Hattrick

Gestart door KVDracer, 26 oktober 2003 - 21:59:36

« vorige - volgende »

JimPunkRawker

Citaat van: MrF1Met mijn B-elftal 3-3 gelijk gespeeld tegen.. ehm.. geen idee eigenlijk wie het was :mrgreen:

Maar nog altijd in zware financiële problemen, als het zo doorgaat ben ik binnen een maand failliet. Niemand wil mijn spelers kopen  :cry:

wanneer ben je falliet?? is er een grens van hoeveel geld je rood mag staan?

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Rippie

Citaat van: jimpunkrawker
Citaat van: MrF1Met mijn B-elftal 3-3 gelijk gespeeld tegen.. ehm.. geen idee eigenlijk wie het was :mrgreen:

Maar nog altijd in zware financiële problemen, als het zo doorgaat ben ik binnen een maand failliet. Niemand wil mijn spelers kopen  :cry:

wanneer ben je falliet?? is er een grens van hoeveel geld je rood mag staan?

Als je meer dan 500.000 in het rood staat wordt je failliet verklaard. Wat er dan precies gebeurd weet ik echter niet, maar ik zal het je binnenkort kunnen vertellen ;)
Mijn huidige balans is -437 467 Euro  :twisted:
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

KVDracer

Citaat van: MrF1
Citaat van: jimpunkrawker
Citaat van: MrF1Met mijn B-elftal 3-3 gelijk gespeeld tegen.. ehm.. geen idee eigenlijk wie het was :mrgreen:

Maar nog altijd in zware financiële problemen, als het zo doorgaat ben ik binnen een maand failliet. Niemand wil mijn spelers kopen  :cry:

wanneer ben je falliet?? is er een grens van hoeveel geld je rood mag staan?

Als je meer dan 500.000 in het rood staat wordt je failliet verklaard. Wat er dan precies gebeurd weet ik echter niet, maar ik zal het je binnenkort kunnen vertellen ;)
Mijn huidige balans is -437 467 Euro  :twisted:

Als je onder de 500000 komt, wordt je gewoon van de site gesmeten en je gegevens geannuleerd denk ik. Kun je niet enkele spelers van veel geld verkopen, dan heb je toch al wat meer tijd en wanneer je jeugdteam echt goed is laat je elke week een speler overkomen en dan doe je daar mee verder. Ik laat elke week een speler overkomen nu en daar zitten echt wel goeie tussen. Ik heb een verdediger, middenvelder en doelman laten overkomen de laatste 5 weken en de ander twee heb ik gewoon ontslagen. En mijn keeper is echt goed en de andere twee laat ik gewoon in de oefenwedstrijden spelen en hun zo in het ritme laten komen.

Rippie

Citaat van: KVDracer
Citaat van: MrF1
Citaat van: jimpunkrawker
Citaat van: MrF1Met mijn B-elftal 3-3 gelijk gespeeld tegen.. ehm.. geen idee eigenlijk wie het was :mrgreen:

Maar nog altijd in zware financiële problemen, als het zo doorgaat ben ik binnen een maand failliet. Niemand wil mijn spelers kopen  :cry:

wanneer ben je falliet?? is er een grens van hoeveel geld je rood mag staan?

Als je meer dan 500.000 in het rood staat wordt je failliet verklaard. Wat er dan precies gebeurd weet ik echter niet, maar ik zal het je binnenkort kunnen vertellen ;)
Mijn huidige balans is -437 467 Euro  :twisted:

Als je onder de 500000 komt, wordt je gewoon van de site gesmeten en je gegevens geannuleerd denk ik. Kun je niet enkele spelers van veel geld verkopen, dan heb je toch al wat meer tijd en wanneer je jeugdteam echt goed is laat je elke week een speler overkomen en dan doe je daar mee verder. Ik laat elke week een speler overkomen nu en daar zitten echt wel goeie tussen. Ik heb een verdediger, middenvelder en doelman laten overkomen de laatste 5 weken en de ander twee heb ik gewoon ontslagen. En mijn keeper is echt goed en de andere twee laat ik gewoon in de oefenwedstrijden spelen en hun zo in het ritme laten komen.

Het probleem van mijn beste spelers is dat ze al redelijk oud zijn (27,27,24) en dat niemand ze wil kopen. Mijn jeugd staat op uitstekend, maar de laatste weken haal ik er niet veel goeds uit :(
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

JimPunkRawker

nog iemand zin om volgende week woensdag een frienly te spelen? stuur ff een PM met je ID  :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Scuderia Ferrari

Citaat van: KVDracer
Citaat van: MrF1
Citaat van: jimpunkrawker
Citaat van: MrF1Met mijn B-elftal 3-3 gelijk gespeeld tegen.. ehm.. geen idee eigenlijk wie het was :mrgreen:

Maar nog altijd in zware financiële problemen, als het zo doorgaat ben ik binnen een maand failliet. Niemand wil mijn spelers kopen  :cry:

wanneer ben je falliet?? is er een grens van hoeveel geld je rood mag staan?

