F1 career challenge

Gestart door Ferrari 2010, 23 oktober 2003 - 20:17:09

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

hoi,
ik heb zopas het spel F1 career challenge voor de PS2 gewonnen.
Maar ik heb nog geen PS2, maar die ga ik kopen. Heeft er iemand dit spel en is dit een tof spelletje is. Ik zal pas over een maand ofzo de PS2 hebben maar zou toch al graag wat te weten komen over het spel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli

Citaat van: Schumi 2002hoi,
ik heb zopas het spel F1 career challenge voor de PS2 gewonnen.
Maar ik heb nog geen PS2, maar die ga ik kopen. Heeft er iemand dit spel en is dit een tof spelletje is. Ik zal pas over een maand ofzo de PS2 hebben maar zou toch al graag wat te weten komen over het spel.

Ik heb het gekocht.Ik zeg je één ding.Geef het niet op als je het voor de eerste keer speelt want dan is het saai en bijna onbestuurbaar.Gewoon gewend worden.

IVY440

En het spel is voor de rest echt wel super. Heb het ook op PS2 (die van mijn vriendin) en ben bezig aan 2002 met Jaguar. Heb even bij Williams gezeten, maar leek daar wel wat op JPM (te verschillende resultaten). Ga na 2002 opnieuw beginnen en hopen op betere tijden. Vooral de punten die je verdient gebruiken (vb. invulnerable car voor Monaco  :wink: )

Mikacouli

Citaat van: IVY440En het spel is voor de rest echt wel super. Heb het ook op PS2 (die van mijn vriendin) en ben bezig aan 2002 met Jaguar. Heb even bij Williams gezeten, maar leek daar wel wat op JPM (te verschillende resultaten). Ga na 2002 opnieuw beginnen en hopen op betere tijden. Vooral de punten die je verdient gebruiken (vb. invulnerable car voor Monaco  :wink: )

Ben in 2000 overgegaan naar mcLaren en ben daar altijd gebleven. :P
Sindsdien heb ik ,door aanschaffing van een stuur op pc , het niet meer gespeeld.GP4 is nog altijd stukken beter.

Ferrari 2010

In welk jaar begint het dan eigenlijk?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

IVY440

Het begint met seizoen '99 en dan '00 '01 '02. Je hebt dus 4 jaar om jezelf te bewijzen.

Ferrari 2010

K ben gisteren een PS2 gaan kopen en heb ondertussen mijn supperlicentie behaald, waarin silverstone toch wel de moeilijkste was. In het begin bakte ik er helemaal niets van  :lol:
Nu spin ik al wat minder vaak. En hopelijk geld bij dit spel ook oefening baart kunst
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Hari-Bo

Ik wordt helemaal gek van dat spel #$%*! met die pitstop om je superlicensie te halen, ik zit aldoor bij de 49 sec en je moet iets van de 39 sec halen, maar ik heb echt alles geprobeerd maar het lukst me niet, kan iemand ff een tip geven ofsow, want anders ligt die cd heel snel door 2en  :?
Mika Hakkinen the one and only 'Flying Fin'

Lender

Citaat van: Hari-BoIk wordt

:?  :?  :?  :wink:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kimi

Citaat van: Lender
Citaat van: Hari-BoIk wordt

:?  :?  :?  :wink:  :lol:

Gij moet nie veel zeggen over hem ze, wa voor fouten gij al gemaakt op school  :roll:  :wink:

Lender

Citaat van: Kimi
Citaat van: Lender
Citaat van: Hari-BoIk wordt

:?  :?  :?  :wink:  :lol:

Gij moet nie veel zeggen over hem ze, wa voor fouten gij al gemaakt op school  :roll:  :wink:

mag ik er u op wijzen dat ik op mijn dictees altijd 9 of 10. :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kimi

Citaat van: Lender
Citaat van: Kimi
Citaat van: Lender
Citaat van: Hari-BoIk wordt

:?  :?  :?  :wink:  :lol:

Gij moet nie veel zeggen over hem ze, wa voor fouten gij al gemaakt op school  :roll:  :wink:

mag ik er u op wijzen dat ik op mijn dictees altijd 9 of 10. En ik heb nooit "ik word" met DT geschreven. Dus houd int vervogl u commentaar voor u eigen :evil:  :evil:

Moede daarvoor zo agressief beginnen doen ?
Twas maar een grapke ze  :roll:

Lender

hierbij is mijn tekst veranders :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kimi

Citaat van: Lenderhierbij is mijn tekst veranders :wink:

Ik dank u daarvoor  :wink:

En nu terug on-topic  8)

Lender

ziet er wel een cool spel uit, maar ze moesten het weer alleen weer uitbrengen op PS2 ze. Wij worden altijd in de kou gelaten (de PC-gamers) :evil:  :roll:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)