Best of the rest 2004

Gestart door Eric, 26 oktober 2003 - 11:02:51

« vorige - volgende »

Wie gaat best of the rest worden 2004

Toyota
15 (55.6%)
Jaguar
3 (11.1%)
BAR
3 (11.1%)
Jordan
0 (0%)
Sauber
1 (3.7%)
Minardi
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 26 oktober 2003 - 11:02:51

Speedtrap

Dat zal meer dan waarschijnlijk zo zijn, BAR kende ongelofelijk beginrampjaren, maar nu zijn ze op de goeie weg. Dus dit doel geeft Toyota nog niet de garantie van best of the rest voor volgend jaar. Ben benieuwd hoe Jaguar het zal doen ook trouwens.
Be fast go faster, be the fastest!

Mikacouli

Maar het budget zat er ook voor iets tussen he.Toyota heeft waarschijnlijk het drievoudige budget dan dat van BAR.Toyota is het rijkste team.

Lender

Heb ook voor Toyota gekozen, als ze voortbouwen op vorig jaar, zie ik ze binnen een paar jaar strijden om de titel. Voor volgend zal het wel alleen maar voor de podiums te doen zijn, en mss een 1e zege, wie weet?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Speedtrap

Ik meen me te herinneren dat BAR ook een monsterbudget had toen het de F1 inkwam (weliswaar niet te tippen aan dat van Toyota maar toch.)
Be fast go faster, be the fastest!

BugsBunny

Hoogstwaarschijnlijk Toyota.

Wie zijn die grapjassen die op Minardi stemmen?  :D  :D  :D
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

JVA

Toyota gaat zelfs al aansluiting vinden bij Renault denk ik.

Bjorn

Ik ben voor BAR gegaan. Heb het gevoel dat zij het best presteerden het afgelopen seizoen naar mate van hun budget... Jaguar blijft het voor mij slecht doen als je ziet welk budget ze tot hun beschikking hebben, idem voor Toyota al presteerden ze beter...
De Mens: In Het Gras![/color]