschappen waardeloos of zelfs rampzalig

Bij een coach moet je niet naar zijn eigenschappen zien, maar daarboven staat er altijd of hij een goeie coach is en een goede leider. En daar moet je naar zien. Verleden seizoen heb ik een externe coach aangenomen en in het begin ging het moeizaam, maar nu draai ik toch mee met de top drie.

eppie

OK,dan is hij best wel goed,hij koste ook veel.Thanks for the info.

Jenne

Heb net eindelijk eens een leuke jeugdspeler getrokken, althans voor mijn klasse (6).

Conditie:        redelijk  
Keepen:              rampzalig  
Spelmaken:    redelijk  
Passen:              slecht  
Vleugelspel:    matig    
Verdedigen:        slecht  
Scoren:          slecht    
Spelhervatting:    slecht
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

JVA

Citaat van: JenneHeb net eindelijk eens een leuke jeugdspeler getrokken, althans voor mijn klasse (6).

Conditie:        redelijk  
Keepen:              rampzalig  
Spelmaken:    redelijk  
Passen:              slecht  
Vleugelspel:    matig    
Verdedigen:        slecht  
Scoren:          slecht    
Spelhervatting:    slecht

Als die 17 is, en je traint positiespel, kan je er eind volgend seizoen minstens 1 miljoen voor vragen. Over twee seizoenen zeker 2 miljoen.

Trainen op positiespel zou ik dus zeggen!! Vermits zijn conditie al redelijk is, heeft hij maar twee trainingen conditie nodig om op uitstekend te staan.

Mijn trainingsschema bestaat nu uit:
1 week conditie
4 weken scoren
1 week korte passing
3 weken scoren
1 week conditie
5 weken scoren
1 week korte passing

Kimi

Ik heb net verloren met 2-1 omdat ik PIC gespeeld had (mijn teamgeest stond op woedend) Maar gelukkig sta ik nog steeds 2e in het klassement.

Wil er iemand een friendly spelen ?

Scuderia Ferrari

Citaat van: KimiIk heb net verloren met 2-1 omdat ik PIC gespeeld had (mijn teamgeest stond op woedend) Maar gelukkig sta ik nog steeds 2e in het klassement.

Wil er iemand een friendly spelen ?
Volgende week wil ik wel eens een potje ballen met je ;)
Woensdag heb ik al een wedstrijd

sledge

Citaat van: KimiIk heb net verloren met 2-1 omdat ik PIC gespeeld had (mijn teamgeest stond op woedend) Maar gelukkig sta ik nog steeds 2e in het klassement.

Wil er iemand een friendly spelen ?

Woensdag eens een Lierdense derby spelen?  8)
Mijn Id is 188611
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Kimi

Citaat van: sledge
Citaat van: KimiIk heb net verloren met 2-1 omdat ik PIC gespeeld had (mijn teamgeest stond op woedend) Maar gelukkig sta ik nog steeds 2e in het klassement.

Wil er iemand een friendly spelen ?

Woensdag eens een Lierdense derby spelen?  8)
Mijn Id is 188611

Ge zijt bij deze uitgedaagd

Jenne

Hij is 18 JVA, maar met mijn training zal hij over 1.5 seizoen niet zoveel verder zijn vrees ik, train nu al heel dit seizoen op positiespel en er is nog maar 1 speler een level omhoog gegaan van redelijk naar goed.. al de rest nog steeds op het oude level  :(
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

eppie

En is er iemand die tegen mij wilt spelen komende woensdag?Ik ben maar pas begonnen dus liefst niet te moeilijk.

Scuderia Ferrari

ik denk wel dat ik iets te sterk ben maar ik wil het wel eens met mn 2e team tegen je opnemen. Moet je maar met Kimi ff uitvechten wie eerst mag ;) :lol:

Scuderia Ferrari

Iets anders trouwens: ik merk dat veel Pitskes hattrick spelen. Kunnen we niet eerst improviseren wie er allemaal meespelen en of er niet misschien een Pitskescup kunnen maken?

Kimi

Citaat van: Scuderia FerrariIets anders trouwens: ik merk dat veel Pitskes hattrick spelen. Kunnen we niet eerst improviseren wie er allemaal meespelen en of er niet misschien een Pitskescup kunnen maken?

Goed idee  :wink:


even terzijde: Ik heb ook zo een site aangemaakt op Hattrick-Arena: http://www.ht-arena.com/KVCPieter

eppie

Ik doe wel mee dan,kmoet zoveel mogelijk matchen spelen om genoeg tickets te verkopen om terug winst te maken.

Jean Todt

Ik wil ook wel meedoen aan een pitskescup