Villeneuve weg bij BAR, mss uit F1!!!

Gestart door Lender, 04 oktober 2003 - 17:26:44

« vorige - volgende »

Goed dat hij weggaat??

ja, hij presteert toch niets meer!
7 (19.4%)
nee, anders weer een kleurrijk figuur weg uit F1!
20 (55.6%)
geen mening.
9 (25%)

Totaal aantal stemmen: 30

Poll gesloten: 04 oktober 2003 - 17:26:44

Lender

http://www.f1pits.be/f1nieuws.php?id=P2453_0_1_0

Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het vooral jammer dat de f1 idd weer een kleurrijk figuur kwijt is ,als hij geen zitje meer te pakken krijgt .Tzou wel wijs zijn moest hij weer bij williams mogen rijden. Maja, we zullen wel zien hé.

(ik heb nee aangeduid  :wink: )
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

JimPunkRawker

mee eens. wedden dat we heb allemaal zullen missen :)  het was idd een heel kleurrijk persoon. die tenminste zegt wat hij denkt. ik denk dat hij nog best wel eens wat had kunnen laten zien zoals '97 maar hij had dan toch iets beter moeten presteren bij BAR. dus wel terecht dat hij weg moet. als je kijkt naar zn prestaties de afgelopen jaren bij BAR. verder vind ik het wel jammer dat hij weggaat. misschien zien we hem nog wel in de CART  :roll:

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

F2003-GA

Een kleurrijk figuur, maar dan ook enkel naast de baan, wat hij op de baan de laatste 5 jaar presteerde, daarvoor zal ik hem zeker niet missen.. Daarom ook, geen mening.

The Iceman

Hoop echt dat Jacques voor volgend jaar nog een zitje vind in F1 !!! Zou hem serieus missen !!!!  :cry:  :cry:  :cry:  Hij was na David mijn favoriete coureur van het veld !!!

Schumi nr1

Ja, 't zou enorm geestig zijn, hij hield geen blad voor de mond en ik hield van sommige uitspraken die hij maakte.

McChouffe

Villeneuve had nooit naar BAR mogen gaan ...  (maarja, achteraf oordelen is natuurlijk altijd gemakkelijk)
Ik hoop voor Villeneuve dat hij nog een zitje kan bemachtigen voor volgend jaar, en liefst bij een team dat hem meer de kans geeft om zijn talent te tonen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

The Iceman

Citaat van: WebMachineVilleneuve had nooit naar BAR mogen gaan ...  (maarja, achteraf oordelen is natuurlijk altijd gemakkelijk)
Ik hoop voor Villeneuve dat hij nog een zitje kan bemachtigen voor volgend jaar, en liefst bij een team dat hem meer de kans geeft om zijn talent te tonen.
Volledig mee eens !!!! Eens je naar een team versast waar je wel veel geld kunt rapen maar waar je prestaties een flinke deuk krijgen omdat de wagen niet snel of betrouwbaar genoeg is, verdwijn je uit de anonimiteit en de gratie van de grote teams omdat er elk jaar nieuw talent boven komt drijven !!! ( Kimi, Alonso ). Als Jacques bij Williams had gebleven en daar nog wat prijzen had kunnen pakken, misschien wel een wereldtitel, had zijn toekomst in de F1 bij een topteam verzekerd geweest !!! Was er zelfs eventjes geen sprake dat Jacques naar Mclaren zou gaan in 2000 toen het bij BAR allemaal vierkant draaide ??? Heidfeld verkeert in het zelfde geval, als beschermeling van Mercedes zag iedereen hem in een Mclaren rijden, Dennis koos echter voor Kimi en Heidfeld kwam bij Sauber terecht waar hij nooit echt potten kon breken. Heidfeld mag dan wel een prima coureur zijn, maar zal nooit meer voor een topteam rijden vrees ik !!!!

Eric

Ik heb geen mening gekozen... :?

Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet denken, langs de ene kant zet hij een grote bek tegen iedereen, maar langs de andere kant zijn de prestaties van hem niet om mee te stoeffen (pochen).