Als je meer dan 500.000 in het rood staat wordt je failliet verklaard. Wat er dan precies gebeurd weet ik echter niet, maar ik zal het je binnenkort kunnen vertellen ;)
Mijn huidige balans is -437 467 Euro  :twisted:

Als je onder de 500000 komt, wordt je gewoon van de site gesmeten en je gegevens geannuleerd denk ik. Kun je niet enkele spelers van veel geld verkopen, dan heb je toch al wat meer tijd en wanneer je jeugdteam echt goed is laat je elke week een speler overkomen en dan doe je daar mee verder. Ik laat elke week een speler overkomen nu en daar zitten echt wel goeie tussen. Ik heb een verdediger, middenvelder en doelman laten overkomen de laatste 5 weken en de ander twee heb ik gewoon ontslagen. En mijn keeper is echt goed en de andere twee laat ik gewoon in de oefenwedstrijden spelen en hun zo in het ritme laten komen.
Ik win weer van je: 1-2 ;) ;) ;) Alleen is er toch nog ondanks alle veiligheidsmaatregelen m.b.t. basisspelers is er toch 1 geblesseerd geraakt :( Ik hoop dat hij vrijdag bij de reset een pleistertje krijgt. Het zou wel jammer zijn als ik een goede middenvelder moet missen :(

KVDracer

Citaat van: Scuderia FerrariIk win weer van je: 1-2 ;) ;) ;) Alleen is er toch nog ondanks alle veiligheidsmaatregelen m.b.t. basisspelers is er toch 1 geblesseerd geraakt :( Ik hoop dat hij vrijdag bij de reset een pleistertje krijgt. Het zou wel jammer zijn als ik een goede middenvelder moet missen :(

Ik zal ne keer met mijn spelers hun oren trekken ;) Ik was eigenlijk wel verwonderd, want er deden maar drie basispelers mee en al de rest waren bankzitters. Dus nu weet ik ook dat ik met mijn B-elftal ook nog goed voor de dag kom.

Jenne

Hey Rippie, ik wil wel eens een friendly tegen jou voor je failliet gaat  :lol: Zal naar jou stadium komen dan red je het misschien nog 1 wedstijd langer ;)
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Scuderia Ferrari

Ik zoek ook nog iemand voor een friendly ;)

sledge

Citaat van: jimpunkrawkervanavond slegde verslagen met 4-0  :D

Yep  :(
Blijkbaar gaat het in de friendlies steeds minder goed als de competitie  :?

Maar goed, ik zoek ook nog iemand om eens tegen te voetballen   :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Scuderia Ferrari

Citaat van: sledge
Citaat van: jimpunkrawkervanavond slegde verslagen met 4-0  :D

Yep  :(
Blijkbaar gaat het in de friendlies steeds minder goed als de competitie  :?

Maar goed, ik zoek ook nog iemand om eens tegen te voetballen   :wink:
FC SMG? u heeft een aanbieding ;)

sledge

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: sledge
Citaat van: jimpunkrawkervanavond slegde verslagen met 4-0  :D

Yep  :(
Blijkbaar gaat het in de friendlies steeds minder goed als de competitie  :?

Maar goed, ik zoek ook nog iemand om eens tegen te voetballen   :wink:
FC SMG? u heeft een aanbieding ;)

Aangenomen.
maar nu is het wel gedaan met steeds naar NL te reizen hoor  :wink:  :D
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

sledge

2-0 gewonnen  :D
6 op 9 is niet slecht, en ook m'n goals-tegengoals ratio valt goed mee, nl. 6-2
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

KVDracer

Ik heb met 5-0 gewonnen. Hierdoor al drie overwinningen op rij en sta nu eerste met gelijke punten, maar ik heb een beter doelpuntensaldo. 13 gemaakt, 0 tegen. Volgende week tegen de derde, hij staat slechts drie puntjes achter. Ik hoop dat mijn spelers zo blijven doorgaan, ik heb nu al twee wedstrijden met 4-0 gewonnen en vandaag 5-0. En dit terwijl mijn beste verdediger nog steeds geblesseerd is. Ik hoop dat ik deze lijn dit seizoen doortrek.

JVA

Vandaag de topper gewonnen met 4-3 (4-0 bij de rust  :? )
Sta nu alleen op kop met 9 op 9
Hopelijk eindeijk dit seizoen mijn plaats in IV afdeling opnieuw in te nemen. Mijn stats zijn daar al goed genoeg voor.

Oordeel zelf:

Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: goed
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed