piloot van het jaar

Gestart door Roel, 18 oktober 2003 - 21:05:54

« vorige - volgende »

piloot van het jaar 2003

Schumacher
14 (24.1%)
Raïkkonen
25 (43.1%)
Montoya
4 (6.9%)
Webber
6 (10.3%)
Alonso
9 (15.5%)

Totaal aantal stemmen: 52

Poll gesloten: 18 oktober 2003 - 21:05:54

Roel

Wie maakte het meest indruk?

ik moest vaak lachen van ongeloof en bewondering als ik zag wat Kimi deed met de mp4/17D... vandaar de keuze op Kimi
God save Mclaren

schumifan

Tis moeilijk om te kiezen omdat ze alle drie hun momenten hadden. Kimi die zijn eerste GP wint en 2de wordt in de oude Mp4/17D. Alonso die de jongste GP winnaar wordt. Webber die best of the rest werd en mooie momenten bezorgde aan het toch wel wat geplaagde Jaguar (vorig seizoen). Montoya die eigenlijk samen met Ralf de comback maakten van Williams na een slecht seizoen begin. En dan Schumi die na een zwaar dieptepunt in Duitsland en Hongarije terug komt.

Moeilijke keuze maar uiteindelijk kies ik voor de wereldkampioen.

FF

moeilijke keuze, maar het is voor mij raikkonen.
met zijn minderwaardige bolide had hij zeker wereldkampioen geworden.
zonde

tweede plaats : alonso
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

icegirl

kimi is de beste piloot want brazil heeft hij wel gewonen vin ik dan zou hij nu gelijk staan met schumi en als moter niet plofte in eurpa zijn wij wereld kampioen.
KIMI RAIKKONEN IS THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br />[

McChouffe

Citaat van: icegirlkimi is de beste piloot want brazil heeft hij wel gewonen vin ik dan zou hij nu gelijk staan met schumi en als moter niet plofte in eurpa zijn wij wereld kampioen.
En als Schumacher geen lekke band had gehad ...
En als het oude puntensysteem er nog was geweest ...
En als een koe vleugels had, kon ze vliegen.  :wink:

Ik heb gekozen voor Webber. Hij heeft toch een paar mooie dingen laten zien in die Jaguar.
En van de anderen wisten we eigenlijk al dat ze goed waren.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Schumivill

Webber heeft dit jaar voor mij het meeste indruk gemaakt.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

tazpas

Ook Webber gekozen, heeft bewezen dat hij ontzettend hard kan gaan...toch veel harder dan zijn teammaat, en daar word je mee vergeleken he?

JimPunkRawker

voor mij webber. hij heeft zich niet alleen met een lege tank goed weten te kwalificeren. maar hij heeft ook laten zien dat hij goede races kan rijden. en goed kan meestrijden voor punten. ik zie hem nog wel een keer kampioen worden.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

KVDracer

Ik heb voor Webber gekozen. Tweede is bij mij Alonso. Webber heeft dit jaar zeer veel bewezen in een Jaguar die wel goed was, maar toch nog altijd maar tot de middenmoot behoort. Kimi en Alonso daarentegen hebben wel goed gepresteerd, maar ze hebben meer voordeel uit de wagen kunnen halen, omdat het beide topteams zijn.

McLaren_über_alles

Voor mij is het kimi, wat een schitterend seizoen heef hij gereden zeg.
Ik vraag mij dikwijls af waar Mclaren zou staan moest Mika teruggekomen zijn en in de plaats van kimi zou rijden. Zouden ze dan weer dezelfde weg opgegaan zijn zoals in 2001?? Mika op P6 en David op P8 in de kwalificaties? Mika was meestal beter dan David, maar er was niet zo'n groot verschil zoals nu tss Kimi en David. Ligt dit aan Kimi die zoo goed is of aan david die gewoon slechter presteert? Volgens mij ligt het toch ook een deel aan het supertalent van kimi hoor, die ik ietsje hoger inschat als mijn vroegere idool Mika.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Jasper

Citaat van: WebMachine
Citaat van: icegirlkimi is de beste piloot want brazil heeft hij wel gewonen vin ik dan zou hij nu gelijk staan met schumi en als moter niet plofte in eurpa zijn wij wereld kampioen.
En als Schumacher geen lekke band had gehad ...
En als het oude puntensysteem er nog was geweest ...
En als een koe vleugels had, kon ze vliegen. :wink:

Ik heb gekozen voor Webber. Hij heeft toch een paar mooie dingen laten zien in die Jaguar.
En van de anderen wisten we eigenlijk al dat ze goed waren.
Niet noodzakelijk he, een pinguïn kan ook niet vliegen. :lol: :lol: ;) ;)

Dat oude puntensysteem heeft hier niets mee te maken.
Brazilië was voor Kimi gewoon pech, maar dat lag niet aan de wagen. Eigenlijk had DC voor mij die race gewonnen, hij was net de pits ingedoken en toen crashten Webber en Alonso. Raikko moest toen derde worden als ik het me goed herinner!
Europa was natuurlijk 10 punten verloren waar Kimi niks aan kon doen.
Maar DC had dan weer hetzelfde voor in Maleisië, waardoor Kimi kon winnen!
Uiteindelijk, als je deze drie dingen optelt, kan Kimi zes punten bijkrijgen.

Maar dan heb je weer MS in Duitsland. Die reed op een tweede plaats als ik het me goed herinner, en hij viel terug naar de zevende plek. Dat is dus eveneens 6 punten verlies.


Conclusie: MS heeft toch verdiend gewonnen voor mij.
Mijn poll-keuze: Raikkonen.

F2003-GA

Voor mij is Schumacher (Michael) man van het seizoen.
Op z'n 34ste nog steeds de te kloppen man, ook al hoeft hij het al lang niet meer te doen. Kreeg dit seizoen pakken commentaar, 'kan hij het nog wel', 'hij heeft er geen zin meer in', 'hij zou beter met pensioen gaan', maar weerlegde dit met brio.. Wie dat kan, kan op mijn sympathie rekenen.

IVY440

Michael Schumacher was idd de mabn van het seizoen, maar ik heb toch op Alonso gestemd. Heeft prachtige dingen laten zien dit jaar en was dus zeker de revelatie gevolg door (met slechts een half puntje) Webber. Die heeft laten zien dat hij met een betere auto ook goed kan rijden en dat Melbourne 2002 geen toeval was.
Raikkonen was voor mij gewoon een bevestiging van zijn talent.

The Iceman

Kimi ongetwijfeld, reed een heel constant seizoen en kon tot de laatste race meevechten voor de titel in een mindere wagen !

Lender

Schumacher was voor mij de beste. Hij heeft veel meegemaakt waaronder dood van zijn moeder, en toch heeft hij de race gewonnen.
Hij stond onder een pak druk in Italië, maar toch presteerde hij super.
Schumacher was dus voor mij gewoon de beste dit seizoen, zeker ook op
Mentaal gebied.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)