NFS:Underground

Gestart door Lender, 30 december 2003 - 23:18:14

« vorige - volgende »

Lender

Wie heeft dit spel. Ik kan maar 1 ding zeggen: subliem!!!
Wil je het echte snelheidsgevoel dan moet je zeker en vast je motion blur
aanzetten. Je hebt echt alles tot je beschikking om je wagen uit te bouwen, maar je moet voor level 2 en 3 onderdelen wel races rijden.
Enige jammerlijke is het verkeer. Alles is bijna op jou gescripted.

Dit is mijn peugeot 206, voor mij de beste wagen in het spel!

www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Eric

Euh...een detail misschien, maar kon je echt geen beter kleurtje vinden dan dat groen :?  :wink:

IVY440

Heb het spel ook. Ik rijd ook met de 206. Heb eerst groene gehad,dan zwarte. Echt wel maf spel. Echte aanrader. Maar hoe verder je komt, hoe moeilijker. Mijn broer heeft het spel pas uitgespeeld (alles op hard en de laatste races op easy)

KVDracer

Ik heb het spelletje ook en rij ook met de 206. Maar ik ben nog niet echt ver gevorderd. Ik zit aan 15 van de 111 ofzoiets.

eppie

Ik heb het spel 2 uurtjes geleden uitgespeeld,het meeste met een mazda mx-5 behalve de drag races,daar pakte ik ,zodra ik hem had,de rx-7 of de toyota supra.Kzal ook eens een screenshot zetten van men auto.

Kimi

Ik zit nu aan race 95/111 en rij met een Acura RSX.
En inderdaad wel een supersnelheidsgevoel met motionblur aan.  :shock:

Eric

Zouden de mogelijkheden op de PS2 versie hetzelfde zijn?

Kimi

Op PS2 kan je hetzelfde als met de PC.
In het spel zit er trouwens een speciale mogelijkheid om via internet PC en PS2 spelers tegen elkaar te laten racen  8)

Eric

Weet er iemand hoe het trouwens zit met dat online gamen met PS2...
Ik weet dat iets (modem?) moet aankopen voor de PS2, maar hoe zit dat juist?

Kan je telenet gebruiken ofzo?
Ik zou het anders misschien nog overwegen. 8)

Lender

Citaat van: ericEuh...een detail misschien, maar kon je echt geen beter kleurtje vinden dan dat groen :?  :wink:

In het spel is dat kleurtje prachtig hoor :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)