Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

JVA

Ondertussen weer heel wat updates achter de rug.
Langzaam maar zeker krijgt de site vorm en inhoud.
8)

Jean Todt

Zijn er nog mensen die een vriendschappelijke wedstrijd willen spelen?
Voor mij een uitwedstrijd, liefst in een groot stadion

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jean TodtZijn er nog mensen die een vriendschappelijke wedstrijd willen spelen?
Voor mij een uitwedstrijd, liefst in een groot stadion
Vind ik goed. 12.000 mensen kan mn stadion hebben. Ladderzatsquad VII.343 (NL)

Jean Todt

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: Jean TodtZijn er nog mensen die een vriendschappelijke wedstrijd willen spelen?
Voor mij een uitwedstrijd, liefst in een groot stadion
Vind ik goed. 12.000 mensen kan mn stadion hebben. Ladderzatsquad VII.343 (NL)

Wat is je teamnummer? want hoe ik in nederland moet zoeken weet ik niet.

Scuderia Ferrari


Rippie

En alweer een walk-over. De enige manier dat ik nog kan winnen dit seizoen. Ben wel verlost uit mijn financiële problemen, ben van -450.000 terug naar -27.000 op dit moment. Scheelt toch aardig wat in rente moet ik zeggen :mrgreen:

Financieel gezien kom ik er dus wel bovenop, sportief gezien is dit seizoen een ramp. Winnen lukt maar niet (op een enkele walk-over na dan). Daardoor zal ik niet degraderen, maar ik wil weer eens winnen.  :roll:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jenne

Heb ook weer met 7-0 gewonnen gisteren  :lol:

Sta nog steeds 2de met 22ptn uit 8 matchen, de eerste gelijk aantal ptn maar nog net een iets beter doelpuntensaldo. Denk dat de wedstrijd tegen hem de titel zal gaan beslissen.. en ik speel nog thuis, was match of the season en dan maar hopen dat ik win anders 2de jaar op rij 2de  :?

En hoe heb jij zoveel geld verdient Rippie?

En als je jeugdteam op uitstekend staat, moet je er dan 20.000 in blijven steken elke week?
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Scuderia Ferrari

Ik heb de wedstrijd gePICd. En ik heb het geweten :?
4-4 met een doelpunt 8 minuten voor tijd, anders had ik zelfs verloren. Dat doe ik dus niet zo snel meer :?
En ik verwacht veel van mijn jeugdopleiding wanneer hij op uitstekend staat. Ik hoor van iedereen dat die spelers met waarde 100.000+ pullen, maar zelf kom ik niet verder dan 20.000/per speler. Ik kan daar niets mee, ik heb er 1, die redelijk passen heeft, gehouden de rest kan ik niet eens op de transfermarkt verkopen. :? Samen met een redelijke reservekeeper zijn dat de enige pulls waar ik wat aan heb gehad in mijn hele hattrick carriere :?

KVDracer

Ik heb nu eens een PIC geprobeerd omdat ik verleden week tegen dat team met 9-0 gewonnen had. En deze week werd  het 0-7 in mijn voordeel. Maar die mannen speelde wel met een rare strategie 2-4-4. Ik geraak stilletjes aan uit de schulden en sta nu derde. Op 3 punten van de tweede en 6 van de eerste. Volgende week moet ik tegen de tweede en binnen 3 weken tegen de eerste. Ik denk dat ik er juist naast zal grijpen.

Scuderia Ferrari

Schulden.... :? Daar moet ik nog een oplossing voor vinden :?

KVDracer

Ik begin er stilletjes aan uit te komen, maar ondanks het feit dat ik op twee na, alle wedstrijden gewonnen heb, blijf ik het maar met stukskes doen. Ik stond aan het begin -250.000€ en nu -220.000€.

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracerIk begin er stilletjes aan uit te komen, maar ondanks het feit dat ik op twee na, alle wedstrijden gewonnen heb, blijf ik het maar met stukskes doen. Ik stond aan het begin -250.000€ en nu -220.000€.
Ik heb mn sterspeler te koop gezet. Voor veel geld. Als hij niet wordt verkocht hou ik m nog ff

sledge

Ik heb ook match van het seizoen aangezet, en 0-5 verloren  :?  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Rippie

Citaat van: Jenne

En hoe heb jij zoveel geld verdient Rippie?

En als je jeugdteam op uitstekend staat, moet je er dan 20.000 in blijven steken elke week?
Voornamelijk door de verkoop van twee spelers. Eerst mijn sterspeler, maar die bracht maar 161.000 euro op (hij was veel meer waard!). En afgelopen week verkocht een jeugdspeler met "goed" als verdedigen. Zijn waarde was slechts 59.000 en voor die prijs had ik 'm ook in de uitverkoop gedaan. Ik was nogal verrast toen ik zag dat hij voor 261.000 verkocht was!  :D

En ja, je moet 20.000 blijven investeren, als je dat een week niet doet zakt je opleiding gelijk naar "goed"
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Rippie dacht je dat ik voor Berkers niet veel zou krijgen? :lol:
309.000 euro heeft hij gekost 8)