F1 career challenge

Gestart door Ferrari 2010, 23 oktober 2003 - 20:17:09

« vorige - volgende »

Hari-Bo

Citaat van: Lenderziet er wel een cool spel uit, maar ze moesten het weer alleen weer uitbrengen op PS2 ze. Wij worden altijd in de kou gelaten (de PC-gamers) :evil:  :roll:

Ik heb het spel voor de xbox...  :wink:
Mika Hakkinen the one and only 'Flying Fin'

Mikacouli

Citaat van: Lenderziet er wel een cool spel uit, maar ze moesten het weer alleen weer uitbrengen op PS2 ze. Wij worden altijd in de kou gelaten (de PC-gamers) :evil:  :roll:

Er is niks beter dan GP4.Vergeleken met GP4 suckt carreer challenge. :roll:

Hari-Bo

Eerst zou GP4 ook mogelijk op de xbox komen, maar dat werd op het laatste moment afgeblazen, jammer genoeg...  :?
Mika Hakkinen the one and only 'Flying Fin'

Mikacouli

Je kan de nieuwe williams al downloaden voor GP4.



:shock:  :shock:

McChouffe

Citaat van: Hari-BoEerst zou GP4 ook mogelijk op de xbox komen, maar dat werd op het laatste moment afgeblazen, jammer genoeg...  :?

Beetje vreemd eigenlijk, want tenslotte is de XBox maar een pc in een andere behuizing.

Die FW26 ga ik onmiddelijk downloaden  :shock:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Hari-BoEerst zou GP4 ook mogelijk op de xbox komen, maar dat werd op het laatste moment afgeblazen, jammer genoeg...  :?

Beetje vreemd eigenlijk, want tenslotte is de XBox maar een pc in een andere behuizing.

Die FW26 ga ik onmiddelijk downloaden  :shock:

Weet niet of hij al te downloaden is.Zal allesinds niet lang meer duren.Zou oko kunnen dat ie in de 2004 carset zit.

McChouffe

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: WebMachine
Citaat van: Hari-BoEerst zou GP4 ook mogelijk op de xbox komen, maar dat werd op het laatste moment afgeblazen, jammer genoeg...  :?

Beetje vreemd eigenlijk, want tenslotte is de XBox maar een pc in een andere behuizing.

Die FW26 ga ik onmiddelijk downloaden  :shock:

Weet niet of hij al te downloaden is.Zal allesinds niet lang meer duren.Zou oko kunnen dat ie in de 2004 carset zit.

Weet jij soms waar ik een goeie 2003 carset kan vinden? Liefst alles tegelijk, ik heb niet echt zin om wagen per wagen te updaten.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Mikacouli

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: WebMachine
Citaat van: Hari-BoEerst zou GP4 ook mogelijk op de xbox komen, maar dat werd op het laatste moment afgeblazen, jammer genoeg...  :?

Beetje vreemd eigenlijk, want tenslotte is de XBox maar een pc in een andere behuizing.

Die FW26 ga ik onmiddelijk downloaden  :shock:

Weet niet of hij al te downloaden is.Zal allesinds niet lang meer duren.Zou oko kunnen dat ie in de 2004 carset zit.

Weet jij soms waar ik een goeie 2003 carset kan vinden? Liefst alles tegelijk, ik heb niet echt zin om wagen per wagen te updaten.

Met deze rij ik nu.Dat is de meest recente en beste carset.Veel plezier ermee.Als je vragen heb mag je ze altijd vragen of gan je naar het forum van GP4.gamer.nl

hier vind je hem.
http://gp4.gamers.nl/downloads.php?subcategorie=93&hoofdcategorie=34

Whiplash

Kep morgen het spel een week. k ben begonnen met:1999 sauber - williams 2000:Mclaren (Wereldkammpioen) 2001Ferrari. en daar ben ik nu kep 2 punten voorsprong op m.schumacher

KVDracer

Ik ben van over twee weken herbegonnen. Ik sta nu vierde in het eerste seizoen met 8 punten achterstand op Hakkinen en ik rij met een Benetton. Ik heb hiervoor al eens met een Ferrari gereden, maar die lag me niet echt.