Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

Rippie

Citaat van: JVA
Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: goed
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed
:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Scuderia Ferrari

Citaat van: JVAVandaag de topper gewonnen met 4-3 (4-0 bij de rust  :? )
Sta nu alleen op kop met 9 op 9
Hopelijk eindeijk dit seizoen mijn plaats in IV afdeling opnieuw in te nemen. Mijn stats zijn daar al goed genoeg voor.

Oordeel zelf:

Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: goed
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed
Maakt me wel blij dat ik van je gewonnen heb :twisted:

Scuderia Ferrari

De belangrijke wedstrijd met 4-1 gewonnen.
26 sterren en deze stats 8)
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: uitstekend

JimPunkRawker

met een 3-0 achterstand toch nog gewonnen met 7-3 :shock:  ksta nu 1ste met 9 punten uit 3 wedstrijden. tgaat lekker p2 staat 2 punten achter me. en kheb al een doelsaldo van 15-7

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

jurgen

i heb 5-0 gewonnen en heb nu 4 op 9 kan niet klagen maar heb dringend een verdediger nodig miljaarde
ben mezelf uit de schulden aan het werken maar heb nood aan een verdediger


mijnen spits scoorde 5 keer das een record zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rippie

Vandaag mijn sterspeler verkocht om uit de schulden te komen. Hoop eindelijk eens winst te gaan maken, maar dat zal wel niet  :(

De oefenwedstrijd ging wel goed, met mijn B-team heb ik met maar liefst 6-3 gewonnen! 5 goals van dezelfde spits  8)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

JimPunkRawker

met mn B-team en een aantal A-spelers gewonnen met 8-0! mn beste prestatie tot nu toe.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JVA

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: JVAVandaag de topper gewonnen met 4-3 (4-0 bij de rust  :? )
Sta nu alleen op kop met 9 op 9
Hopelijk eindeijk dit seizoen mijn plaats in IV afdeling opnieuw in te nemen. Mijn stats zijn daar al goed genoeg voor.

Oordeel zelf:

Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: goed
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed
Maakt me wel blij dat ik van je gewonnen heb :twisted:

Tegen deze ploeg win je niet vrees ik. Mijn B-ploeg bestaat uit jonge gasten die ik optrain. Die zijn nu ook een pak sterker.

Maar alle cups en vriendenwedstrjiden dienen alleen om deze te trainen, niet om resultaat te halen. Uiteraard heb ik er ook een beetje inkomsten van.

Volgende woensdag speel ik tegen een III-klasser. Daar heb ik geen schijn van een kans tegen. Maar het bekeravontuur is geslaagd nadat ik afgelopen woensdag een IV klasser met 5-0 versloeg.

Nu zo snel mogelijk een miljoentje sparen om een formidabele middenvelder te kopen.

Er staat trouwens een jonge uitstekende middenvelder te koop bij mijn team. Gaat minstens nog 15 seizoen mee. Als je hem verdertraint heb je snel een formidabele middenvelder. Ik train scoren, anders bleef hij zeker bij mijn team.

Vraagprijs: slechts 250.000 Euro, wat eigenlijk veel te weinig is.

sledge

Straks tegen de 2de. Zal een interessante match worden, de ploeg met de meeste goals tegen de ploeg met de minste tegengoals  :P

Ik speel alvast met 5 man in de verdedinging, anders hou ik het nooit van m'n leven  :(
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

KVDracer

Mijn eerste verlies van het seizoen geleden en tevens mijn eerste tegengoals moeten slikken. Ik had gelijke punten met de tweede, waar ik vandaag moest tegen spelen, maar heb verloren met 4-2. Volgende week is het nog een rustig wedstrijd, maar de weken daarna zijn cruciaal voor promotie.

Scuderia Ferrari

2-9 winst. Op de samenvatting van de 2e helft komt er maar 1 naam voor 8) 8) 8) :shock:
6x gescoord in 1 wedstrijd doe dat maar eens na ;) ;) ;)

CitaatKarel Seesing vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 2 - 5. Een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank resulteerde in een goal voor Ladderzatsquad: 2 - 6. Karel Seesing komt in de boeken als de doelpuntenmaker in de 66e minuut. Dit derde doelpunt betekende een hattrick voor Karel Seesing. Op dat moment ging Ladderzatsquad zijn spelers terugtrekken, om zo de voorsprong veilig te stellen. Karel Seesing vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 2 - 7. Ladderzatsquad's Karel Seesing ontving, na een goede combinatie door de verdediging van de thuisploeg, de bal en plaatste hem zorgvuldig in de hoek van het doel, 2 - 8. Het thuispubliek was hier echt helemaal niet blij mee! Er kwamen nog net geen witte zakdoekjes bij kijken. In de 84e minuut kwamen de bezoekers op een 2 - 9 voorsprong, toen Karel Seesing een aanval van links na een spectaculaire schaarbeweging afmaakte. Ladderzatsquad, dat een balbezit had van 79 procent, domineerde de wedstrijd.

Jenne

Gewonnen van de enige ploeg die nog 9/9 had in onze groep  8) Sta nu tweede met 10/12 (nr1 heeft ook 10/12) en heb al tegen de nummers 1 en 3 gespeeld  :D Al de andere ploegen zouden een makkelijke prooi moeten zijn  :)

Iemand een friendly nu woensdag?
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Rippie

Ik kan er maar beter mee ophouden geloof ik. Weer eens met grote cijfers verloren...  :cry:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

KVDracer

Citaat van: MrF1Ik kan er maar beter mee ophouden geloof ik. Weer eens met grote cijfers verloren...  :cry:

Doe da niet. Ik verloor het vorige seizoen ook steeds met zware cijfers en nu spele die mannen de pannen van het dak.

sledge

1-5 verloren (en 1-0 voorgstaan   :lol: )
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)