Villeneuve weg bij BAR, mss uit F1!!!

Gestart door Lender, 04 oktober 2003 - 17:26:44

« vorige - volgende »

Goed dat hij weggaat??

ja, hij presteert toch niets meer!
7 (19.4%)
nee, anders weer een kleurrijk figuur weg uit F1!
20 (55.6%)
geen mening.
9 (25%)

Totaal aantal stemmen: 30

Poll gesloten: 04 oktober 2003 - 17:26:44

schumifan

Ik vind het toch allemaal een beetje overdreven jullie reactie. Nuja ik heb wel makkelijk praten met Schumi. Maar hetgeen ik bedoel is dat jullie zitten te zeggen dat de formule 1 een keurijk persoon verliest enz...

Maar wat als Villeneuve nu had gezegd dat hij stopte na dit seizoen, en dus niet ontslagen werd, dan verliest de f1 toch ook een kleurijk persoon en dan heeft het totaal niks te maken met David Ridchards of Honda maar met hemzelf.

Ik ben er zeker van dat als Villeneuve een goed coureur is hij een team zal vinden ookal moet hij mss een jaar testcoureur zijn bij dat team omdat de stoeltjes al bezet zijn.

McChouffe

Het ontslag van Irvine heb ik eigenlijk nooit zo erg gevonden. Bad Irv had zeker minder talent dan Villeneuve, terwijl hij zichzelf de beste vond na Michael Schumacher  :roll:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

unknown

Citaat van: WebMachineHet ontslag van Irvine heb ik eigenlijk nooit zo erg gevonden. Bad Irv had zeker minder talent dan Villeneuve, terwijl hij zichzelf de beste vond na Michael Schumacher  :roll:
Ikke wel. Hij had mss het talent niet, maar zijn opmerkingen waren altijd wel goed.

Doefie

Smaken verschillen.

Feit blijft wel da ik nu zonder favoriet zit.

Eric

Citaat van: DoefieF1Smaken verschillen.

Feit blijft wel da ik nu zonder favoriet zit.

Je kan nog altijd Takuma Sato als favoriet nemen  :lol:  :wink:

Tim C

ik heb hierover geen echte mening, ik ga hem niet echt missen.

Een grote bek meer of minder, doet er niet toe, het gaat om het spektakel op de baan en niet ernaast...

Gilles lives forever

Citaat van: eric
Citaat van: DoefieF1Smaken verschillen.

Feit blijft wel da ik nu zonder favoriet zit.

Je kan nog altijd Takuma Sato als favoriet nemen  :lol:  :wink:

I'd rather die!  :x  :x Dan stem ik nog liever voor Baumgartner :roll:

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

KVDracer

Ik vind de keus voor Sato toch ook maar dom hoor. Ik denk niet dat hij oit iets zal bewijzen. Het is niet omdat je een redelijke testrijder bent, dat je een goede GP coureur bent. Ik zou dan nog liever een jaartje Villeneuve gehouden hebben aan een minder loon, maar ik denk dat hij daar wel akkoord zou mee geweest zijn.

Doefie

Racen is alles voor Villeneuve, desnoods gratis (denk aan zijn & Ecclestone's aanbod aan Ferrari). Dat BAR hem op deze manier buitenzet is ...

De beste keuze denk ik nu voor Villeneuve is proberen een contract voor 2005 vast te krijgen, en Williams lijkt de beste keuze, vermits Montoya daar toch weg gaat na volgend seizoen.

Eric

Citaat van: DoefieF1Racen is alles voor Villeneuve, desnoods gratis (denk aan zijn & Ecclestone's aanbod aan Ferrari). Dat BAR hem op deze manier buitenzet is ...

De beste keuze denk ik nu voor Villeneuve is proberen een contract voor 2005 vast te krijgen, en Williams lijkt de beste keuze, vermits Montoya daar toch weg gaat na volgend seizoen.

Juist, hij wil gratis racen...maar alleen maar voor Ferrari...Fisichella wil dat ook doen.
Maar bij andere teams willen ze wel ongelooflijk (te) veel betaald worden.
Ik denk dat Villeneuve het een beetje zelf gezocht heeft.

berTT

Nu heeft hij zelfs geweigerd om in Japan te racen. Typisch Jaques. Trekt dan de laatste race ook maar jullie plan.

Ik denk toch dat ik hem zal missen. Op tv zie je hem bijna nooit maar als je live naar een race gaat zien dan is hij toch nog steeds garant voor een dosis spectakel. Al is het maar door er eens knalhard af te gaan bij het zoeken naar de limiet.
Meestal ben ik het met zijn ongezouten opmerkingen niet eens, maar hij heeft er tenminste één, in tegenstelling tot de meeste f1 piloten die als robotten hun door de pr dienst voorgekauwde mening afratelen.

Hij was tot nu toe meestal de snelste tegenover zijn teammaats, maar jenson's talent en zijn (begrijpelijk) gebrek aan motivatie hebben hem de das omgedaan.

zijn opties voor volgend seizoen zijn beperkt. Een sprankeltje hoop bij Williams, maar daar geloof ik niet echt in.
Ik denk dat Cart series zijn beste optie is, zowel financiëel als sportief.
Montoya for now
Senna forever

JimPunkRawker

kvind het een erg slechte zet van villeneuve om zomaar de laatste race niet mee te gaan doen. alsof het hem helemaal niet interesseerd dat hij waarschijnlijk geen f1 meer zal rijden. zo vergooit hij zn kans op een 'eervol' afsluit van zn formule 1 carriere. of hij weet meer dan ons en rijd hij volgend jaar ergens anders...........

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

FerrariMan

Leuke geste voor de fans die hem zoveel jaren steunen, zijn mogelijke afscheidsrace weigeren  :roll:

tazpas

Inderdaad, spijtige zaak, niet dat hij weggaat maar zo?

Button-B.A.R

Ik denk dat we hem volgend jaar wel weer zien anders had hij wel in japan gereden 8)