Best of the rest 2004

Gestart door Eric, 26 oktober 2003 - 11:02:51

« vorige - volgende »

Wie gaat best of the rest worden 2004

Toyota
15 (55.6%)
Jaguar
3 (11.1%)
BAR
3 (11.1%)
Jordan
0 (0%)
Sauber
1 (3.7%)
Minardi
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 26 oktober 2003 - 11:02:51

Eric

De strijd om de titel van 2004 zal ongetwijfeld gaan tussen Ferrari, Williams, McLaren en Renault.

Misschien wat vroeg om deze poll al te houden, maar wie gaat met de titel best of the rest lopen volgens jullie.

McLaren_über_alles

Ik gok op Toyota, ze deden het dit seizoen ook al verre van slecht, en ze hebben een immens groot budget ter beschikking.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Eric

Wie heeft Minardi gekozen?  :lol:  :lol:  :lol:

Ik ga ook voor Toyota...ieder jaar een beetje beter...

sledge

Ik ga ook voor Toyota, een paar podiums moeten haalbaar zijn...
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Speedtrap

B.A.R. Waarom niet? Dit jaar best of the rest, volgend jaar nog een stapje vooruit en hun doel is toch ook eens een overwinning wegkapen, dus ze verwachten er toch ook veel van. Niet vergeten dat Gascoyne bvb. nog niks van invloed zal gehad hebben op de 2004 wagen van Toyota moest je je toevallig daardoor laten beïnvloeden.
Be fast go faster, be the fastest!

Jasper


Schumi nr1

Ik heb ook voor Toyota gekozen, alhoewel ik ook goede kansen zie voor het BAR team, maar ze gaan net dat kleine beetje te kort komen.

tazpas

Ik vind dat Jaguar aangenaam verrast heeft in de qualifs, iedere qualif vroeg ik me af: waar zal Webber staan? Daarom Jaguar

unknown


Mikacouli

Voor mij zal het Toyota worden.Kijk maar eens hoeveel progressie ze gemaakt hebben in die 2 jaar.Ze hebben 2 goeie piloten en ze beschikken over een groot budget.

Scuderia Ferrari


The Iceman

Toyota denk ik !!! Hebben dit seizoen al bewezen goed mee te kunnen met de rest, alleen de betrouwbaarheid van de wagen liet hen meermaals in de steek. Da Matta heeft nu op alle circuits ervaring opgedaan en met de ervaring van Panis moet het team toch wel progressie boeken. Komst van Mike Gascoigne is ook belangrijk natuurlijk, al zal dat nog niet te merken zijn in het begin van het volgend seizoen. Jaguar gaat voelen dat Ford de geldkraan stilaan dichtdraait en zie ik hen eerder slechter presteren dan dit jaar, jammer want Webber heeft mooie dingen laten zien met die wagen in 2003 . BAR gaat ongetwijfeld het verlies voelen van Jacques Villeneuve en met Button en Sato gaan ze de strijd met Toyota verliezen vermoed ik. Sato reed wel een sublieme race in zijn achtertuin dit seizoen, maar ik vrees dat hij weer de nodige brokken zal maken op andere circuits.  Minardi mag blij zijn dat ze aan de start kunnen verschijnen in 2004 nu Jos Verstappen toch de handdoek werpt en in 2004 besluit niet meer met deze slak aan de start te verschijnen, weg sponsors en broodnodig kapitaal !!!
Sauber zie ik dan weer progressie boeken tegenover dit jaar. Twee snelle coureurs en hopelijk het chassis van de Ferrari van dit jaar, zouden wel eens voor de verrassing kunnen zorgen. Blijkbaar hebben ze ook een eigen windtunnel ter beschikking ! Jordan ???? Gaat een beetje dezelfde weg op als Minardi, geldtekort, sponsors die afhaken, dus zie ik hen ook geen potten breken volgend seizoen.  
Dus :
1. Toyota
2. BAR
3. Sauber
4. Jordan
5. Minardi

Speedtrap

Even verduidelijken nog, ik heb ook sterk getwijfeld tussen Toyota en B.A.R. maar ik waag het gokje en blijf dus toch bij bar. Villeneuve zal geen zo'n groot verlies zijn trouwens.(En nee, ik ben geen voorstander van z'n vertrek uit de F1, want ik acht hem idd beter dan Sato, VEEL beter.)
Be fast go faster, be the fastest!

Button-B.A.R

Ik Denk dat B.A.R the best of the rest is in 2004 zolang de motor van honda het een hele race kan volhouden  :lol: dan heeft button echt een kans om een race te winnen of meer en dat zie ik de rijders van toyota niet doen.

eppie

Wees verrast zou ik zeggen.Toyota gaat in 5 jaar iets doen wat BAR niet kon,en dat is Wereldkampioen worden.