Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Eric

kan iemand eens de url posten...misschien dat ik het nog eens overweeg om mee te doen

Scuderia Ferrari


Eric

Citaat van: Scuderia Ferrariwww.hattrick.org

Dank u :wink:

Scuderia Ferrari

Citaat van: eric
Citaat van: Scuderia Ferrariwww.hattrick.org

Dank u :wink:
Hij is alleen nu wel down :?

Eric

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: eric
Citaat van: Scuderia Ferrariwww.hattrick.org

Dank u :wink:
Hij is alleen nu wel down :?

Heb het ook gemerkt :(

Scuderia Ferrari

Citaat van: Scuderia FerrariRippie dacht je dat ik voor Berkers niet veel zou krijgen? :lol:
309.000 euro heeft hij gekost 8)
Dat wil zeggen een netto winst (na aftrek alle andere posten) van bijna 200.000 :D In 1 klap uit de schulden. Ik ga er wel weer inzitten want ik ga wat kloten op de tranfsermarkt daar kan ik nu weer op :D
Dan stadion vergoten en zo uit de rooie cijfers raken :D

Scuderia Ferrari

Heb inmiddels een vervanger gekocht: Bijna dezelfde skills en waarde, alleen 3 jaar jonger en voor 108.000 ipv 309.000 :D

Scuderia Ferrari

Hoeveel assistent trainers hebben jullie? Ik heb het idee nl dat de training nog niet optimaal werkt :?

Jean Todt

Ik heb er sinds kort 4 omdat ik mijn spelers sneller wil zien evolueren, en het lijkt te lukken.

KVDracer

Ik heb er geen enkele en dat zie je wel aan de training. Ik zit al een heel seizoen op positiespel te trainen en ge ziet bijna geen verschil. Ik denk dat ik op het einde van het seizoen enkele spelers van de hand ga doen en zo proberen uit de schulden te geraken.

Jenne

Ik heb 2 keeper trainers en 5 assistent coaches   :)
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

JVA

9 assistenten. (zeker doen als je het geld hebt, want de training gaat merkbaar sneller.

Scuderia Ferrari

Citaat van: JVA9 assistenten. (zeker doen als je het geld hebt, want de training gaat merkbaar sneller.
Ik had er 3, ik heb er maar snel 2 bijgehuurd :oops:

eppie

heeft het eigenlijk nut dat je een nieuwe externe coach aanneemt,want ik heb veel geld betaalt daarvoor en hij heeft van alle eigenschappen waardeloos of zelfs rampzalig

Scuderia Ferrari

Citaat van: eppieheeft het eigenlijk nut dat je een nieuwe externe coach aanneemt,want ik heb veel geld betaalt daarvoor en hij heeft van alle eigenschappen waardeloos of zelfs rampzalig
Ik heb nog nooit van coach gewisseld dus ik zou het niet weten :oops: