Villeneuve weg bij BAR, mss uit F1!!!

Gestart door Lender, 04 oktober 2003 - 17:26:44

« vorige - volgende »

Goed dat hij weggaat??

ja, hij presteert toch niets meer!
7 (19.4%)
nee, anders weer een kleurrijk figuur weg uit F1!
20 (55.6%)
geen mening.
9 (25%)

Totaal aantal stemmen: 30

Poll gesloten: 04 oktober 2003 - 17:26:44

IVY440

Ik heb toch mijn twijfels. Kan ook zijn dat hij gewoon zegt: "Foert, volgend jaar niet, dan moet ik nu ook geen moeite meer doen".

Nu is MS nog de enige WK in het veld  :P  :P

Button-B.A.R

Nou Jaques kennend kan je nog wel eens gelijk hebben. want volgens mij als hij geen toekomst ergens in ziet stopt ie er maar me zo simpel denkt hij.

tazpas

Citaat van: IVY440Ik heb toch mijn twijfels. Kan ook zijn dat hij gewoon zegt: "Foert, volgend jaar niet, dan moet ik nu ook geen moeite meer doen".

Nu is MS nog de enige WK in het veld  :P  :P

Hela Hela! Je vergeet DC toch niet? Das nu al meer dan 5 jaar dat hij zegt dat hij dat jaar wereldkampioen wordt, dat zou toch ook moeten tellen als een titel?  :lol:

KVDracer

Citaat van: jimpunkrawkerkvind het een erg slechte zet van villeneuve om zomaar de laatste race niet mee te gaan doen. alsof het hem helemaal niet interesseerd dat hij waarschijnlijk geen f1 meer zal rijden. zo vergooit hij zn kans op een 'eervol' afsluit van zn formule 1 carriere. of hij weet meer dan ons en rijd hij volgend jaar ergens anders...........

Ik vind het goed. Ik kan zijn gedachtengang daarin volgen. Als ze het volgend jar zonder hem kunnen, zal ht er nu ook niet op aankomen. Ik hoop enkel dat we hem volgend jaar terug gaan zien. Maar bij wie? Minardi, Jordan, Jaguar? Of toch nog die waterkans bij Williams?

sledge

2 words: 'good' and 'riddance'

Het kleine beetje respect dat JV nog had is nu compleet weg. Welke *loser* besluit niet te racen omdat hij geen contract krijgt voor 2004? Moet Barrichello dan ook niet racen volgend jaar, want iedereen bij Ferrari behale hij heeft al een nieuw contract?  :?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

The Iceman

Vind het ook wel wat kinderachtig dat Jacques zijn kat naar Suzuka stuurt !!!! Alleen al voor zijn fans had hij deze race moeten rijden en hen laten zien dat BAR een verkeerde beslissing heeft genomen om volgend jaar 'crashmaster' Sato te laten racen !!!!
Denk dat hij zich met deze aktie toch niet zo populair maakt bij zijn fans of de neutrale F1 fan !!!

McChouffe

Citaat van: SnekuemVind het ook wel wat kinderachtig dat Jacques zijn kat naar Suzuka stuurt !!!! Alleen al voor zijn fans had hij deze race moeten rijden en hen laten zien dat BAR een verkeerde beslissing heeft genomen om volgend jaar 'crashmaster' Sato te laten racen !!!!
Denk dat hij zich met deze aktie toch niet zo populair maakt bij zijn fans of de neutrale F1 fan !!!

Hier geef ik je groot gelijk in. Het inderdaad getuigt van weinig respect voor de fans om niet te racen! Maar ook voor de ingenieurs bij BAR waar Villeneuve mee heeft samengewerkt!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Ik geef Jacques gelijk. Wat maakt die ene race nog uit als hij ongewenst is ? En bij BAR ware ze precies blij da ze der 'eindelijk' van af ware  :x . Sato stond in de eerste kwalificatie 11, en allemaal waren ze aan 't lache. "Joepie, goed werk, Sato." Had het Villeneuve geweest was het "Kunde ni beter doen, nee ?".  :roll:


Citaat van: sledgeHet kleine beetje respect dat JV nog had is nu compleet weg. Welke *loser* besluit niet te racen omdat hij geen contract krijgt voor 2004? Moet Barrichello dan ook niet racen volgend jaar, want iedereen bij Ferrari behale hij heeft al een nieuw contract?

Barrichello heeft wel een contract voor 2004 bij Ferrari. Wie rijdt er anders volgend seizoen in de 2de Ferrari denkt ge ?

FerrariMan

Citaat van: DoefieF1Ik geef Jacques gelijk. Wat maakt die ene race nog uit als hij ongewenst is ?

Fans die je jaren lang steunen, in goede en slechte tijden, fans die geld opmaken aan merchandising, fans fans en nog eens fans.

Waarom de fans geen laatste race gunnen ? Een waardig afscheid ?
Maar ik begrijp wel dat Villeneuve een recht-voor-de-raap karakter heeft hoor...

Alleen had hij deze keer wel aan zijn fans mogen denken want dit zou ik maar niks gevonden hebben.

Raikkonen MASTER

Coulthard naar BAR, Jaques naar Williams en Montoya naar McLaren? ;)  8)

KVDracer

Ik begrijp zijn reactie. Echt waar. Het is niet bepaald in vriendschap besloten om uit elkaar te gaan en dan hebben ze het hem nog gewoon telefonisch laten weten. En ik heb eigenlijk wel mijn twijfels over het feit of hij het zelf besloten heeft of niet. Vergeet niet dat het voor BAR winstgevender zal zijn om een Japanner te laten race  tijdens de GP van Japan. Alleen al qua merchandising. Ik denk niet dat ik het nog zou kunnen opbrengen om een laatste race te rijden. Het is totaal anders wanneer je een team hebt gevonden voor volgend jaar, dan weet je, nog één race en k ben weg. Maar nu weet hij juist niks. Gaat hij nog racen of niet.

FerrariMan

Ik kom ook op mijn woorden terug, ik denk eerder dat JV een beetje gedwongen plaats heeft moeten maken in Japan. Triest einde voor JV.

Doefie

Citaat van: Raikkonen MASTERCoulthard naar BAR, Jaques naar Williams en Montoya naar McLaren? ;)  8)

De laatste 2 zie ik nog gebeuren, maar BAR zit nu al vol (waarschijnlijk voor de komende 2 seizoenen). Coulthard zie ik nog naar een Jaguar gaan, een Brit bij een Brits team...

[quote"FerrariMan"]Ik kom ook op mijn woorden terug, ik denk eerder dat JV een beetje gedwongen plaats heeft moeten maken in Japan.[/quote]

Lijkt mij ook. Er was al langer sprake dat hij in Japan zou worden vervangern door diene Jap.

The Iceman

Ja, als het zo zit natuurlijk is het niet echt fair van BAR om Jacques zomaar te dumpen als een stuk vuil !!!! Maar ja, serieuze dwang van Honda zeker om in Japan een Japanner achter het stuur te zetten. En zoals Doefie zegt, 11e plaats voor Salo vind iedereen ok, als Jacques dit resultaat had neergezet, had men beter verwacht van de Canadees !!!! Van een ex-wereldkampioen verwacht men natuurlijk ook meer natuurlijk, maar als de auto niet wil ????
Hoop dat Jacques een sabbatjaar neemt en in die tijd onderhandelt met de topteams om toch nog een zitje voor 2005 te bemachtigen !!! Al vrees ik dat hij een groot stuk van zijn loon zal moeten inleveren, maar daar is de Canadees nu wel van bewust denk ik !!!  :D

Doefie

Kijk, volgens mij is het gegaan zoals het veel gebeurt:

In de pers maar zeggen dat ze Villeneuve nog wel willen, dat hij alleen minder loon moest ontvangen. De werkelijkheid is dat ze allang een contract hadden met Sato en Honda, met de belofte dat hij reeds in Japan aan de start zou komen. het gerucht deed vaak genoeg de ronde. Het spelletje langer uitrekken dan dat het eigelijk nodig was, en toen een Canadese krant erachter kwam hebben ze het maar zo snel mogelijk bekend gemaakt.
Onder druk van BAR heeft Villeneuve dan ook maar afgezegt voor Japan. Tot grote vreugde van het team, dat hem maar al te graag zag vertrekken, terwijl hij 3 jaar geleden als enige vertrouwen had in BAR. Hij heeft tientallen mogelijkheden gehad om te vertrekken, maar als hij dat deed had hij het gevoel dat hij heel veel mensen in de steek liet, en hij vertrouwde ook op hen. Hij is altijd loyaal gebleven. Tot daar ene Richards en ene Button binnenkwamen die de gehele boel verziekt hebben...

Sorry als ik nogal hard overkom, maar dat is hoe ik erover denk.