Wat kan Ms best doen?

Gestart door Bruno, 04 oktober 2003 - 21:35:29

« vorige - volgende »

Wat kan MS best doen de laatste race?

Tijdens de kwalifs ervoor gaan zo dat hij bij de start vooraan staat
21 (75%)
Tijdens de kwalifs veilig spel spelen.
7 (25%)

Totaal aantal stemmen: 24

Poll gesloten: 04 oktober 2003 - 21:35:29

Bruno

Dit keer eens een poll in verband met de Ferrari/Schumacher Combinatie:

Wat kan hij best doen dus.

De 1ste optie is om zeker te zijn dat hij bij de start minder kans heeft om in een accident met als gevolg uitvalriscico te belanden.

De 2de is om ervoor te zorgen dat hij de race gewoon kan uitrijden en alzo zeker aankomt en minstens 1 punt en het kampioenschap pakt. Bij de 2de optie is er natuurlijk wel meer kans dat hij in een ongeluk betrokken geraakt en zo de bal in het Raikkonen kamp legt.

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

F2003-GA

Gewoon rijden hoe hij anders doet.. Niet gaan berekenen, want dan kan je je wel'ns ernstig misrekenen..

Eric

het enige wat hij hoeft te doen is op veilig spelen...dus voorzichtig de kwalificatie doen.

sledge

Citaat van: erichet enige wat hij hoeft te doen is op veilig spelen...dus voorzichtig de kwalificatie doen.

Maar niet te veilig, anders start je midden in het veld...
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Eric

Citaat van: sledge
Citaat van: erichet enige wat hij hoeft te doen is op veilig spelen...dus voorzichtig de kwalificatie doen.

Maar niet te veilig, anders start je midden in het veld...

Ik bedoel daarmee geen onnodige risico´s nemen :wink:

unknown

Normaal presteren in quali, geen extreme risico's nemen, en tijdens race op veilig spelen, geen zaken proberen die mis kunnen aflopen...

The Iceman

Heb voor de tweede optie gekozen !!! En tijdens de race gewoon op safe rijden zeker !!! Aangezien Mclaren meestal ook aardig presteert in Suzuka, is de kans natuurlijk groot dat Kimi de race wint !!! Maar ik vrees ervoor dat hij toch nog dat ene puntje zal scoren, of de 2003GA moest uitvallen met technische problemen, het is al lang geleden dat Schumacher nog eens aan de kant moest met een probleem, dus is het misschien zondag zover ?????? Ross Brawn is er alleszins bang voor !!!
En wat is de rol van David ???? Weinig benzine tijdens de kwalificatie om zo sneller te zijn dan Schumacher in de beginfase en de kwalificatie ???? En Rubens ????? Proberen de race te winnen ???? We zullen het volgende week zondag weten !!!

Doefie

Ni rijde, ben ik blij  :P

Nee serieus nu, ik zou 't ni wete. Bij de eerste optie rijdt hij vor Räikkönen, bij de tweede optie doet hij 't voorzichtiger.

schumifan

Er gewoon voor gaan in de kwali. Het kan zijn dat als hij er voor gaat spint of een foutje maakt van achter moet starten maar hetzelfde geld ook voor Raikonnen en hij heeft het al twee keer voor gehad zonder druk en nu is het met druk dus we zullen zien.

1265 (versie 2.0)

schumacher moet gewoon rustig uitrijden geen risico's nemen en zijn best doen
EEN NIEUWE NAAM!!!!!!!!!!
Mijnheer de hoogedele ridder 1265 von Kwerps

McChouffe

Schumacher moet er voor gaan, proberen de overwinning te pakken, of toch zo veel mogelijk punten. Idem voor Barrichello. Voor Ferrari telt ook de constructeurstitel, en Williams zit hen op de hielen!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Ik zou hem de titel niet willen zien verliezen met een voorzichtige aanpak, als hij strijdend ten onder gaat, des te beter.  :lol:

Lender

Gewoon doen zoals hij altijd doen. Er voor gaan en de moed niet opgeven, dan zal hij wel WK kampioen worden. Chique gezegd hé :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Doefke

Hoi

Volgens mij zijn er hier mensen die MS ni al te goe kennen: hij gaat altijd vo de volle pot!!!
Zowel in de kwali als in de race!!! Dus in de eerste kwalificatie gaat ie voluit gaan, maja, hij moet als eerste de baan op hé!!!(you know what that means hé)
In de tweede gaat die ook voluit!!!en als hij in de race, ni op de eerste positie rijdt na halverwege(de 2e pitstipreeks) dan zal hij wel op Safe rijden!!!
Voor de rest gaat ie altijd VOLUIT!!!!
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

unknown

Citaat van: DoefkeHoi

Volgens mij zijn er hier mensen die MS ni al te goe kennen: hij gaat altijd vo de volle pot!!!
Zowel in de kwali als in de race!!! Dus in de eerste kwalificatie gaat ie voluit gaan, maja, hij moet als eerste de baan op hé!!!(you know what that means hé)
In de tweede gaat die ook voluit!!!en als hij in de race, ni op de eerste positie rijdt na halverwege(de 2e pitstipreeks) dan zal hij wel op Safe rijden!!!
Voor de rest gaat ie altijd VOLUIT!!!!
That's not the point, het gaat over wat hij het best doet, niet wat hij zal doen.