Villeneuve weg bij BAR, mss uit F1!!!

Gestart door Lender, 04 oktober 2003 - 17:26:44

« vorige - volgende »

Goed dat hij weggaat??

ja, hij presteert toch niets meer!
7 (19.4%)
nee, anders weer een kleurrijk figuur weg uit F1!
20 (55.6%)
geen mening.
9 (25%)

Totaal aantal stemmen: 30

Poll gesloten: 04 oktober 2003 - 17:26:44

The Iceman

Citaat van: DoefieF1Kijk, volgens mij is het gegaan zoals het veel gebeurt:

In de pers maar zeggen dat ze Villeneuve nog wel willen, dat hij alleen minder loon moest ontvangen. De werkelijkheid is dat ze allang een contract hadden met Sato en Honda, met de belofte dat hij reeds in Japan aan de start zou komen. het gerucht deed vaak genoeg de ronde. Het spelletje langer uitrekken dan dat het eigelijk nodig was, en toen een Canadese krant erachter kwam hebben ze het maar zo snel mogelijk bekend gemaakt.
Onder druk van BAR heeft Villeneuve dan ook maar afgezegt voor Japan. Tot grote vreugde van het team, dat hem maar al te graag zag vertrekken, terwijl hij 3 jaar geleden als enige vertrouwen had in BAR. Hij heeft tientallen mogelijkheden gehad om te vertrekken, maar als hij dat deed had hij het gevoel dat hij heel veel mensen in de steek liet, en hij vertrouwde ook op hen. Hij is altijd loyaal gebleven. Tot daar ene Richards en ene Button binnenkwamen die de gehele boel verziekt hebben...

Sorry als ik nogal hard overkom, maar dat is hoe ik erover denk.
Ik denk dat je tegenwoordig beter aan jezelf kunt denken en kiezen voor de optie die je het beste lijkt. Maar ja, Jacques wou van BAR een topteam maken en had daar alles voor over destijds. Dat is iemand zijn karakter hé. En dan zo gedumpt worden ????? Stank voor dank ja ! Hopelijk gaat het met BAR nu echt bergaf !!  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

WC-eend

Ik vind dat villeneuve weg moet uit de F1 voor altijd omdat die vreselijk onbeschoft en achterlijk is. Ik heb hem is ontmoet op Monza toen ik daar rondliep, ik vroeg hem voor een handtekening en hij blafte mij gewoon af en zei:" ga die van Michael of kimi halen zij zijn toch zoveel beter". en dan zei hij nog tegen mij als ik hem hoorde weggaan bitch. Wat een onbeschoftheid. :evil:

sledge

Citaat van: WC-eendIk vind dat villeneuve weg moet uit de F1 voor altijd omdat die vreselijk onbeschoft en achterlijk is. Ik heb hem is ontmoet op Monza toen ik daar rondliep, ik vroeg hem voor een handtekening en hij blafte mij gewoon af en zei:" ga die van Michael of kimi halen zij zijn toch zoveel beter". en dan zei hij nog tegen mij als ik hem hoorde weggaan bitch. Wat een onbeschoftheid. :evil:

Waarom vind ik dit moeilijk te geloven  :roll:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Doefie

Citaat van: WC-eendIk vind dat villeneuve weg moet uit de F1 voor altijd omdat die vreselijk onbeschoft en achterlijk is. Ik heb hem is ontmoet op Monza toen ik daar rondliep, ik vroeg hem voor een handtekening en hij blafte mij gewoon af en zei:" ga die van Michael of kimi halen zij zijn toch zoveel beter". en dan zei hij nog tegen mij als ik hem hoorde weggaan bitch. Wat een onbeschoftheid. :evil:

Zo is het merendeel dat daar rondloopt. :roll:

FerrariMan

Citaat van: WC-eendIk vind dat villeneuve weg moet uit de F1 voor altijd omdat die vreselijk onbeschoft en achterlijk is. Ik heb hem is ontmoet op Monza toen ik daar rondliep, ik vroeg hem voor een handtekening en hij blafte mij gewoon af en zei:" ga die van Michael of kimi halen zij zijn toch zoveel beter". en dan zei hij nog tegen mij als ik hem hoorde weggaan bitch. Wat een onbeschoftheid. :evil:

Dag Kenneth. Bye Kenneth.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: WC-eendIk vind dat villeneuve weg moet uit de F1 voor altijd omdat die vreselijk onbeschoft en achterlijk is. Ik heb hem is ontmoet op Monza toen ik daar rondliep, ik vroeg hem voor een handtekening en hij blafte mij gewoon af en zei:" ga die van Michael of kimi halen zij zijn toch zoveel beter". en dan zei hij nog tegen mij als ik hem hoorde weggaan bitch. Wat een onbeschoftheid. :evil:

Dag Kenneth. Bye Kenneth.
:?:  :?:
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: WC-eendIk vind dat villeneuve weg moet uit de F1 voor altijd omdat die vreselijk onbeschoft en achterlijk is. Ik heb hem is ontmoet op Monza toen ik daar rondliep, ik vroeg hem voor een handtekening en hij blafte mij gewoon af en zei:" ga die van Michael of kimi halen zij zijn toch zoveel beter". en dan zei hij nog tegen mij als ik hem hoorde weggaan bitch. Wat een onbeschoftheid. :evil:

Dag Kenneth. Bye Kenneth.
:?:  :?:

Zegt toch genoeg, denk ik.

WC-eend

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: WC-eendIk vind dat villeneuve weg moet uit de F1 voor altijd omdat die vreselijk onbeschoft en achterlijk is. Ik heb hem is ontmoet op Monza toen ik daar rondliep, ik vroeg hem voor een handtekening en hij blafte mij gewoon af en zei:" ga die van Michael of kimi halen zij zijn toch zoveel beter". en dan zei hij nog tegen mij als ik hem hoorde weggaan bitch. Wat een onbeschoftheid. :evil:

Dag Kenneth. Bye Kenneth.
:?:  :?:

Zegt toch genoeg, denk ik.

:?:  :?:

Jasper

Laten we op veilig spelen.

Er is een grote overeenkomst qua schrijfstijl tussen 1265 en schijtpotvogel. Maar laten we hem eerst een kans geven, want misschien (ja, misschien) heeft hij geen connectie met bovengenoemd cijfer. Eerst ff de IP laten checken...