Ik weet wel dat hij een wereldkampioen is geweest, maar het laat me een beetje onverschillig...don´t shoot me :wink:

sledge

Ik vind het geen ramp dat hij weg is. Op de baan zag je hem niet meer, en naast de baan kon hij alleen maar comentaar geven op anderen, al dan niet terecht.
Ik heb bijgevolg ja gekozen. Een grote mond is geen garantie op succes.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

FerrariMan

Moest hij stoppen, ik zou het goed vinden.

Wat is kleurrijk ? Als je de ganse tijd een grote bek op zet maar het niet kan waarmaken op de baan ? Al dan niet door het materiaal natuurlijk.

Neen, als hij echt zo goed was dan nam een ander team hem wel.
Kweet niet hoe het met zijn loon zit natuurlijk.

Doefie

David Richards is dom, heel dom bezig. Wie is er nu zo zot om een coureur als Villeneuve kwijt te spelen, enkel omwille van Honda ... Proficiat jonge, ge zijt goe bezig  :roll:

Villeneuve moet gewoon blijven. Hij is de enige die nog kleur geeft aan de Formule 1. BAR geeft hem gewoon een slechte bolide, alles gaat naar Button toe. "Bedankt Jacques, voor de publiciteit de afgelopen 5 jaar. En nu maken da ge wegkomt..."  :x  :x  :x

Van de 15 races dit seizoen is zijn bolide 8x mechanisch stukgegaan... En dan de schuld aan Jacques geve ?

FerrariMan

Citaat van: DoefieF1David Richards is dom, heel dom bezig. Wie is er nu zo zot om een coureur als Villeneuve kwijt te spelen, enkel omwille van Honda ... Proficiat jonge, ge zijt goe bezig  :roll:

Villeneuve moet gewoon blijven. Hij is de enige die nog kleur geeft aan de Formule 1. BAR geeft hem gewoon een slechte bolide, alles gaat naar Button toe. "Bedankt Jacques, voor de publiciteit de afgelopen 5 jaar. En nu maken da ge wegkomt..."  :x  :x  :x

Van de 15 races dit seizoen is zijn bolide 8x mechanisch stukgegaan... En dan de schuld aan Jacques geve ?

Wat is er zo kleurrijk aan ? Zijn grote mond ? Of zijn kleurrijke prestaties van de voorbije jaren ? Ok, BAR gaf hem misschien niet defitg materiaal...maar dan moest hij het team ook maar plezieren en zijn loon inkorten. Neen, typisch een make-money-piloot. Moest hij nu minder willen verdienen, dan had hij een zitje voor volgend seizoen en kon hij zijn echte kunnen laten zien.

Supermariobros

Ik vindt Villeneuve een kleurrijk figuur in de F1 wereld en aan die kant is het jammer dat hij weggaat.
Langs de andere kant zijn zijn prestaties niet meer om aan te zien, in de kwalificaties werd hij nagenoeg iedere keer geklopt door zijn teamgenoot Button.
Dus heb er eigenlijk geen mening over.   :(

Jasper

Villeneuve heeft nooit mijn respect gekregen.

Alé ja, dat is relativeerbaar he. Maar ik bedoel dat hij nooit een moment in mijn favorietenlijstje heeft gestaan.

Toch vind ik het een verlies. Niet voor BAR. Niet voor de spanning op het circuit. Maar wel voor de spanning naast het circuit.

Denk aan Bad Irv, dat was exact dezelfde situatie.

Roel

Ik vond Villeneuve soms echt onuitstaanbaar, maar toch had ik nog altijd het tikkeltje respect voor villeneuve dat ik bijvoorbeeld niet kan opbrengen voor Montoya en Irvine...

Villeneuve weg uit de F1 is zeker een hele grote leegte, stiekem hoop ik dat hij nr Mclaren gaat en niet montoya,dat zou nog eens een verrassing zijn!
waarom niet trouwens, slechter dan DC kan het trouwens niet, dus hebben ze niets te verliezen!en geef Villeneuve gewoon een jaartje de kans in de Mclaren, bewijst hij het dan blijft hij, zo niet tja...

alhoewel vrees ik dat Ron dennis en Jaques het zelfde is als water en vuur. letterlijk dan.

anders byebye Jaques, nothing lasts forever...time to move on
God save Mclaren