Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

JimPunkRawker

5-0 gewonnen zondag! zie het nu pas omdat ik steeds op de site wilde op het moment dat ze bezig waren met de nieuwe hardware.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Scuderia Ferrari

Speler 6 en 7 zijn bij de club van 100k gekomen. Dat gaat lekker :D

Jasper

Ik heb enkele weken een speler uit m'n jeugd gehaald met een waarde van 325.000. :P Een goede keeper. :) 8)

4 weken trainen en hij staat op uitstekend denk ik. :D

JVA

Citaat van: JasperIk heb enkele weken een speler uit m'n jeugd gehaald met een waarde van 325.000. :P Een goede keeper. :) 8)

4 weken trainen en hij staat op uitstekend denk ik. :D

En dan direct verkopen voor veel geld!!!

Jasper

Hm, verkopen en terug een solid kopen voor minder geld denk ik.

Maar ik wil ook nog een goede middenvelder verwelkomen, dat wordt ook eens tijd...

beffie

Citaat van: JasperHm, verkopen en terug een solid kopen voor minder geld denk ik.

Maar ik wil ook nog een goede middenvelder verwelkomen, dat wordt ook eens tijd...

maak er maar meer of 4 weken van, hoe oud is ie en wat zijn de skills van je trainer das de hamvraag
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

JimPunkRawker

4-0 gewonnen van de nummer 2! die is nu gezakt naar p4  :lol:  ksta nu nog stees 1ste met 2 of 3 punten verschil.  

van de laatste wedstrijd

Middenveld: slecht
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: goed

alleen ik moest mn keeper missen omdat hij nu voor 4 wedstrijden geblesseerd is.  :?

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Jasper

Middenveld: matig
Rechter Verdediging : matig
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging : formidabel
Rechter Aanval : redelijk
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : uitstekend

2-0 gewonnen van deze tegenstander:

Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : briljant
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : zwak
Centrale Aanval : zwak
Linker Aanval : matig


Ik wel op MOTS gespeeld. Op dit moment ben ik nog bezig een goede spelmaker te pikken. :)

Jasper

Citaat van: beffie
Citaat van: JasperHm, verkopen en terug een solid kopen voor minder geld denk ik.

Maar ik wil ook nog een goede middenvelder verwelkomen, dat wordt ook eens tijd...

maak er maar meer of 4 weken van, hoe oud is ie en wat zijn de skills van je trainer das de hamvraag
Volgens de Hottrick-tool zit m'n keeper al in de helft onderweg naar uitstekend keepen. Dat is niet zo precies, het kan nog wat minder ver of wat verder zijn.

Mijn coach is maar redelijk. :( Maar een nieuwe coach kost echt een fortuin tegenwoordig. :?

Scuderia Ferrari

Middenveld: slecht
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: zwak
Rechter Aanval: formidabel
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed

Maar dat middenveld snap ik niet helemaal: ik heb daar 11.5 ster rondlopen, terwijl als ik er 10.5 ster heb lopen, het middenveld als "zwak" wordt beoordeeld :?
De aanval daarentegen 8) 8) 8)

JVA

5-0 gewonnen.

Gelijk eerste, met één doelpuntje achterstand op de leider.

mijn stats vorige wedstrijd:
CDO
Spelersrapport en Team opstelling

Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: redelijk
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed

Goed voor 35 sterren;

Ik train aanval, dus deze zal dit seizoen nog stijgen naar formidabel denk ik.
Voor de linker verdediging heb ik nog eentje die bijna terug genezen is. Dat staat dat ook op formidabel.

Als dat nog niet voldoende is voor promotie weet ik het ook niet meer...

Jasper

Citaat van: Scuderia FerrariMiddenveld: slecht
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: zwak
Rechter Aanval: formidabel
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed

Maar dat middenveld snap ik niet helemaal: ik heb daar 11.5 ster rondlopen, terwijl als ik er 10.5 ster heb lopen, het middenveld als "zwak" wordt beoordeeld :?
De aanval daarentegen 8) 8) 8)
Speelde je bij die zwak een MOTS?

Scuderia Ferrari

Citaat van: Jasper
Citaat van: Scuderia FerrariMiddenveld: slecht
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: zwak
Rechter Aanval: formidabel
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed

Maar dat middenveld snap ik niet helemaal: ik heb daar 11.5 ster rondlopen, terwijl als ik er 10.5 ster heb lopen, het middenveld als "zwak" wordt beoordeeld :?
De aanval daarentegen 8) 8) 8)
Speelde je bij die zwak een MOTS?
Nee ik heb nog nooit PIC of MOTS gespeeld

Jasper

Toch moet het volgens mij te maken hebben met je teamspirit die hoger of lager is...

Trouwens, PIC'en moet je zeker doen tegen de zwakste tegenstander(s), daar gaat je teamgeest van omhoog en dan speel je daarna beter. ;) Desnoods kan je daarna een MOTS spelen tegen een sterke tegenstander, zodat je teamspirit uiteindelijk even hoog staat als in het begin, maar je wel één beter resultaat hebt gehaald, bijvoorbeeld als je nog ergens een gelijkspel hebt kunnen uitpersen of een grotere zege dan verwacht, tegen een tegenstander die jij vreesde.

Scuderia Ferrari

Citaat van: JasperToch moet het volgens mij te maken hebben met je teamspirit die hoger of lager is...

Trouwens, PIC'en moet je zeker doen tegen de zwakste tegenstander(s), daar gaat je teamgeest van omhoog en dan speel je daarna beter. ;) Desnoods kan je daarna een MOTS spelen tegen een sterke tegenstander, zodat je teamspirit uiteindelijk even hoog staat als in het begin, maar je wel één beter resultaat hebt gehaald, bijvoorbeeld als je nog ergens een gelijkspel hebt kunnen uitpersen of een grotere zege dan verwacht, tegen een tegenstander die jij vreesde.
Ik denk dan dat ik de komende wedstrijd ga PICcen. Ik speel tegen dezelfde tegenstander waar ik gister met 0-9 won :lol: